IVF/ICSI in het UMCG deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jippiejee, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oké het is net alsof de duvel ermee speelt. . Heb de test in huis en ik verlies net wat roze afscheiding :(
    Dat betekent bij mij nooit veel goeds..........

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh nee zeg! Bahbahbah, sterkte meid!

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hier nooit meer een broertje of zusje :(
    Nooit meer.. zo vreselijk definitief.
    Kan er nog steeds niet bij.
    Verschrikkelijk veel verdriet....

4. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Ag nee, meiske toch.
    Wat vind ik dit vreselijk voor je!!!!!
    Heel erg veel sterkte.
    Een hele dikke digitale knuffel

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    He meid, wordt helemaal naar van je bericht! Wat ongelofelijk triest en gemeen dat het weer niet gelukt is :( Sterkte meis met deze zware tegenslag. Knuffel

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Sh*t Visje, weet je het zeker?? Bah, stomme mmm, veel sterkte meis!!

7. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ja zeker. . Het is geen gewone menstruatie maar vroege miskraam menstruatie. Heb krampen en loop leeg. ..
    Precies zoals ik me in m'n hart voel.
    Pijn. . Die ik nu niet weet op te vangen

Vannacht werd ik vaak wakker en zit je direct weer in je boze droom
    De gedachte 'nooit meer' is vreselijk pijnlijk. . Krijg er echt pijn op m'n borst van. Het verstikt me. Het idee om nooit meer dat ene kamertje gevuld te krijgen met een liefde van ons twee. . Alle mooie spulletjes weg te moeten doen

Het komt ooit wel weer goed maar een litteken blijft het zeker
    M'n hart is echt gebroken...:(

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Och meid, ik lees het met tranen in mijn ogen. Wat vreselijk heb er even geen woorden voor, sterkte met verwerken van dit blijvend gemis!

9. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Jeetje Visje,
    De gevoelens die je beschrijft gaan ook bij mij door merg en been.
    Wat ontzettend verdrietig.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
    Veel liefs

10. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Melizz,
    De punctie gaat echt vaginaal hoor. Precies zoals eerder verteld. Youtube! Dat kun je filmpjes vinden :-D

11. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo, een tijdje geleden had ik me al eens voorgesteld in dit topic. Nu heb ik afgelopen week een intakegesprek gehad voor ivf en komt het allemaal erg dichtbij. Aanvullend krijg ik nog een bloedonderzoek om te kijken naar mijn eivoorraad en dan mogen we in januari beginnen.

Ik heb IUI in het martiniziekenhuis gedaan. Ik heb nu toch een beter gevoel bij het umcg. Ik vond mijn toegewezen gynaecoloog i.i.g. heel sympathiek. Nam heel erg de tijd ... Meer dan een uur. Dat was ik niet gewend in het Martini... En de overvolle wachtruimte met dolgelukkige zwangeren daar werd ook steeds confronterender.

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi katja, fijn dat je in Januari kan gaan starten!! Ik doe dan gezellig met je mee ;). Ben vandaag begonnen met de pil, ben ingepland voor week 2.
    Dat is inderdaad erg confronterend al die gelukkige zwangeren. Gelukkig nu ook in het umcg de afdeling verhuisd dat je daar niet steeds mee geconfronteerd wordt.

Heel veel succes!

Hoe is het met alle anderen?

13. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Dat is een lange tijd dat je aan de pil gaat, tot de tweede week van januari. Ik krijg een tien dagen proverakuur omdat ik ivm een stollingsafwijking niet aan de pil mag.

Maar leuk dat ik dan een beetje gelijk met je opga ... Jij weet al wat je allemaal te wachten staat... Ik vind het allemaal erg spannend, hoe ik het allemaal ga ervaren. Je hoort zoveel wisselende verhalen dat ik nergens vanuit ga en het gewoon maar op me af laat komen, dan merk ik het vanzelf.

Jij uiteraard ook veel succes.

Momenteel zijn er niet veel umcg-gangers actief in dit topic?

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi Katja,
    klopt dat ik lang aan de pil moet, komt omdat de feestdagen er tussendoor komen en dan plannen ze minder stimulaties in.
    Dus nu slik ik even wat langer en begin dan in week 2 te stimuleren.
    Hoop dat komend jaar ons wat meer geluk gaat brengen

15. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    visje, kippevel staat op mijn armen...
    heeeeel veel sterkte meid!

Mariska dus nog even on hold.
    Jippie hoe gaat t daar?

Imke al even niet gezien hier? hoeist meid?

hier geen zaadonderzoek, nergens voor nodig, die zitten al jaren in de vriezer, en verder niks levends te bekennen.
    cyclusanalyse gehad, was nog wel ff spannend omdat ik een lange(re) cyclus heb! Maar toch in eigen cyclus mogen starten!

Ons mannetje alweer 1 jaar oud, waar
    blijft de tijd! en de positieve testen, die mis ik hier...

16. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    provincie groningen
    Hoi dames!
    mariska, spannend! En ik wil zowel jou als katja erg veel succes wensen!
    Heyitsme, ik zie dat je al een icsi wonder hebt, wat super! Toen ook in eigen cyclus?

Hier wachten we nog steeds op de afspraak en dus ook nog steeds niets wijzer geworden...

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey leuk weer wat activiteit hier! Weer spannende tijden voor veel meiden zie ik. Succes allemaal!

Ik ben momenteel aan het bijkomen van een wat heftige punctie. In Dusseldorf hebben ze nml afgelopen dinsdag 31!!!! eicellen afgehaald. Hiervan zijn maarliefst 19 bevrucht en deze zitten als 2PN embryo's allemaal in de vriezer omdat nu een tp te gevaarlijk is ivm overstimulatie. Als het meezit krijg ik in mijn volgende cyclus een tp vanuit de embryoscoop (dag 5). Spannend dus ook weer hier!

Lfs jippie!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    HIM een jaar alweer pfff inderdaad waar blijft de tijd. Gaat het allemaal goed met de kleine man?

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @jippiejee... Zo dat zijn er veel. Zoveel had ik nog niet eerder gelezen. Wat goed... Maar jammer dat je door overstimulatie geen verse terugplaatsing hebt. Heb je ook last van de overstimulatie??
    In het gunstigste geval kun je nu dan 19 terugplaatsingen krijgen binnen deze poging? Misschien zeg ik nu wel iets heel doms maar mijn excuus is dat ik er nog niet zo heel veel van weet.

@meliszy... Jij moet al een tijdje wachten op een intakegesprek. Mijn dossier is eind september van martini naar umcg gestuurd. Ik had twee weken later al een uitnodiging voor intake .. Die ik vorige week dus gehad heb. Ik vind het dus een beetje opmerkelijk dat jij nog geen bericht hebt.

@Mariska, inderdaad hopen dat we in 2014 (nogmaals) moeder gaan worden of op zijn minst zwanger. Elke oudejaarsdag vraag ik me af of dit dan eindelijk het jaar gaat worden ... 2014 klinkt als een goed jaar.

@heyitsme, ga jij binnenkort ook weer starten voor een tweede kindje?

20. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    provincie groningen
    Hai katja, wij hebben er bewust voor gekozen om pas in januari met alles te starten.
    eigenlijk omdat we het onnodig vonden om voor 12 weken toch nog ons eigen risico te moeten betalen en dan in januari direct weer... Dan nog maar eventjes geduld.
    Ook heb ik nogal wat in mn rugtasje erbij gekregen de laatste tijd dus leek het ons sowieso niet onverstandig om eventjes te wachten hiermee, zodat ik niet onverhoopt van het 1 in het ander val

Deel Deze Pagina