Hé bah zeg,, ik ken me voorstellen dat je baalt en een klein traantje moet laten. Sterkte er mee. Nee ik hoef niet naar het ziekenhuis maar ik heb een telefonische consult geen idee wat er allemaal gaat gebeuren en zo. Ik wacht het maar lekker af.. Ze bellen mij tussen half vier en half 5.
De teleurstelling is enorm; ik had zo ergens anders op gerekend. Het voelde zo anders dan de vorige 2 x. Het ergste is nog dat ik vannacht droomde dat ik ''zwanger'' testte.. Bah, wat een klap.
Visje; erg leuk cadeau toch! En aan dat etentje heb je zelf ook nog wat aan.. Haha. En foto's zijn altijd geliefd.
Ik kreeg per post een brief van de gemeente; Het gaat over een kinderwensspreekuur. Je kunt hier persoonlijk advies krijgen. En om samen een zo gezond mogelijke zwangerschap te starten. Daarnaast wordt je ook nog gevraagd of je mee wilt doen met een onderzoek ''healthy pregnancy 4 all'' Zal ik me opgeven.. ? Ik twijfel nogal..
Ik hoorde dat afgelopen week op radio noord (is mijn wekker-zender..). Er stond ook bij dat ze begonnen met excuses maken... Ik dacht meteen aan MMM-stellen.
Ja, staat er ook in; ''misschien is zwanger4 worden moeilijk voor u. Misschien bent u helemaal niet bezig met kinderen KRIJGEN. Als deze brief ongepast pf pijnlijk voor u is, bieden wij onze excuses aan. Het is beslist niet onze bedoeling om u te kwetsen''
Imke wat toch K*T meis, lees nu pas zp, was een lange dag vandaag, maar dat is jou al bekend... Wat waardeloos dat je je echt anders voelde en dan toch met zo'n stom resultaat. Ik gun het jullie zo. We gaan gauw afspreken hoor, baalde al dat het vandaag niet ging je kon vast wel even een extra knuffel gebruiken. Daarom bij deze nog maar een extra digitale knuffel, voor wat het waard is. Lees in je onderschrift Dusseldorf? Is wel een overweging waard denk ik. We babbelen gauw eens bij. Ik heb ook al een afspraak staan daar, in april, het is nogal een lange wachttijd en ik dacht afzeggen kan altijd! zo'n kinderwensspreekuur brief kan wel hard aankomen denk ik, wel fijn dat er die zin in staat waaruit blijkt dat er wel over nagedacht is dat het verkeerd kan vallen. Tja je kan nou eenmaal niet alles voorkomen, dus fijn dat het erbij is gezet.
De hele middag weer geen bloedverlies gehad en mijn borstjes beginnen steeds meer pijn te doen.. Om GEK! van te worden. Als ik morgen ook geen boedverlies meer heb, gooi ik er vrijdag toch nog maar een testje tegenaan. Vandaag geen Utrogestan en Progynova meer gebruikt. Weer onzekerheid.. Wat een *** zooi!
Neem dan toch nog nog wel de progynova en utro lijkt mij, beter voor niks dan dat je je moet blijven afvragen wat als....
Ik wachten wachten op de telefoon, maar ze hebben me niet gebeld en mijn man ook niet....???? Dus zo zelf nog maar even bellen...
Dus heb ze net even terug gebeld en kreeg heel netjes excuus. Maar ze gaan me nu vrijdag terug bellen.. Komt nu vast en zeker goed.. Die vrouw van de telefoniste vondt het wel heel vervelend voor mij.. en ze is vrijdag ook aan het werk, dus komt nu vast wel goed..
Hi meiden, gisteren even leuk verjaardag dagje gehad, dus niet op zp. Maar ik heb niks gelezen over dat artikel? Van waaruit wordt dat georganiseerd..? Het kan soms ook vervelend zijn als juist meer mensen zich met je traject gaan "bemoeien" denk ik.. Ligt ook een beetje wat ze precies willen doen? En Imke, wat lastig idd dat je lichaam dan andere signalen nog geeft he.. Zou wel mooi zijn als je alsnog positief mag testen! Want ik kan me voorstellen dat je er anders GEK van wordt!! Spannend weer.... Zonneschijn wat balen dat het mis is gegaan, zit je de hele tijd met de telefoon paraat haha.. Nou vrijdag even afwachten! Mijn mannetje gaat vandaag toch even bellen voor een afspraak voor een gesprek.. Voor we verder gaan willen we eerst toch wat dingetjes helder hebben. Ook qua tp van de afgelopen keer (alle keren in het midden terug geplaatst en deze keer bovenin, en juist deze poging is zelfs niet ingenesteld) en vragen over medicatie etc.. Even "hoofd" leeg met onzekerheden en vragen en dan pas zou ik rustiger de 3e poging in gaan. En imke, heb jij je ook aangemeld bij PNO, die vergoedt ook nog een 4e poging he? Wij zijn overgestapt, maar hoop dat het alsnog voor niks blijkt te zijn...... X
Goedemorgen meiden, even snel een vraagje, ben gisteravond vergeten een progynova te nemen. Zou dit kwaad kunnen, dacht zelf dat het wel meeviel. Moet ik nog met de verpleegkundige bellen??
Altijd even bellen Mariska, dan zijn ze in elk geval op de hoogte. Imke, Zeker doorgaan met de meds! Je hebt te vroeg getest, hij kan niet vals positief zijn maar natuurlijk wel onterecht negatief! Sterkte! Bij mij komt hcg ook traag op gang.