IVF/ICSI in het UMCG deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jippiejee, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi meiden,
    Heb zh gebeld en kan morgen dus met de pil starten dus het 1e kleine beginnetje gaat nu beginnen;) week 11 staat gepland als stimulatie week.. Dus week 9 zal ik moeten beginnen met deca. :) eindelijk weer iets kunnen ondernemen!

En fid-
    Ik had nooit zoveel eitjes hoor, bij de 1e poging 8 eitjes waarvan 6 bevrucht en 2 terug geplaatst..die andere waren niet goed genoeg om in te vriezen.
    Bij poging 2 had ik 8 follikels, maar er kwamen maar 2 eitjes! Deze waren wel allebei bevrucht, dus allebei terug geplaatst (waarvan 1 top)..helaas is deze ook mislukt :(

Nu poging 3 inderdaad, maar ben met kerst overgestapt naar pno die de 4e poging ook vergoedt.
    Wij hebben zelf gesprek aangevraagd en hebben die volgende week dinsdag 12feb. Dan even doornemen over medicatie en wat vragen stellen.

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Visje, goed nieuws, eindelijk maar toch. Hoop dat het wachten wordt beloond;)

3. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Goed nieuws Visje!

4. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Visje:
    Heet je zo omdat dat het sterrenbeeld is van jullie zoon?
    Gewoon nieuwsgierig hoor ;)

5. fidanzata

fidanzata Niet meer actief

Goed nieuws vis dat je met de pil mag beginnen. het begin van icsi 3 jippie!
    Nee weet dat het ook niet normaal is zoveel eitjes te hebben, en icsi 2 had ik al minder eenheden hormonen te spuiten maarja toch weer erg veel eitjes..
    Schijnbaar ben ik daar erg gevoelig voor ofzo...
    Hoeveel eenheden puregon moest jij beide keren spuiten?
    Ik had ongeveer net zoveel bevruchtingen als jij met de eitjes, maar helaas ook verder niet resultaat.
    Wij hadden icsi 1 maar 1 tp gedaan omdat ze zeiden dat we anders zeker weten een 2-ling zouden krijgen, dom als wij waren geloofden dat en lieten maar 1 terug plaatsen..
    Bij icsi 2 hadden we geen keus, vanwege nieuwe regels mocht er maar 1..
    Maar nu willen we toch wel voor 2 gaan als dat kan en mag vanuit het ziekenhuis en met de embryo's...

6. fidanzata

jippiejeej dank je!
    Ik duim voor je dat het raak mag zijn en je geen ongi gaat zien!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nou hier alweer game over, dat gaat wel erg snel zo....
    Twijfel nu wel of deze embryo wel een kans gehad heeft, dinsdag teruggepaatst als 4 cellige en nu 8 dagen later al ongesteld...
    Getver weer die twijfel of we er wel goed aan doen in eigen cyclus.
    Misschien mag ik volgende keer wel utro erbij og een extra shotje pregnyl.... Voel me verder prima, gister wist ik al dat het mislukt was, vandaag was alleen maar het 'bewijs'. Morgen UMCG maar weer bellen...

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ah gatsiedakkie :( dat is niet waar ik hoopte jippie... Wat vind ik dat verdrietig voor je!! Hele dikke knuffel...xxx

En dank je mariska, rust en fid!
    En rust, ik heet visje omdat dat mijn eigen sterrenbeeld is ;) hihi

En fid ik heb elke keer 250eh moeten spuiten, het maximale en heb maar weinig resultaat in verhouding... En ja achteraf kun je erg balen hè van sommige beslissingen.. Ik heb er altijd 2 terug geplaatst gekregen, ook bij mijn zoontje waren het er 2 en daarvan bleef dus ook maar 1 plakken. Waar die wijsheid vandaan komt dat er per definitie 'n tweeling komt is mij'n raadsel. Ik hoor meer verhalen dat er eentje van overblijft dan dat ze ook allebei doorzetten...maar goed, wie ben ik ;)

Hè gatsie ik vind het nog steeds k..dat het niet gelukt is jippie...had't je zo gegund!
    Xxx

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje jippie, das idd op tijd. Balen zeg!! Sterkte met deze tegenslag;)

10. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Sterkte Jippie!!
    Baaaaaalen zeg..pfff

11. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Sterkte Jippie,

af en toe lees ik even bij hoor dames maar ik denk zeker (nog) aan jullie! Hoop zo dat het snel eens zal slagen en we hier weer twee dikke strepen mogen zien! Succes allen!!

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    dank jullie meiden, het gaat eigelijk prima :)?) raar maar waar...
    Nou ja je hoort mij niet klagen hoor, beter dan in een hele diepe put vallen.
    Nou jullie weer aan zet! Zet em op hè!!!

p.s. in dit tempo kan ik deze maand nog een 2e cryo poging afronden...pfff

13. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Fijn dat je je zo goed voelt Jippie!
    Is dat nog steeds zo?

Op naar een nieuwe kans!

14. fidanzata

@jippiejee nee wat een verdrietig nieuws :( zo gaan de bh wel erg snel.... Fijn dat je je er wel aardig goed onder voelt.

@visje ja waar het zh die wijsheid over 2 embryo's weg heeft is mij ook een raadsel.. Helaas kunnen we de tijd niet meer terug draaien.... Ik hoop maar dat ze voor icsi 3 toezeggen dat we 2 teruggeplaatst mogen krijgen als die er komen natuurlijk..

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo,
    Zo heb de inseminatie gehad 6 feb. en zit nu heerlijk 2 weken op het wachtbankje te wachten..
    Allles is goed gegaan.
    Hopelijk naar een positieve test, we gaan er voor.

Hé wat balen jippe Dikke knuffel voor jou..

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heel veel succes Zonneschijn!!

17. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    succes zonneschijn!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

19. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi jippie, wat flink van je zeg dat je je zo goed voelt! Weet niet of ik me zo voelde...

En fid, als je bij poging 3 komt krijg je sowieso 2 terug als je dat wilt..

En zonneschijn, spannend en hopen op'n mooie test! Succes in deze wachtweken!

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dag dames!
    Jullie weer gevonden! Had toch op heel veel leuke berichtjes gehoopt, maar helaas....

Deel Deze Pagina