Helaas maar toch een warm welkom in dit Topic Katja! Ik heb geen idee hoe lang de wachttijden op dit moment zijn in het umcg. Alle follikelmetingen vinden 's morgens plaats! Voor mij ook heel lastig omdat ik in de zorg werk, maar ook ik krijg alle begrip en de ruimte van mijn leiding en collega's. Dus is dat voor mij altijd wel weer op te lossen. Ik merkte in het begin van de behandeling veel onbegrip en scheve gezichten van collega's, altijd dat geruil van haar en steeds er tussen uit moeten. Ik ben toen ook nog eens naar een ander team verplaatst en daar ben ik gelijk heel open geweest en heb alleen maar veel steun en begrip. Hoop dat er voor jou ook die ruimte wordt gecreƫerd zodat je dit slopend traject zonder extra hobbels kan volgen. Sterkte meid.
Ik geef het nu al op. Gisteren koorts, buikpijn en misselijk. Was vreselijk koud, kon niet warm worden. Heb vreselijk liggen rillen, kan nooit goed zijn voor een innesteling. BAH waarom wordt ik uitgerekend nu ziek.........Bagger
@Marj, bedankt voor je reactie. Wat fijn dat jij alle ruimte krijgt voor dit traject. Zit je in basisonderwijs, voortgezet of beroepsonderwijs? Ik was lange tijd werkzaam in het basisonderwijs, echter sinds kort geef ik Nederlandse les op een asielzoekerscentrum.
@Mariska, bedankt voor je warme welkom en je antwoord en ervaringen. Minder om te horen dat je geen goed gevoel meer hebt bij je icsi-poging omdat je griepig bent. Heeft dat echt invloed op een innesteling? Ik wens je beterschap en duim voor je dat de griep geen invloed heeft. Wat naar trouwens dat je eerdere collega's geen of weinig rekening wilden houden met jouw traject. Gelukkig belast ik mijn collega's niet met mijn afwezigheid... Maar wel ten nadele van mijn leerlingen. In overleg met mijn leerlingen haal ik de uren in op mijn vrije dag. Dat voelt toch een stuk beter ook naar mijn leidinggevende.
Wat ontzettend sneu voor Muppet zeg! Heel veel sterkte *knuf* Gefeliciteerd met de tp Mariska!! Je weet nog hoe het bij J. ging he... dikke keelontsteking en al, toch kwam kleine S. Zet hem op!
In overleg bereik je vaak het meeste Katja Hoop dat je snel een oproep krijgt! Ja dat is waar Rust! Dan maar hopen dat het net zo goed afloopt!!
Visje veel succes vanaf morgen vraag me nu af of mijn ziekigheid van paar dagen terug geen innesteling is geweest???? Het zettte namelijk niet echt door en sindsdien heb ik steeds last van ongipijn en steekjes in de buik en lage rugpijn. Vanmiddag een sliert slijm na het plassen Zou er misschien toch een innesteling hebben plaatsgevonden....... De spanning stijgt Zondag gaan we een test wagen.......grrr ellendige wachtweken, waarom gaan die altijd extra langzaam
Dank je Mariska! Oehhh wat een spannend verhaal heb je toch geschreven hihi! Ik duim voor je meis dat je het bij het juiste eind hebt! ♥♥♥
Ik schreef hier tijden geleden ook mee, maar hier moet ik even op reageren..... Mariska, toen ik zwanger werd van Finley....was ik een paar dagen na terugplaatsing opeens ook behoorlijk ziek. Sterker nog, we gingen een dag later een midweekje naar Zeeland en ik zag de vakantie al in duigen vallen (zo beroerd was ik). Ook koorts, buikgriep en dat soort gedoe. Zag het ook al niet zitten dat dit goed kwam met dat cryo. Geheel verbaasd was ik dan ook toen ik op de testdatum zomaar een positieve test in handen had! Dus het kan maar zo met een innesteling of een zeer prille zwangerschap te maken hebben. Ik duim voor jou (en alle andere meiden hier die al zo lang vechten voor een wondertje)!
Hey meiden, bedankt voor de reacties en wat leuk dat jij even komt buurten Behappy . Gisteren heb ik vreselijke buikkramp gehad echt soort menstruatiepijn. Ben vroeg op bed gegaan met een kersenpittenzak op mijn buik en dat doe ik nooit, maar het was niet te harden. Vandaag ook af en toe wat buikpijn maar niet zo erg als gisteren. Nog 7 dagen wachten vriendlief wil wachten tot dinsdag met testen grrrr hoop maar dat ik het zo lang vol kan houden
Hoop trouwens dat het cryogedrag is Behappy Maar jouw bericht geeft me nog meer hoop. Dat wordt weer een flinke tegenslag als ik negatief test volgende week.
Hoi Him jij ook al!! Hoe is het met jullie kleine wonder? Hier echt heel sterk het gevoel dat het raak is. Allemaal herkenning van mijn vorige zwangerschap. Voel me echt zwanger. OOOooooh kon ik maar testen.....Vriendlief wil wachten tot dinsdag maar ik ga dat nooit redden
Wel een beetje met beide benen op de grond blijven, anders valt het zo tegen als het toch niet gelukt is.... Maar ik kan het me goed voorstellen hoor. Ik heb ook ergens door je verhaal sterk het gevoel dat het wel eens raak kan zijn bij je! En niet tot de testdatum kunnen wachten...Zeer herkenbaar. Ik mocht bij Finley op vrijdag testen en dinsdag.....ik hield het niet meer! Ik had expres geen testen in huis gehaald, dus ik kon ook niet eerder testen. Zo kwam ik ook niet in de verleiding. En ik heb afleiding gezocht. Maar intussen......konden mij de dagen niet snel genoeg voorbij gaan. En was ik vervolgens toch vol verbazing dat die test op de testdatum positief was. Ik duim vrolijk verder voor jou en voor de rest van de dames hier. Ik kom af en toe nog wel even hier gluren hoe het met je gaat.
Hey Behappy thanx!! Vanmorgen al wel een test in handen maar heb hem niet gebruikt, heb een belofte gedaan dat ik zou wachten tot dinsdag Maar heb het er maar zwaar mee pffff, wel zwanger of toch niet.....ja ben wel zwanger, mmm zal wel niet aaaarggg Nog 3 nachtjes slapen
He mariska... mannetje doet t super. 11 maand alweer! Grote knul is t. Hier 1 dag voor de datum getest en flink positief toen al! Nog 2 nachtjes! Spannend. Ik duim!!! Wij hebben besloten om in 2014 weer van start te hopen gaan.... spannend weer. Hoe is t met de andere meiden?
Hoi Him, jeetje dat gaat idd snel ook alweer bijna een jaar oud zeg. Fijn om te horen dat alles goed gaat! Dus over een paar maanden weer starten, hebben jullie nog wat in het vat zitten? Over een paar uurtjes testen, straks eerst lekker slapen, lukt wel want ben erg moe. Jullie horen van me. Heb zo'n goed gevoel, word een flinke tegenslag als het morgen toch negatief blijkt te zijn, maar kan het me haast niet voorstellen. Welterusten
Test Negatief ik snap er helemaal niets van!!!! Maar het zal wel zo zijn Met onze prinses testte ik al 3 dagen voor nod positief, dus ik had dan nu al lang een knaltest moeten hebben. Ben er kapot van, ik voel me net als toen ik net zwanger was van ons meisje, niks geen aanwijzingen voor een naderende menstruatie Bah bah bah vreselijke mmm.