IVF/ICSI in het UMCG deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jippiejee, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik zie opeens in je handtekening wat ik liever niet had gelezen ... Wat *** ! Hopen dat jullie cryo het wachten beloond.

Dikke knuffel, ik had het zo gehoopt !

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    K*T Visje, kom speciaal even lezen, kreeg toch even hoop na het bloedprikken voor je, mocht dus niet zo zijn...

Dikke knuffel!

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nee...'t is echt 'n miskraam geweest :(
    Zit even in'n flinke dip... En ben enorm moe van alle stress en spanning..
    Bah..
    Lief van jullie reactie, doet me veel!
    Xxxxx

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    He jammer meid, bleef hoop houden maar mocht toch niet zo zijn. Bah wat weer een enorme tegenslag.
    heel veel sterkte, dikke knuffel

5. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Sterkte meid!
    Ook dit heb ik 2x gehad... Maar wilde je dat voor die tijd niet zeggen.
    Heel veel sterkte!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve visje een hele dikke knuffel voor jou..Rust maar fijn uit..

7. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Hoe gaat het met de lieve UMCG meisjes?

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi lieve rust,
    Hier even "jouw naam" gepakt ;)... Rust...
    Ben laatste weken weer heen en weer geslingerd van emotie naar emotie.. En was even helemaal 'lam' geslagen...
    Nu gaat het wel redelijk, ben nog wel erg moe.
    Heb het schema en de recepten voor de cryo al toegestuurd gekregen....nu kleine maand (als het goed is) wachten op m'n eigen menstruatie en dan beginnen met progynova.
    Moet wel zeggen dat ik er nog weinig vertrouwen in heb.... Hoop dat dit weer wat terug komt, maar heb m'n twijfels.

Hoe is het met jou rust?
    En inderdaad, met de rest van de meiden?
    Het heeft ons allen nog niet echt mee gezeten hè...

Fijn weekend,
    Liefs visje.

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Rust ;)

Fijn om even weer wat van je te horen Visje! Maar kan me voorstellen dat je even rust nodig had om alles te verwerken. Valt ook allemaal niet mee.

Ik slik alweer 2 weken de pil en wacht nog op mijn spuitschema, die zouden ze toesturen maar heb wederom nog weer niets gekregen. We zijn afgelopen week een midweekje naar de Ardennen geweest en dan zou ik na de vakantie (komende week) een echo afspraak krijgen. Maar heb nog niets gehoord. Dus zal er morgen eens achteraan bellen.

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi maris, ja ik leef nog :D.. Al heb ik zware dagen achter de rug ;)
    Vandaag heerlijk uitgeleefd in de tuin..heb geen handen meer over hihi.

Dus jij al gauw weer beginnen, fijn en spannend! Ben benieuwd wanneer ze het schema sturen, idd maar even achteraan bellen.
    Ik zal deze week ook even mijn medicijnen halen bij apotheek, weet nu niet wanneer mijn ongie doorbreekt natuurlijk.

Knuffel,
    Visje.

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    vanmiddag hebben we een voorlichtingsgesprek, zou nu gaat alles eindelijk beginnen..

12. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi zonneschijn, spannend! Weet je inmiddels al wanneer of hoe &wat?

Ik heb besloten 'n extra maandje te wachten met de tp van onze laatste cryo. Niet deze menstruatie dus, maar de volgende..
    Ik zit even niet lekker in m'n vel door alle ellende. En m'n mams gaat erg hard achteruit.. M'n zoontje moet geopereerd, krijgt buisjes..(kleine ingreep maar toch..)..
    Dus eerst even lekker op vakantie (gaan eind juni al) en dan de cryo ronde..

Imke ik las in je andere topic dat je al bijna mag beginnen, spannend hoor! Heb je er zin in?

En hoe is het hier verder?

Liefs,
    Visje.

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Heb ik toen ook gedaan, een extra maandje wachten. Het is ook niet niks allemaal.. Vooral jouw situatie niet.

Oh, is je moeder ziek dan, heb ik overheen gelezen, sorry .. Sterkte.

