Hallo allemaal, Ik ben bezig met IVF in Maastricht en vroeg me af wie daar nog meer zijn..? Misschien is het fijn om ervaringen te delen, elk ziekenhuis doet IVf/ICSI anders dus kan je niet helemaal met elkaar mee praten.. Liefs Wtje
Hahaha ik ben wel van Maastricht maar daar heb je niet veel aan Ik meende dat er toch meerdere meiden bij het AZM liepen.
Ik denk dat er best wat mensen in Maastricht lopen, het is het enige welke PGD mag uitvoeren, dus het is een kwestie van tijd totdat de meiden zich hier gaan aanmelden. Succes!!
Ik ben dan wel nog niet bezig met IVF maar we hebben 31 januari het intake gesprek in het azM. Lijkt me fijn om ervaringen uit te delen, vind het allemaal ontzettend spannend!
Hoi Wtje, Geen IVF/ICSI maar wel in de MMM bij het Orbis. Vrijdag is mijn 4e afspraak, zijn nu bezig om mijn hele cyclus te bekijken. Bloed, zaad, etc. was allemaal goed. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. groetjes, Mira
@ons wondertje: Hahaha woon je wel gezellig in de buurt, ik kom van kerkrade @maartje: Jaa daarom, ik had zoiets waarom geen apart tropic ervan dan.. @Kim1987: Oooh dat is spannend, ik heb in oktober al intake gehad, zijn standaard vragen eigenlijk en bloedprikken. Ik vond dat ook heeel spannend! @Mira: Ik was eerst ook in orbis, heb je sprengers?? Zij heeft mij doorgestuurd naar AZM na een kijkoperatie..
Wtje: In oktober heb je de intake gehad dus je hebt daarna nog wel een paar maanden moeten wachten voordat jullie mochten beginnen?
Hi, Inderdaad Sprengers. Momenteel is ze met vakantie dus vrijdag zal 1 van de gynaecologen de echo maken. Ik ben van plan om hem/haar te vragen eens naar mijn uitslagen te kijken, misschien hebben hun andere mening over de waarden. Ben je tevreden over Maastricht?
@Kim: Jaa ik moest eind oktober met de pil alvast beginnen, heb ik in november infoochtend gehad van ivf/icsi en aansluitend het ivf gesprek hoe het verdre gaat, maar omdat ze 3 weken stil laten (worden alle aparatuur schoongemaakt en gecontroleerd enz) kon ik 'pas' 28 dec beginnen, als ze die 3 weken niet stil laten kon ik al eerdre beginnen zeiden ze.. Mira: Ze heeft wel vaak vakantie he haha, viel mij en een vriendin op. Een vriendin is trouwens nu 4,4 weken zwanger door iui van Sprengers, geeft je miss wat hoop Ja maastricht bevalt me erg goed tot nu toe, heel aardig en leven echt met je mee, je word niet als proefkonijn of het volgende project behandelt..
Hallo Wtje, Goed te horen dat Maastricht bevalt en inderdaad dat je niet het zoveelste "projectje" bent. Ik had dat wel een beetje met Sprengers. Maar okay, misschien was ze aan vakantie toe haha. We zien wel. Wat super dat je vriendin zwanger is! Ik duim voor jullie dat het snel gaat lukken.
Hoi hoi, Mijn man komt uit Kerkrade, en we hebben daar eerst 3 jaar gewoond voordat we terugverhuisden (ik terug en hij mee haha) naar zeeland.. WIj hebben 3 ICSI pogingen gehad in het AzM. Hele lieve dokters en verpleegkundigen. Bij mij ging alleen altijd iets mis: alle drie de pogingen aan een verblijfscatheter omdat ik niet meer kon plassen en moest k blijven (na de puncties). Een keer een eierstok die ze om zijn as draaiden omdat er een follikel erg in een hoek zat...auuuwwww...kon ik ook weer blijven. Operatie hoefde niet omdat deze spontaan terugdraaide.. En een overstimulatie.. Geen idee of zij er iets aan kunnen doen allemaal hoor, denk het niet, ze waren in elk geval geweldig lief. Wat ik wel heel apart vind, we zijn overgestapt op Gent, is dat zij de weekenden gewoon niet aanwezig zijn. Dan ben je aangewezen op de gewone gyn afdeling. Ik vind dat niet zo prettig.