Hoi, geen sorry hoor, er zijn ook geen domme vragen. We gaan gebruik maken van de embryoscoop in Dusseldorf. hier worden meerdere (4-5 tegelijk) een aantal dagen gekweekt,(ik weet niet of je dat kweken noemt) Er zal wat afvallen en hopelijk blijven er 2 blasto's over, deze laten we dan terugplaatsen.
Hi meiden... Bedankt voor de lieve berichtjes.. Jippie wat spannend! Wat had je er veel! Hopelijk komt daar een mooie blasto en uiteindelijk super zwangerschap uit! ! En de rest..i heb niet alles precies meegelezen maar heel veel succes in het zware traject! Dat 2014 maar eens anders mag uitpakken in het umcg-topic!! Ik duim voor jullie!
Hey Visje!! Gaat het allemaal weer een beetje? Ik hoop dat je gauw in staat bent om dit verlies van jullie mooie droom een plekje te kunnen geven. Maar het lijkt me meer waarschijnlijk dat dat op dit moment nog een mogelijke opgave is... Het blijft oneerlijk hè, de wens is zo groot, er zijn zoveel per ongeluk zwanger of wat voor oneerlijkheden dan ook, waarom mag het dan juist bij ons, terwijl we er zoveel voor overhebben en zo dankbaar voor zouden zijn niet mag lukken. Blijft verdrietig. Ik hoop dat inderdaad bij de 19 cryo's alsnog onze droom mag zitten! lfs
Dag lieve jippie, Nou. . Ik moet zeggen dat het echt nog bagger gaat. Het valt echt tegen hoe hier mee om te gaan! Heb er erg veel last van en heb zelfs vanavond weer vreselijk zit te janken Maar ja... Het moeilijkste is ook dat er gewoon nu 3 vriendinnen zwanger zijn- 1 van de eerste en 2 van de tweede...... weet soms niet wat ik met m'n gevoelens aan moet. Het is inderdaad erg oneerlijk zoals je schrijft. En dat maakt het ook lastig. Het zal vast ooit eens beter gaan. ... Alleen nu nog niet Maar weet jij al iets meer over de cryo's??? Spannend hoor meis. Ik hoop zo dat je snel je droom in vervulling kunt zien gaan! ! 2014 it is denk ik! ! En ook voor Imke.. Je bent hier ook al even niet geweest meis maar ook jullie gaan hopelijk in 2014 en droom in vervulling laten gaan! Ik duim voor jullie! ! Xxx visje.
Meliszy, inderdaad was dat icsi in eigen cyclus! Jeetje Jippie! zoooooooveeeeeeeeeel? Nu maar rustig aan doen hoor, hoe voel je je nu? Alles gaat super met de kleine/grote man (ja t gaat zo snel, zo cliché maar zo waar) katja, wij willen wel graag een tweede kindje ja, eens kijken wat 2014 ons brengt, ik heb in elk geval een start gemaakt met afvallen. hometrainer staat klaar en al gebruikt! helaas zelf nog wat lichamelijke klachtjes hier en daar (word ouder he) Visje logisch dat t ruk gaat hoor meid! dat mag ook, laat het gaan. Knuffel nogmaals, ik zal ze voor je uit blijven delen! Hmmmpff ik ga nu eerst maar op bed, laatste maanden zijn we weer behoorlijk aan het nachtbraken hier, geen probleem hoor, als hij maar weer gaat slapen, en dat doet hij helaas niet altijd. Valt me soms vies tegen hoor om dan nog fris en fruitig op t werk te zitten haha!
He wat zijn julle stil! (heb toch niks verkeerds gezegd?) hier weer eerste afspraak op 23 januari, maar we gaan hem nog een klein stukje verzetten, voelt beter.
Hoi heyitsme! Ik ben niet heel goed op de hoogte, ga je de datum van het gesprek of van de punctie verzetten?