Wij gaan 11 juni heen en komen 23 juni weer terug uit Istanbul, dus dan weet ik de eerste week van juli of het gelukt is.. Komt wel erg dichtbij hoor.. Zenuwen komen.

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Spannend Imke, hoop zo dat al het wachten beloond gaat worden!!

Verstandig Visje om alles even te laten rusten. Hebben wij ook gedaan 3 jaar geleden, eerst maar eens lekker op vakantie. Heeft ons goed gedaan, erna begonnen met Icsi hyper en Bingo! Zegt natuurlijk niets, maar wie weet doet het jou net zo goed als het ons heeft gedaan;)

Hier wachten totdat ik bericht krijg wanneer ik ingepland word. :( Op de 1 of ander manier snap ik er even niets van. Kan me niet herinneren dat de vorige x icsi het zo verliep dan kreeg ik gelijk een spuitschema met geplande echo, nu krijg ik eerst een brief met daarin bericht in welke week ik ingepland sta. Ondertussen gewoon de pil doorslikken, en de postbode in de gaten houden, weet even niet zo goed waar ik aan toe ben.

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Mariska, dat had ik ook beide keren.. Als het goed is. volgt je spuitschema nu ook gauw. Heel erg veel succes.

16. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ook ik hrb dat gehad mariska, je kunt ook altijd het secretariaat bellen of ze willen kijken wanneer je ingepland staat... Heb ik ook eens gedaan, dan weet je precies waar je aan toe bent...

En ja imke, mijn moeder is ongeneselijk ziek, non hodgkin. Vreselijke k*t ziekte :( ...

Kan me voorstellen dat de kriebels krijgt imke, nig even en je zit weer middenin de behandelingen... Ik hoop zo dat het jullie mag lukken daar!

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zonneschijn: Ja we hebben een goed gesprek gehad, er waren nog 2 stellen die ook tegelijk met ons gaan starten, dat zijn er niet zoveel want meestal zijn het er 20 stellen. Maar het was een hele duidelijke uitleg..Maar vindt het toch nu wel spannend worden hoor, dat je je zelf zoveel prikken moet geven iiiiieeee en zoveel bijwerkingen kan krijgen hmmm, maar goed we gaan het zien want het kan ook zijn dat je ze niet krijgt...Maar die man zei ook het is geen makkelijk proces..en zal best pittig zijn ook op je relatie..
    Maar ik ben ongi en mag dus donderdag beginnen met de pil. En dan ga ik hemelvaarts dag mijn eerst prik zetten (decapertyl).. Ja en dan gaat het beginnen..En dan 21 mei heb ik mijn eerste echo..En dan gaat de ander prik er bij..(fostimon)

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat vreselijk sneu.. Ik wens jullie heel veel sterkte. Lijkt mij erg moeilijk om mee om te gaan.

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi Zonneschijn, spannend zeg! Ik heb nu ook de papieren binnen. Het gaat toch wel anders dan 3 jaar terug hoor! Maar goed, in 3 jaar tijd kan dan ook een hoop veranderen.
    Ik begin zaterdag over een week met de eerste deca spuit. En zie nu ook dat ik geen cetrotide meer krijg maar ook die fostimon. Das jammer heb nog een aantal cetrotide spuiten in de koelkast liggen.
    Doe trouwens ook mee aan een onderzoek. Er zijn er 2 maar heb me voor 1 aangemeld als ik daarvoor wordt uitgeloot gaan ze tijdens het onderzoek nauwkeurig mijn eicellen meten en aan de hand daarvan gaan ze de medicijnen aanpassen.
    Ben benieuwd zal het wel horen of ik er bij zit of niet.

20. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Wat een ontwikkelingen zeg!

Goed dat je de tijd neemt Visje!
    Een zieke moeder, een kleine ingreep bij je kind, het kost allemaal veel energie en je tolt van emoties.

Imke, spannend zeg! Heel veel succes!

Zonneschijn, klinkt goed, een informatiebijeenkomst met zo'n klein clubje!
    Wij zaten toen met een zaal vol.
    Deed verpleger G. ook het woord? Dat is zo'n enorme laiverd!

Duim voor jullie!

Deel Deze Pagina