Ach sh*t Imke, dus toch ziek... Qian had zich verheugd op bezoek van Bliksem, moet ik vertellen dat het niet doorgaat..P) Zonder gekheid heel veel beterschap meis! Ziek maar lekker uit!!
Hoe is het hier meiden? Ik heb even een tijdje niet erop gezeten, wel gekeken maar niet actief mee gepraat.. Zit even in 'n klein dipje.. Maar dat komt ook wel weer goed. Ik ben nog steeds niet ongesteld! Maak me daar een klein beetje druk om... Had het rond de 25e toch al lang moeten zijn.. maar zit nu op de 39e dag van mijn cyclus en mijn onderbroekje blijft schoon! hoop dat dit niet iets geks betekent... Wie herkent dit? Imke alweer beter inmiddels? En Poppetje gaat alles nog goed met jouw tp Spannend hoor! Liefs.
Ja pff nu 41 en nog niks...heb vrijdag al gebruikte en kreeg G aan de telefoon. Heb test nog gedaan's middags maar is echt negatief, was wel weer ff confronterend. Ondanks ik het wel wist, was er toch ineens weer'n sprankje hoop. Domme ik .. Maar nu moet ik voor dinsdag toch wel ongesteld worden anders moet ik voor echo heen en waarschijnlijk bloedonderzoek oid. En misschien wel menstruatie-opwekkers? Weet ik veel... Maak me e erg druk om... Ik ken dit helemaal niet, ben altijd optijd ongesteld geworden! ......
Gets Visje, natuurlijk was had je een tikje hoop! Ik heb dat zelf ook ooit 1x gehad.. balen! Ik hoop dat het gauw vanzelf komt!
Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik er ook last van! Ze zeiden tegen mij dat het door de hormonen komt.. ? En ik kreeg dan altijd een 14 daagse kuur Primolut, dat wekt het dan weer op. Vervelend dat je zolang in de onzekerheid zit! Ik ''hoop'''dat je maar gauw ongesteld wordt! (liever niet, maar je snapt me wel)
Ja dank je imke, nog steeds geen ongie vandaag Heb nog nooit zo graag ongesteld willen zijn als nu!! Pffff wat'n gedoe. Hoe is het verder hier, aardig rustig hè momenteel? Ben benieuwd hoe het met jouw gaat jippie, na de tp? En verder? X
Joehoe, even'n klein happy moment willen delen dat er waarschijnlijk nu toch echt eindelijk'n ongie doorbreekt .. Nu hopen dat't flink doorzet, maar de 1e rode sporen zijn vanavond gespot Man, ik ben zo opgelucht dat't nog "werkt"... Begon al aan m'n eigen lichaam te twijfelen... Vooral na de laatste poging dat er niks is blijven plakken en dan geen menstruatie... Maar zoals het nu lijkt, komt het toch nog goed...pfieuwwww
Hallo dames, ik lees al een poosje af en toe met jullie verhalen mee. Ik zie zoveel bekende dingen voorbij komen en heb mezelf er nu toch toe gezet om ook een bericht te plaatsen Wij zitten voor icsi in het umcg, we hebben net onze mislukte icsi 2 achter ons en helaas ook geen cryo's.. Eind februari zullen we een tussengesprek hebben, wat het verder inhoudt vertellen ze ons niet.. Weten jullie misschien iets over de regels dat het ziekenhuis nog maar 1 embryo terug mag plaatsen ipv 2, het umcg verteld ons dat ze maar 1 meer terug mogen plaatsen maar nu heb ik dingen gehoord over een eventuele uitloting van toch 2 terugplaatsingen.. @visje fijn dat toch de rode duivels hun eerste tekenen laten zien! Ik heb na icsi 1 zo'n lange cyclus gehad, ik had toen iets gehaald bij de Etos voor een goede cyclus oid (weet de naam niet meer sorry) @jippiejee ik duim voor je dat jullie embryo lekker blijft plakken!
Sorry dom dom heb het zelf al kunnen vinden op Home | Freya Nieuwe regels 1. Onder de 38 jaar wordt er bij de eerste twee pogingen één embryo teruggeplaatst. Door deze maatregel zal het aantal tweelingzwangerschappen sterk afnemen. Meerlingzwangerschappen zijn erg risicovol voor moeder en kind en veroorzaken daardoor hoge medische kosten (door onder andere vroeggeboortes en blijvende handicaps).