Hoi meiden, hey Visje, ik vind het zo erg voor je. En zo oneerlijk, kan me voorstellen dat dit heel veel tijd nodig heeft om te verwerken. En iedere keer al die zwangeren om je heen, maakt het wel extra moeilijk. Sterkte meis. weinig actie hier van mijn kant Erg drukke periode, maar de tijd vliegt zo wel lekker om. Hier gaat 28ste de eerste decapeptyl erin. Punctie staat gepland voor week 2 van januari. Inmiddels alweer met de pil gestart, gister eerst maar eens gebeld met het ziekenhuis aangezien ik door de pil heen menstrueer Maar dat gebeurde wel eens vaker zei ze een doorbraakbloeding. Nog nooit eerder gehad.
Hey wat actie in het IMCG Spannend tijden komen er weer aan dus Maris. Gebruik jij utro of Lutinus? (opruiming) Ik krijg 16 december weer een tp en we hopen toch nog zwanger het jaar uit te gaan, zie wel weer een beetje tegen de spanning op, maar goed daar moeten we toch maar door. lfs en knuffel voor ieder die hem wel even kan gebruiken!
Ik ga aan de utro Jippie. Dat is eerdaags al de punctie, spannend zeg! Wat zou het mooi zijn dat jullie nog zwanger het jaar uit gaan! Heel veel succes!!! Voor ons geen vruchtbaar jaar, we hopen dat 2014 ons meer geluk gaat brengen.
Punctie is al achter de rug, maar omdat ik 31 D) eitjes had hebben we geen tp gehad. Dus nu een cryo cyclus uit de embryoscoop! We hebben 19 bevruchtte eicellen (2PN) in de vriezer Wie is wel van plan Lutinus te gebruiken???
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb altijd Lutinus gebruikt.... Behalve bij m'n zoontje. . Ik duim voor jullie!
Hey Visje! Gaat het weer een beetje? Hoe is het met de kerstboom? Las ergens op het forum dat je je zoontje een belofte had gedaan.. (weet bijna, maar niet helemaal, zeker dat jij dat was!) Ik hoop dat je toch fijne feestdagen mag hebben ondanks de ellende @Lutinus; Nee helaas, ik gebruik ze niet meer, maar jij hebt ze ook niet meer nodig...
Jippie!! Haha. . Dat was ik inderdaad niet maar hebben wel moe kerstboom staan hoor en mijn zoontje heeft ook eentje staan nu hihi. . Zo'n mini boom voor hemzelf. . Helemaal blij! Met mij gaat het nog niet echt top. Het valt me best tegen maar denk ook omdat in mijn omgeving nu 3 vriendinnen zijn die zwanger zijn waarvan mijn beste vriendin er één van is We praten er open en vaak over dus dat maakt het iets makkelijker. Maar toch maakt het me regelmatig vreselijk verdrietig...... Het zal altijd pijnlijk blijven ben ik bang... De wens is gewoon te sterk. Ps. Lutinus heb ik idd ook nog liggen. Maar op één of andere manier kan ik het nog niet weg doen.. Xxx
Wij bewaren de rietjes eerst nog... weg is weg denken we dan! . Weer hebben er nog 4 over dus we zien wel.. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Misschien over 1 of 2 jaar andere technieken in bepaald ziekenhuis? En anders kiezen we voor inseminatie. . Met mijn lijf is verder niks mis maar natuurlijk zijn er dan te weinig voor een goede kans. . Het is meer voor het idee. We zullen zien..... Maar zo'n volledige behandeling zou ik niet meer aan kunnen lichamelijk en geestelijk gezien. . Ik heb nu al zo'n pijn en verdriet. . En hormonaal is m'n lijf helemaal van slag. Had nu al lang ongesteld moeten zijn maar blijkbaar is ma de laatste vroege miskraam m'n cyclus weer helemaal ontregeld!
Ja kan me voorstellen ze niet weg te gaan doen. Wie weet dan inderdaad in de toekomst. Je weet nooit hoe je er over een jaar in staat, wie weet heb je dan de moed en het geld om nog een allerlaatste poging te wagen. Je weet het maar nooit. Niemand die Lutinus wil gaan gebruiken???????
Hoi dames, Even een snel vraagje. Toen de huisarts een afspraak voor jullie heeft gemaakt hoe lang duurde het voordat jullie een brief hadden met afspraak van het umcg?