Ow Maris, jij gaat hard ineens (al vind je dat zelf niet ). Hoe is het gegaan? Ik ben vandaag nog langs je huis gereden (al vaker afgelopen week i.v.m. de wegafsluiting).
Tjee mariska dat is al snel zeg, maar ook wel weer spannend. Hopelijk is gisteren alles goed gegaan. Zonneschijn: Ik ben gisteren voor controle geweest. IK had aan de linkerkant zo ongeveer 5 en 1tje was al 15mm dus gaat nu best wel snel. Aan de linkerkant wilde ze zich niet laten zien. Maar afgesproken dat we vrijdag weer terug komen, want soms kan het hard gaan met mij. Dus of het weekend de punctie of de maandag. Dus ja gaat nu ook wel snel zeg...Hopend op een mooie resultaat en zeker een plakker..hihih Dus ik ga jij gauw volgen hoor, kunnen we samen op het wachtbankje zitten..
Hoihoi, heb de punctie gelukkig weer achter de rug. Is me smerig tegen gevallen. Aan de linkerkant zat maar 1 follikel. Die prikte ze eerst aan. Ik dacht appeltje eitje! Maar ze raakte gelijk al bloedvat. Heeft aardig gebloed. Ze is toen eerst verder gegaan met de linkerkant. Daar zaten iets van 9. De eersten gingen wel. Maar daarna deed het zo vrreselijk zeer. Toen bloedvat gestelpt. Flinke buikpijn van over gehouden. Maar wel een resultaat van 8 mooie eicellen! Tsjakka! Het is niet voor niets geweest. Nu bijkomen en beetje rustig aan en morgen telefoontje voor tp. Spannend weer! Klopt rust! Duurt nog wel even geloof ik die wegwerkzaamheden. Hoe gaat het met jou? Zonneschijn gaat nu ook hard. Spannend! Heel veel succes met de punctie! Hoop dat het jou wat beter vergaat.
Hoi Mariska, Ahh balen zeg van je punctie Wie had je als ik vragen mag? En heb je nu ook een bloedstolsel in je buikholte? Gelukkig wel een super resultaat! En nu nog goede embryo's!! Ik zal duimen voor je! Beterschap en rustig aan doen!! En zonneschijn hoe gaat het nu bij jou? Hier eindelijk ongesteld, maar wel zo erg dat ik enorme lappen voor moet om maar niet door te lekken.. Ik was eerst erg blij dat het uiteindelijk toch doorgezet was, maar nu ben ik er soms ook wat verdrietig dat ik nu echt steeds meer besef dat het echt bijna over is.. Dat het einde van ons traject om een tweede nu echt in zicht is En dan ook nog deze trieste zomer, het moet straks wel opklaren hoor als we op vakantie gaan!!!!!haha.. Gaan we ook eens kamperen Nou ik blijf jullie volgen! Zet 'm op meiden! Liefs, Visje.
Oh jakkes visje, wat vervelend allemaal. Zoals ik in je onderschrift lees heb je nu nog 1 cryotp. Kan me voorstellen dat dat een flinke domper is en dan ook nog alles met je moeder. Misschien een rotvraag maar denken jullie erover na wat jullie gaan doen als de laatste tp mislukt? Voel me al stuk beter dan gisteren, maar nog erg beurs gevoel in mijn buik. Nee bij mij geen bloedstolsels in mijn buikholte. Ze prikte bij de eerste follikel gelijk al een bloedvat, maar ze is eerst verder gegaan met de punctie van de andere kant. Daarna heeft ze het gelijk behandeld en was snel weer dicht. Ik weet haar naam niet meer, ik had haar niet eerder gehad. Ze stelde zich voor als gynaecoloog. Maar ik vond haar heel fijn in de omgang, vriendelijk en rustig. Had ook weer een lieve zorgzame verpleegkundige er bij. Morgen telefoontje van lab ben zo benieuwd en dan de tp
Dr v Oers misschien? Zegt je dat iets? Wel fijn dat het nu wat beter met je gaat... En spannend weer het wachten op dat ene telefoontje, maar er zit vast wel'n mooie embryo bij die terug geplaatst kan worden Dan worden het weer 2 slopende wachtweken...pfffff Misschien niet goed opgelet, maar hoeveelste poging is dit, de 1e? Waren die cryo's nog van je dochter? Tja je vraag...ik denk er liever niet teveel overna.. Had't er toevallig vanmiddag tijdens het stofzuigen nog ineens moeilijk mee Zat hardop te praten rn te huilen tegelijk dat ik zo graag nog'n kleintje van ons zou willen...dat ik "smeekte" dat dat nog'n keertje mocht lukken.... Dat L (mijn zoontje) 'n goede broer zou worden.. Pffff was even lekker mijn emoties aan het laten gaan zeg maar! Maar als de cryo niet lukt, kunnen we eventueel nog overleggen voor 'n 4e poging... Maar als dat niet lukt dan kiezen we ervoor om met ons drietjes verder te gaan... Ten eerste om rust in mezelf te vinden, hoe moeilijk ook, maar die onzekerheid/emoties en hormonen komen niet ten goede aan wie ik ben.. Ik moet echt mezelf zo nu en dan terug zien te vinden.. En L. en mijn mannetje verdienen ook 'n moeder/vrouw die er weer volledig voor hun kan zijn, vind ik. Dus er moet ook'n grens zijn, maar hoop dat ik die NOOIT bereik!!! Eerst even op vakantie en dan de cryo poging wagen... Al vind ik het dood en doodeng!!! Liefs en sterkte deze zenuwslopende dagen mariska!! Visje.
