Ow Maris, ja, er veranderd steeds van alles. Hadden wij tussen 1 en 2 ook, die ervaring. Nu dus weer anders... Als je je spullen straks maar op tijd neemt, spuit, slikt
Ik moet daar even aan wennen aan die veranderingen, ik snapte er ook even niets meer van, wachten op behandelschema waar ik op kon vinden in welke week ik ingepland stond. Ingepland voor wat?????? En dan weer andere medicijnen, en dan denk ik de vorige keer is het ook gelukt, waarom nu weer veranderen. Maar dat zullen ze wel niet zo een twee drie doen. Nu ik alle papieren heb begrijp ik het allemaal wat beter en nu idd me houden aan alle pil/spuitinstructies. Bedankt voor de reminder Rust
Ja goed hoor, zit op dit moment aan de pil. en wacht tot ik kan prikken en dan gaat het gebeuren, komt al steeds dichterbij..
Hey meiden, ik kom ook even zwaaien! Rustig hier hè.... Ik kijk nog wel vaak even hier, maar ben nu definitief geen UMCG meisje meer, ik heb vanmorgen UMCG gebeld dat we in DD verder gaan. Wel zal ik nog voor echo's naar het UMCG gaan, dus ben er nog niet helemaal weg! Ik heb vandaag een hystroscopie gehad en dat zal er allemaal prima en keurig uit. Zoals alles, zucht... Je zal bijna willen dat je iets hebt, dan weet je wat het probleem is, wat een raar traject toch... Maar goed we gaan ervoor! Succes allemaal!!
Hey hoi, ben net weer thuis had avonddienst. Fijn om even weer van jullie te horen. Ik begin zaterdag met de eerste spuit deca. Jij komt geloof ik even na mij aan dacht ik Zonneschijn?? Hey Jippie, kan me voorstellen dat je zo gaat denken. Was er maar iets dan konden ze er tenminste misschien iets mee. Enfin, het zei zo Wanneer ga je starten in dd, weet je daar al iets meer van?
Hoi meiden, Ik was me even'n beetje aan het terug trekken van zw pagina.. Even geen gedachtes rondom zwanger zijn of worden... Maar het gaat redelijk hier.. Aan het richten op onze geplande vakantie in juni. En daarna de cryo tp. Wel goed hoor even die rust..met mijn moeder gaat het nu erg slecht dus heb m'n hoofd er nu toch niet naar staan... Maar mariska jij nu officieel van start! Hoe ging de injectie vanmorgen!!? Succes meis! En daarna zonneschijn.. Hopelijk dat jullie nu eens umcg kunnen steunen in hun slagingspercentages Ik duim voor jullie in elk geval! Liefs, Visje.
Visje wat een heerlijk vooruitzicht om lekker met vakantie te gaan, hmmm dat lijkt me ook zo lekker..Maar goed hier in de tuin is het ook prima vertoeven hihihi. En waar gaat de reis heen..Ergens waar het mooi weer is en gaan jullie daar nog wat leuks doen.. Mariska hoe is het gegaan... viel het mee.. Zonneschijn Nog een paar nachtjes te gaan en dan ga ik ook beginnen. Ik merk wel dat mijn man het ook super spannend vindt..OOk voor hem zal het een zwaar traject zijn al hoewel hij niet zoveel hoeft als ik, kan hij zich behoorlijk zorgen maken. Hoe is dat met jullie mannen.
Hey allemaal, kan me goed voorstellen dat je hoofd er niet altijd bij staat om hier te kijken en schrijven Visje. Wat een zware periode is dit voor jullie zeg! Jullie hebben veel voor de kiezen om te verwerken. Heel veel sterkte met alles! Nog even wachten Zonneschijn dan mag je ook de eerste zetten. Het prikken gaat prima! Alleen vind ik de vloeistof wel erg prikken, moest het super langzaam inspuiten anders was het niet te doen. Heb het vanmorgen eerst een half uur eerder uit de koelkast gehaald en dat beviel al stukken beter, was lang niet zo vervelend. Doe ik morgen weer. Morgen de laatste pil en dan volgende week voor echo.
