Ach nee mariska.... Ik hoop dat het wat anders is. .. Je kunt helaas niet meer dan afwachten. . Ik krijg door door alles steeds minder vertrouwen in het umcg Hoe kan dit nu dat nog niemand van ons zwanger is geraakt?? Nou Mariska is hoop alsnog dat je het tegendeel gaat bewijzen en dat je toch zwanger blijkt!!! Sterkte meis! En zonneschijn jij goed broeden hè ♡ hihi; ) Liefs
Inmiddels helder rood bloedverlies dus ik heb weinig hoop meer. Vertrouwen in het umcg heb ik gelukkig wel!! Vertrouw er ook wel op dat het nog wel gaat lukken. Alleen wanneer???
Ja dat is soms lastig, ik heb in iedergeval nog niet de hoop verloren bij het umcg... Ze leggen alles goed uit en zo en ja meer kun je niet doen dan afwachten.. Maar balen mariska dat het niet gepakt heeft... Dikke knuffel voor jou.. Ik ga nog even door met broeden...heb ook nog wat dagen te gaan..
Is het bloeden nog weer opgehouden Maris of zet het echt door? Ik heb altijd nog hoop bij het eerste rode (ervaring).... maar wil je geen valse hoop geven hoor!
Die hoop had ik ook Rust, maar de rode bom is hier gevallen. Met de bijbehorende krampen ed dus het is echt over. Vanmorgen met umcg gebeld. Volgende menstruatie afwachten en dan beginnen voor de cryo
Balen. Eerst weer een ronde wachten, dan cryo. Hoeveel hadden ze deze keer ingevroren? Ben je er erg sip van of gaat het eigenlijk wel? Sterkte!
Ah balen mariska... Hoeveel cryo's heb je dan? Wel fijn dat je die nog hebt voor je weer volledig aan de bak moet... Sterkte!
Hallo meiden, Jullie hebben allemaal het ICSI/IVF traject in het UMCG gevolgd? Zit er iemand momenteel in het ICSI MNC traject? Graag sluit ik me aan bij jullie forum om mijn ervaringen met jullie te delen en andersom. Wij waren zeer positief verrast dat Marj alweer 3 ICSI-kinderen heeft, dat geeft ons veel hoop en extra stimulans om met dit traject door te gaan (we hebben 6x IUI-traject gehad en binnenkort de eerste ICSI-behandeling). Echt WOW! En stiekem denken: dat wil ik ook!!! Heb je alle trajecten gevolgd in het UMCG? En welke variant? Natuurlijk cyclus, gestimuleerde cyclus etc.? Groetjes Fenna
Hoi Rust, heb nog 2 cryo's nu! Wel even van slag 2 dagen, maar heb de draad weer opgepakt en moeten kop dr voor houden. Heb gelukkig veel afleiding, maar merk wel dat de wens naar een tweede steeds sterker wordt en vooral de laatste mislukte poging hakte de teleurstelling er erg in. Hoop toch snel weer op beetje resultaat, begin er weer onzeker van te worden. Dank je Visje! Hey Marj dank je wel, hoe gaat het met jou? Hoi fenna, helaas welkom hier. Voor ervaringen uitdelen zit je hier goed! Ik ken de icsi mnc niet Wij zijn gestart met icsi in eigen cyclus, daar hebben we 6 pogingen bij gehad en allen niet geslaagd. Toen zijn we gestart met icsi hyperstimulatie en daar was de eerste verse terugplaatsing raak en ons meisje wordt volgende maand alweer twee. Wij zijn vanaf januari dit jaar gestart voor een hopelijk tweede kindje.