Welkom Fidanzata, wat jammer dat er geen cryo's waren. Heel veel succes met het gesprek. Hey Visje wat een gedoe zeg!! Al dat wachten op je menstruatie, knap vervelend. Maar begint nu te komen lees ik, gelukkig dan kan je straks ook weer van start. Hier alles zijn gangetje, neem nog keurig alle medicatie, zaterdag beginnen met de utrobollen en dan over een week de tp. Toch wel weer spannend.
Hoi mariska, bedankt voor je succes wensen! Jullie hebben na 6x icsi een mooie dochter, gefeliciteerd! (wijziging 7 keer sorry) Hebben jullie alle behandelingen in het umcg gehad? Zo ja zou ik dan mogen vragen wat je voor een icsi behandeling daar betaald? Ik hoop dat je snel zwanger mag worden van een brusje voor jullie dochter!
Hi maris, Wat spannend inderdaad!! Maar hoezo moet jij al een week voor de tp de urtogestan inbrengen? Ik moest dat pas na de punctie? Of is dit een beetje anders?? (ben erg nieuwsgierig!!) En ja mijn ongesteldheid komt op gang, wel langzaam maar het begin is er in elk geval!! Gelukkig... Er valt een hoop van mijn schouders af.. Nu nog bepalen wat echt dag 3 van mijn cyclus is En Findanzata, welkom! Inderdaad balen dat je geen cryo's had... hadden wij inderdaad ook niet, nooit gehad ook! Dan moet je nu dus icsi 3 in? Dat gaan wij ook... Wij hebben vooraf ook nog een gesprek op 12 feb. Even alles doorbespreken en eventuele vragen stellen. Ik ben inmiddels al wel ingepland voor de volgende behandeling, jij ook? Succes!!
Hoi Fidanzata, we hebben niks betaald, alles viel bij ons nog binnen de verzekering. De icsi in eigen cyclus was 1 behandeling van 6 pogingen. Al deze 6 pogingen zijn niet gelukt. Daarna zijn we verder gegaan met de icsi hyperstimulatie, daar hadden we met de eerste poging 1 topembryo en 2 goed genoeg om in te vriezen. De topembryo is teruggeplaatst en dat is onze dochter geworden. Nu zijn we net weer gestart voor de twee cryo's. Hoop dat het je zo duidelijk is. @ Visje, geen idee. Dit is voor mij ook de eerste behandeling met een cryo tp. En ik heb instructies gekregen dat ik 4 dagen voor tp ook de utrogestan moet gaan gebruiken. En daar ga ik mee door tot ik ga testen.
@ Mariska wat fijn dat jullie nog embryo's hadden zeg! Ja het is zo duidelijk, sorry voor mijn nieuwsgierigheid! @ visje dank je, fijn dat je ongi toch echt op gang komt. Ik zou beginnen te rekenen vanaf dat je bloed zag met je cyclus.. Wanneer mag jij weer beginnen met icsi 3 dan? moet jij ook beginnen met decapeptyl? Wij hadden bij icsi 1 een cryo, maar die heeft de ontdooiing niet gered.. Ik had 27 en 24 eitjes, echt erg dat we maar zo weinig eraan over gehouden hebben.. We vragen ons ook erg af hoe dit zou kunnen! Wij hebben 26 febr het gesprek, maar staan nog niet op de lijst voor icsi 3, eerst dit afwachten en even tot rust komen! Hoeveel eitjes had jij beide keren? ZIjn jullie ook bang dat icsi 3 niet gaat lukken en je dan de zelf betaalde pogingen in moet?
Hey meiden, kom ook even kijken, wordt wel wat meer geschreven hier! @fid, welkom! @Visje, fijn dat je lijf weer op gang is! Ik heb gelukkig geen ervaring met dit soort haperingen van mijn lijf, het is bijna bijzonder hoe stabiel mijn lichaam na een hyperstimulatie gewoon weer doorgaat alsof er niks gebeurd is... Hoop dat je nu weer gewoon op de rails zit! @all wordt wat spannender hier! Ik mag de 12e testen, maar 'normaal'gesproeken wordt ik 14 dgn na pregnyl (IUI ervaring) ongesteld, dat is dus donderdag, kortom SPANNUND!! Maar ik heb nog steeds geen idee of het gelukt is. Ik heb wel wat pijnlijke boobs, maar dat heb ik wel vaker. Verder voel ik me goed, dus tja ik zie wel hoor. Donderdag meer nieuws!
De 12e is dus een dubbele spannende dag! Succes meiden! Enne: Bloeeeeed! Goed man! Snap dat je gaat twijfelen aan je eigen lichaam. Gelukkig komt het vanzelf op gang. Denk aan jullie!