IVF/ICSI in het UMCG deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jippiejee, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik ben het ook 1x vergeten met oud en nieuw, heb niet gebeld en mijn baarmoederslijmvlies was boven het gemiddelde, al 8.6 !

Maar bellen is zeker weten en dat is natuurlijk het beste.

2. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik test morgenvroeg nog even, want heb nog geen bloedverlies weer gehad. Heb vanaf gisteravond weer medicijnen geslikt/gebruikt.

Ik zie wel.. Ik geloof er zelf niet zo in dat ik nog wel eens zwanger kan zijn.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat rot Imke, hoop dat je snel uitsluitsel hebt,want hier wordt je ook niet vrolijk van:(

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    PNO zorg klopt, zei Jippie al. Ben niet overgestapt, misschien volgend jaar. Wordt in Juli wel weer opgeroepen met met ICSI 3 te beginnen in het UMCG, als we daar verder gaan.

Ik twijfel enorm! Alles gaat goed, behalve de innesteling niet.. Ga ik dan naar een ander ziekenhuis of heb ik ''gewoon domme pech'' ? Ik ben verder wel te spreken over het UMCG.. Erg moeilijk hoor.

Nou kwam mijn vriend deze site nog tegen, dus dat ga ik eerst eens doorlezen. Kinderwens... - Ervaringsverhalen patiënten - Human First IVF

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    pfff heb net even gereageerd op 'laat het los'...
    Vind het zo raar dat iemand dit zomaar op het forum zet zonder er over na te denken dat het best pijnlijk kan zijn. Ik geloof niet dat het rot bedoeld was, maar kwam wel naar op mij over. Nou ja notmaal ben ik niet zo snel om te reageren op dit soort dingen, maar het stoorde me wel. Ze had zelf ook al veel meegemaakt las ik later, maar dat neemt niet wel dat ik het een lompe uitdrukking vind, laar het los dat ben je zo zwanger...

Zo dat ben ik kwijt, hahahaha, kan ik me nu weer positief instellen!

Imke nog ff doorgaan met de meds lijkt me wel verstandig.

Ik ben ook de progynova een keer vergeten in de morgen, moest 's avonds een dubbele dosis nemen, dit was de avond voor tp, wat een stress had ik ervan..:)

@zon wel heel vervelend dat ze niet hebben gebeld, je zit er toch op te wachten. nou ja het kan gebeuren, hopelijk weet je snel meer!

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
  7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    By the way.. Hoe was je echo?? Je moest vandaag weer toch???

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh ja zoiets had ik al eens gelezen, maar ik geloof niet dat ik me in een turks ziekenhuis durf te laten behandelen.... Ga dat toch liever gewoon op vakantie;)

Echo was ok, was bijna zover (17mm en nog 1 van 15 ofzo), maar moest wel bloed laten prikken om te kijken hoever mijn lichaam zelf al was en of er nog pregnyl nodig is, zeker omdat er 2 zijn kan het ineens snel gaan zei ze. Ze bellen over hoe verder. Ik heb nog vrij gekregen was ik heel blij mee, dus even lekker een dagje lummelen, ben helemaal van slag door die stomme nacht bijna zonder slaap..

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Als ik morgenvroeg naar het UMCG bel, kan ik dan onze dossiers op laten sturen? Of doen ze daar moeilijk over.. ?

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    En wat zeiden ze? Of zijn ze jouw ook vergeten te bellen?? Grapje. Gaat wel snel of niet hé?

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Dinsdag tp, vandaag om 22.00 pregnyl. Gaat voor mijn doen langszaam hahaha, erg hè..

Waar wil je je dosier heen laten sturen dan??? Laat het even bezinken Imke, het heeft geen haast, denk even rustig na over wat je wil. Woensdag zien we elkaar, gaan we even kletsen over hoe en wat mogelijk is. Ik heb een afspraak staan bij Dusseldorf, moet dan (eind april) dossier meenemen, tot die tijd onderneem ik geen actie. De wachtlijst in DD is best lang, je kan je ook alvast in laten schrijven daar en es een intake gesprek plannen een secons opinion, daar is ieder vrij in en dan kan je alsnog beslissen wat te doen!

Eerst maar es een nachtje over slapen!!!
    trusten!

(p.s. nog weer bloedverlies gehad? Heb je UMCG nog gebeld en ga je morgen weer testen?)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    :DMoi laiverd je bent ook op de site zie ik:Dhahaha:D

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    En nu weer weg, ben je weer in slaap gevallen??hihihi

14. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Succes met de Pregynyl over een half uurtje!
    Op naar dinsdag!

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    I'm back.. ;)

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dinsdag al, schiet echt op! Ja tuurlijk, het kan niet snel genoeg gaan! Haha. Succes zo met je Pregnyl.

Wij weten ook nog niet wat we willen, daarom willen we juist weten welk ziekenhuis wat voor ons kan betekenen en hierbij hebben ze onze dossiers nodig. We starten sowieso niet eerder dan in Juni/Juli. Ik wil gewoon een goede derde kans, het is onze laatste.. Of we moeten zelf gaan betalen, maar of ik daar nog de ''puf'' voor heb.. Ik wil ook wel graag cryo's.. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar gewoon het idee is wel fijn als je weet dat je nog wat in de vriezer hebt zitten. Ik ben met ICSI 1 & 2 klaar en heb in totaal 3x een terugplaatsing gehad..

Ja, heb vanmorgen met het UMCG gebeld en wat ze daar zeggen is jammer, heb je nog vragen? Nee, oké sterkte. :$

Zie je woensdag chick! Zal je even instralen..

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    En nee, geen bloedverlies meer gehad, maar wel de krampen. Test morgenvroeg nog even en als die weer negatief is, stop ik wel metd e medicijnen hoor..

18. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Imke, dat vond ik ook altijd de minste gesprekjes.
    Kwam altijd wat koeltjes over.
    Aan de andere kant zorgde het ervoor dat ik niet begon te huilen... En wist ik ook niet wat ze anders moesten zeggen...
    Blijft tot!

19. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey lieve meiden... Sorry dat het even duurde maar heb het erg druk ook m'n werk. Maar heb jullie weer gevonden!
    Imke, had het je zooo gegund meid... Pfff, zwaar weer.
    Met alle meiden op dit forum met zo'n brandend verlangen, voelt het toch een beetje wrang om mijn goede nieuws te delen... Ik las dat sommigen van jullie het al hadden gelezen op een ander (soortgelijk) topic. Ja, alles was goed en we hebben een kloppend hartje gezien. Heel mooi en bijzonder... Ben nu zeven weken en een dag zwanger. Blijft ongelooflijk, maar waar.

Tot snel en slaap lekker voor nu. X

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Als je het mij vraagt ervaar ik het niet zo. Ik ''kan'' er wel over. Super van dat kloppend hartje. Nu volop genieten, het is jullie net zo goed gegund. :D

Misschien is Jippie het volgende schaap dat over de dam gaat.. Ik HOOP het! ;)

Deel Deze Pagina