Zonneschijn iew..oooh ik kijk er heel erg tegen op die punctie, maar gelukkig gaat mijn mannetje dan met je mee. Maar eerst inderdaad morgen maar eens kijken hoe ver ik ben. Ik moet zeggen dat ik ze nu wel hele dagen voel dat er wat zit..Dus wie weet zijn ze weer gegroeid. Mariska tjee wat vervelend dat het eerst niet zo ging, maar je krijgt toch ook verdoving zodat je niet zoveel voelt toch.. Maar wel een mooi resultaat zeg. Ben benieuwd wat de uitslag vandaag bij jou is hopelijk op wat mooie eitjes..En mag je gauw een terug plaatsing krijgen..altijd weer spannend of niet, wat er overblijft en zo..WE gaan op goed geluk... Visje wat fijn om weer wat van je te horen, tja dat zijn zeker geen leuke dingen dat het einde in zicht naderd. Ik denk er wel soms over na hoe het zal zijn zonder kids, het zal best een verwerking zijn dat we ze niet kunnen krijgen. En op den duur krijgt ook dat wel een plekje. Maar lukken deze drie pogingen niet dan stop ik er mee. En ik heb schatten van neefjes en nichtjes. Maar goed zover zijn we nog niet. Eerst deze poging maar eens proberen. en dan zien we weer verder.
Nee zegt me niets visje. Dit was de eerste poging weer, de cryos van de vorige poging zijn niet blijven plakken. Kan het me heel goed voorstellen dat het erg emotioneel is allemaal. Valt niet mee zeg! Heel veel sterkte met alles. Hoi Zonneschijn, jazeker krijg je verdoving, maar desalniettemin vind ik het een nog erg vervelende ingreep. Heb vanmorgen een 5 cellige aan boord gekregen zag er erg mooi uit volgens de arts. waren er nog 3 maar 2 goed genoeg om in te vriezen. En nu maar afwachten, spannend weer hoor!
Zonneschijn Hoi hoi vanmorgen weer geweest voor een fm..De kleine was nog wel weer iets gegroeid, Dus nadenken en besloten om toch morgen nog een keer terug komen en wie weet groeit de kleine aan de linkerkant weer wat door zodat die ook nog meekunnen doen. En aan de rechterkant heb ik er drie. Maar we gaan het zien. Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel last van heb. Waarschijnlijk dan wo of do de punctie ja het einde komt in zich pffff..
Ja goed nieuws woendag kan de punctie van start gaan.. pfff Ben ook wel klaar met het prikken maar zie er best wel een klein beetje tegen op wat betreft de punctie.. We gaan het zien...
Spannend zeg weer een punctie in aantocht. Heel veel sterkte en succes woensdag. Hier in de wachtweken, "verbeeld" me al van alles te voelen. En dat wil ik eigenlijk niet want dan is de teleurstelling weer veel te groot straks. Maar heb erg het gevoel dat het raak is Hoop het zo!!
Heel veel succes Zonneschijn!! Woensdag een spannende dag. Maris, lastig he, die stomme ^&% wachtweken. Ik hoop dat je gevoel klopt!
Hi lieve meiden, Ik ben even niet geweest en er is al van alles gaande hihi. .. Wat spannend zonneschijn, heel veel succes morgen! Hopelijk een heleboel mooie eitjes!☆☆☆ En Mariska wanneer mag je testen? Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en er iets moois in je buikje groeit♡ Knuffel, Visje xxxx
14 juni is de dag, en de dagen willen maar niet om, duren nu ineens zo lang, rara hoe kan dat Gisteren wakker geworden met 2 ontstoken ogen,, moet ze opentrekken met mijn vingers smorgens anders gaan ze niet open. Vanmiddag zalfje halen, niet geschikt voor zwangere vrouwen. Dat durf ik niet te wagen. Dus eerst maar weer gewoon doorgaan met paar keer per dag goed schoonmaken met water.
Zonneschijn: Hoe is het gegaan woensdag? Heb je al een tp gehad of is dat morgen? Mariska, Owja, lekker inderdaad! Ik zou de gok ook niet gewaagd hebben hoor. Woensdag vroeg mij nog iemand hoe ik jou kende... nou euh.. via via
Hoi Zonneschijn,ben ook benieuwd hoe het met je is? Hey rust, haha ben trouwens wel benieuwd wie dat vroeg
Hoi hoi ik heb woensdag de punctie gehad.. en ze hadden vier eitjes gevonden.. dus was super blij.. De punctie is super goed gegaamn had er niet zoveel last van..Was best fijn om morfine spuitje... Daarna de hele dag lekker geslapen heerlijk wat was ik moe... Toen was het wacht pfff valt niet mee je denkt er toch ongemerkt aan.. Gelukkig belde ze vroeg gelijk om 9 uur en het verlossende woord was er uit.. pfff ze hadden 1 over die was bevrucht poeh zeg wat was ik blij...(had er liever 2 gehad..) maar goed het had ook niks kunnen zijn dus ben toch echt wel super blij.. En de terugplaatsing is dus vrijdag gebeurd ging prima we hebben ons embryotje nog gezien mooi om te zien..Wat kun je daar trost op zijn.. En konden mooi mee kijken hoe ze dat in je buik terug zetten.. Dus nu gaat het broeden beginnen... WE gaan er voor.. Liefs zonneschijn fijne zondag nog..
Mijn duimen draaien Zonneschijn. Hier vandaag op wachtdag 10 en bruinverlies Vrees dat het game over is