Hoe gaat het met jullie mariska en zonneschijn? Allebei nu echt van start.. Gaat prikken ok? Succes meiden!!!
lieve visje: Het prikken is goed gegaan, nog vier dagen de pil en dan 21 mei voor een echo. spannend maar weer al die dingen, maar het prikken valt tot nu toe nog reuze mee. Thanks we gaan er voor...
Fijn dat je bent begonnen Zonneschijn, wens je heel veel succes. Hier ook alles goed. Hoe gaat het met jou Visje?
Fijn dat alles nog op rolletjes verloopt dames... Straks eind vd maand wordt het pas echt spannend!! Hier rustig, nog steeds niet ongesteld..nu dag 38 ofzo.. Maar goed, ik wacht toch nog mooi'n ronde dus laat m'n lichaam mooi de tijd nemen om te herstellen.. M'n moeder ligt weer in het ziekenhuis dus heb genoeg ellende weer aan m'n hoofd momenteel...pffff Volgende maand lekker vakantie, we gaan voor het eerst kamperen met ons drietjes in de caravan van m'n ouders. Met voortent en luifel, dus best "luxe"hihi. We gaan naar sprookjescamping, schijnt erg leuk te zijn voor kinderen.er zit ook'n subtropisch zwembad bij, dus mocht het weer even slecht zijn dan vermaken we ons prima! Vorig jaar hadden we gevlogen, naar gran canaria..was ook erg fijn. Maar gezien m'n moeders toestand is het fijn om niet te ver weg te zijn. Jullie veel succes meiden!! Liefs, visje.
lieve visje het valt ook niet mee dat je moeder zo ziek is. Kamperen is zeker leuk vroeger deed ik dat ook altijd met mijn ouders. En de sprookjes camping is super leuk, zeker voor kinderen. Lekker genieten zo saampjes en ja dan is het zeker fijn dat je dan wat dichterbij je moeder bent. Het is een slopend traject. Dus hopelijk kun je wat je rust vinden. Veel sterkte toegwenst. Dikke knuffel voor jou. Liefs van zonneschijn
Hoi meiden, nu een weekje verder en voor jullie weer een weekje dichterbij jullie droom??!!! Hoe gaat het nu? Succes meiden, Liefs Visje!
HHOi hoi ik kom net bij het ziekenhuis vandaag. En ik heb groen licht gekregen, mag beginnen met spuiten.. Maar het is wel even prutsen zeg. Maar aldoende leert men. Dus we gaan er voor.. OP naar een mooi aantal eitjes en maar ook goeie eitjes graag. hihihi En hoe is het met mariska
Hoi meiden, hoe gaat het met iedereen? Visje, hoe gaat het met jou en hoe is het met je moeder? Zonneschijn ook nog druk aan het spuiten? Hier morgen weer naar ziekenhuis. Eitjes groeien erg langzaam dit keer. Gisteren waren de grootsten 18mm,hoop dat we morgen punctie kunnen afspreken. Heb minder follikels dan vorige keer. Toen had ik er 18, nu heb ik er misschien 11, morgen nog even weer kijken. We wachten af.
Mariksa: Ooooh het schiet al wel op lees ik, bijna voor de punctie. Maar het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de kwaliteit dus dat het maar helel goeien zijn.. Zonneschijn Gisteren ben ik naar de toppers geweest wauw wat was dat vet zeg..Wat een sfeertje heb dus een top avondje gehad. Mijn man houd er niet van hoor dus ben ik met mijn schoonzus geweest. Pff was 2 uur thuis en ja dan gaat de wekker weer om 7 uur dan is het wel wat vroeg zeg. En dacht dan ga ik na dat uurtje even naar bed maar dit wil niet zo lukken dus dan vanavond maar vroeg naar bedje toe.. Dan zien we wel hoe ik de dag doorkom.. Morgen voor een fm dus ik ben benieuwd wat we gaan zien, heb er nog geen ervaring mee en weet dus ook niet wat me te wachten staat..Laat het allemaal lekker op mij af komen.. Visje Hoe gaat het met je..en ja moet je moeder...
Hoi hoi, ja schiet op, morgenvroeg punctie. Pregnyl gisteravond gezet. Spannend en idd hoop op een paar mooie eicellen. Maar hoop ook wel op een paar reserve. Leuk zeg! een avondje stappen. Hoorde veel mensen in mijn omgeving die er ook zijn geweest. Nu lekker bijkomen.