Hai Fenna, Helaas ook hier geland. Succes! Wij hebben twee knullen uit het UMCG. Hoop doet leven he! Rust
Hey Mariska en Rust, Mariska165: ICSI MNC is ook in eigen cyclus en wordt 6 keer vergoedt, is dus eigenlijk het traject dat jij gevolgd hebt. Misschien is dit een nieuwe naam daarvoor dat weten we niet. Na 6 keer dit traject volgen, kunnen we nog twee keer een "normale" ICSI-behandeling ondergaan. Jammer genoeg over ICSI MNC nog geen echt positieve verhalen gehoord..... Rust: Wow!!! Twee knullen? En hoe lagen jullie kansen als ik vragen mag? Mijn vriend heeft slecht zaadkwaliteit en het hoogst behaalde aantal tot nu toe is 21 miljoen. Nu zegt dit niks (als ik het ziekenhuis moet geloven), maar ben toch wel nieuwsgierig hoe het bij jullie zat/zit. Zit je momenteel ook nog in een traject of laat je het bij twee? Groetjes Fenna
Hai Fenna, Wij zijn ook in het UMCG beland door het zeer slechte zwemploegje van mijn man. Wij zaten onder de 100.000 (ik meen 84.000) en hebben eerst 6x ICSI eigen cyclus gedaan. 4x geen bevruchting, 2x tp. Beide keren was ik heel kort zwanger. Helaas bleef dit niet zo. Na de eerste standaard ICSI is onze oudste zoon geboren. 3 cryo's in de vriezer. 2x een cryo tp gehad. Niet zwanger. Standaard ICSI: onze jongste geboren! We hebben echt ontzettend veel geluk gehad. Geef niet op! Niet zolang er nog kansen zijn.... maar het is zo zwaar. Zet hem op meid!
Oh enne.. we laten het bij twee. Ik heb nog best lang een wens / drang gehad naar een derde maar vind het nu zo heerlijk met onze twee knullen. Geen luiers, traphekjes, wandelwagens etc. meer. Vier vind ik ook een mooi getal. Anders 6 hihi en dat wordt wat te gortig. Er is RuSt hier in huis, vandaar mijn nickname
Hoi Fenna (en alle anderen)! Wij hebben diverse vormen van ICSI gehad. Mijn man had geen zwemmers (om in deze termen te blijven), zijn hypofyse werkt niet. Na bijna 2 jaar spuiten werd er, jawel, 1 gevonden. Toen konden wij dus het ICSI traject in. Wij zijn toen begonnen met ICSI gestimuleerd. Bij de 1e poging waren er al 10 zwemmers gevonden. Na de eerste poging had ik een terugplaatsing van 2, en nog 2 cryo's. Ik was toen echter zwanger en 9 maanden later hebben wij R.obbe in onze armen mogen sluiten. Na een jaar hebben wij de cryo's laten terugplaatsen. Dit is echter geëindigd in een vroege miskraam. 2 jaar later (IVF/ICSI werd toen niet vergoed), weer opnieuw begonnen. Mijn man is wel hormonen blijven spuiten tussentijds. Dit keer in eigen cyclus (aangezin ik bij de eerste tegen overstimulatie aanhing).Eerste keer raak, maar is vroege miskraam geworden. 2e poging was eisprong al geweest en 3e poging was raak! Weer 9 maanden later een mooie dochter, m.arjolein, in onze armen! Na een jaar toch voor een derde gegaan. Dit keer weer in de hormoongestimuleerde variant, vanwege mijn leeftijd. Eerste poging 2 embryo's teruggeplaatst en weer zwanger (van 1), dit werd dus M.adelief. Je ziet het, het kan dus echt! Wij hebben 3 supermooie en leuke UMCG kinderen! Mariska, het gaat goed! Ik werk dicht bij je in de buurt nu. Ook met de kids gaat het erg goed. M.arjolein is net 5 geworden, m.adelief wordt over 2 maanden alweer 3. Time flies..... En hoe is het met jou en je kleine meid?
O ja, ik sluit mij aan bij 'Rust', ook wij hebben heel veel geluk gehad. Maar toch, ik hoor regelmatig mensen die 'umcg IVF' kindjes hebben!
Hoi Rust, Ik wordt al wat hoopvoller als ik al de positieve verhalen lees. Moet er echt om denken niet te positief te worden omdat het percentage van de stellen waar het daadwerkelijk lukt om een kind te krijgen met ICSI niet zo heel groot is. Heb je nog tips om het traject "makkelijker" door te komen? Ik ben naar mijn omgeving toe erg open over onze situatie, mijn naam is overigens ook echt Fenna. Dit hoort bij mij en dit is niet iets om voor te schamen, helaas is het nog altijd een taboe bij veel mensen. Ik weet niet hoelang geleden het is dat jullie in het traject zaten, maar hebben jullie ook mevrouw De Bruin gehad? Groetjes Fenna