Dames, Ik heb een dringende vraag. Ik heb na m'n vorige kuur geen echo en geen gekregen. Gyn ging uit van m'n bloedewaarde en temp.:geen eisprong. Ik moest wachten tot dag 35 en dan beginnen met nieuwe kuur. Dat was 1 Jan. Nu kreeg ik 1 Jan s' avonds gevoelige tepels ( en dat heb ik normaal alleen als ik een eisprong heb gehad ) en de volgende ochtend bleek m'n temp omhoog te zijn geschoten ( van gemiddeld 36.55/ 36,60, naar 36,90 ). Ik dacht eerst, misschien eindelijk reactie op clomid, maar geen van deze bijwerkingen kan ik iets vinden. Nu vraag ik me af, misschien heb ik alsnog een hele late eisprong gehad van mn vorige kuur. Kan dit? Wat zijn dan nu de risico's als ik Clomid neem als er wel een eventuele eisprong heeft plaatsgevonden. Weer moet ik doen?
Hallo Poppenkop, ik zou je arts bellen en het voorleggen. is wel een enorm late iesprong dan, maar je weet maar nooit! Bellen, zou ik zeggen! Succes! Liefs, Elvi
ik kan je helaas ook geen antwoord geven maar zou je wel aanraden te bellen met je arts!!!! misschien kan je nog voor een inwendige echo! dan weet je het meteen of je kan beginnen met clomid of niet!!! succes!!!!
Wilde nog even laten weten dat ik heb gebeld. De gyn zegt dat het mogelijk is dat er inderdaad een hele late eisprong heeft plaatsgevonden (een natuurlijke), of dat ik een griepje onder de leden heb, het is geen bijweking van de clomid in ieder geval. Ik heb m'n kuur afgemaakt, met als risico dat wanneer dit een eisprong was, deze hoogstwaarschijnlijk zich niet zal innestelen. Wanneer ik wel reageer op deze clomid kuur dan heb ik mazzel en krijg ik binnen een dag of 10 een eisprong. Afwachten weer. Maar dat is het sleutelwoord van de MMM.