Ja handig inderdaad dat van de planning! Wil ze mij ook een pb'tje sturen dan kan ik ook mijn zwangerschappen plannen! Selam super nieuws, ik hoop dat je ons terug vindt op de nieuwe locatie! Ik ben van december en mijn zus van juli, dus nee bij mijn -niet zo vruchtbare- moeder gaat het niet op. (mijn moeder heeft na mijn zus nooit meer iets gedaan om een zwangerschap te voorkomen, met mij als enige resultaat in al die jaren. Ik vind het jammer om in december jarig te zijn, maar ik ga mijn 'planning' D) hier niet op aanpassen. Hoewel ik me best voor kan stellen dat je dit wel doet als je in de luxe positie zit als je wel heel vruchtbaar bent en daadwerkelijk kan 'plannen'! (nouja laat ik het maar sturen noemen ipv plannen)
Hihi jippie...we zullen zien wat jouw "planning"gaat worden Ik zal ze eens vragen om ook jou'n pb'tje te sturen -nee joh, zo'n dom pb'tje wil je niet - Ben trouwens nu wel errug nieuwsgierig naar de test van imke Zou zomaar eens selam achterna kunnen gaan!! Liefs
Ik heb nooit een ronde overgeslagen om maar niet in november/december te bevallen (zijn er genoeg die het wel doen). Het zijn inderdaad minder leuke maanden voor de kinderen om jarig te zijn maar ach... We kunnen kinderverjaardagen vieren.
November is toch leuk, 12-11-12 nog leuker haha! Zo heb jullie weer gevonden! Jippe spannend meid Selam een goede echo!! top! Imke waar hang je uit!!
HIER HIM!! Heb net geshopt met moeders, maar ik heb nog niks gekocht.. In de hoop dat ik straks positiekleding mag kopen.. hihi. Borstjes gevoelig en af en toe een kramp. Dus maar gewoon afwachten. Is het morgen niet te vroeg om te testen?? X
Haha, ik hoop het visje. Zou geweldig zijn. Als er 1 schaap over de dam gaat, volgen er meer hé.. Selam wanneer heb je je 2 echo? Is dat per week, of?
Ik weet het nog goed, testdag was 3-11-2010 en ik heb 1-11 getest. 2 dagen te vroeg, maar wel bingo Hoop dat het jou net zo gaat Imke, toi toi toi. Mijn duimen draaien flink
Imke ik heb ook 2dgn te vroeg getest .. Denk aan je morgen, wel direct melden natuurlijk hè..vanaf 7u zit ik natuurlijk om het half uur te checken voor fantastisch nieuws! Maar heb goed voor gevoel Komt goed meissie!!! En de echo's zijn meestal ongeveer bij 6-8-10wk (umcg heeft de 6wk geschrapt volgens mij) en dan heb je om de 4wk echo mits anders bepaald en daarna weer wat korter op elkaar in de loop van de zwangerschap.. En de 20wk echo weer in het umcg uiteraard, dat is ook echt heel bijzonder. Nou hier nog niks aan't front. Pfff ik wil zo graag verder maar kan niks. En dan pas vanaf wk 9 deca, wk 11 puregon erbij en dan pas ergens eind maart punctie en tp hopelijk... en dan te bedenken dat je nog 2slopende weken hebt....... Oh ik wou soms zo graag dat we op de normale manier zwanger konden worden ... Ik zeg dit nooit tegen mijn mannetje natuurlijk, want hij kan er ook niets aan doen en wil hem niet meer schuldgevoel opleggen.. Maar dat neemt niet weg dat ik dat gevoel heel sterk heb.... Voelt heel erg dat ik me zo voel.. En kan er ook niks mee. Hmmmmm... Sorry, weet ook niet waar dit ineens vandaan komt maar moest het even kwijt! Liefs, Visje.
Hier dag te vroeg een hele duidelijke streep! Visje wel herkenbaar hoor. Duurt altijd te lang he... zeker als je zo graag wil. Sterkte meis!
Heb avonddienst, kom een beetje achter jullie allemaal aan. TOITOITOI IMKE, ik duim me wezeloos, hoop dat je toch nog lekker kan slapen! trusten allemaal!
Nou immkkkee, je houdt ons in spanning Ons mannetje had ons laten uitslapen op onze vrije dag dus dacht dat ik al wat gemist had hihi.. Ik hoop het zo meissie! Vandaag m'n mams 65, gaan we straks verassen met foto's van ons 3 en van ons mannetje alleen.. En tegoedbon voor lkkr wokken met z'n vijfjes, jammie. Vond 't lastig om iets te bedenken wat we zouden geven maar dit is best gelukt toch
Imke spannend.........? Visje Dat is een super kado, De foto's doen het altijd goed, en gezellig met zijn allen weg eten is ook altijd erg gezellig..fijne en gezellige dag vandaag.. Hmm ik vind het ook wel spannend wat ze vanmiddag allemaal gaan zeggen...
Imke? Dit duurt me te lang, hoop zo dat het goed nieuws is, maar begin hem nu een beetje te knijpen.... We horen het nog wel, hoop dat je gewoon lekker ligt uit te slapen. lfs
Ahhh bah imke dat meen je niet.... Dit had ik echt niet zien aankomen, na jouw verhalen en ook omdat je het zolang goed volhield zonder bloed... Ahhh meissie, ben er stil van!!! Wat had ik't jou gegund..... Weet even niets te zeggen, denk dat je erg verdrietig bent.... Hele dikke knuffel en kus van mij! Xxxxxxxxx