Nou slecht nieuws hier..heb een beginnende miskraam vanmiddag een echo gehad, had al 2 dagen felrood bloedverlies met krampen.. is de natuur zeggen ze dan was er waarschijnlijkniets niet goed..was ook te mooi om waar te zijn! Nu maar afwachtten tot het er uit komt dan maar..
Ja voel me echt verdrietig..lig nu op de bank met megakrampen!!! Verlies wel bloed maar de emmy wilt er niet uit nog, ik probeer positief te blijven op naar een 2e poging maar weer! Succes allemaal!
@Mara1986: sterkte! Wat vreselijk voor je! Helaas kan ik uit ervaring vertellen dat de zorg en opvang rondom je miskraam in Voorburg ook erg goed en warm is... @KakieLakie: CU in Voorburg Hopelijk mag ik do.dag weer voor m'n cryotp! DUIMDUIMDUIM
Ja echt heel erg kon mijn tranen ff niet binnenhouden. Het vruchtje is er net uitgekomen nu het gevoel alsof er een open wond in mijn buik zit binnen..een heel leeg gevoel....weet iemand na hoelang je lichaam klaar is voor een nieuwe poging? Ik heb nog 4 cryo's..wil het gauw vergeten en doorgaan!
Ik moest na mijn (vroege) miskramen een maand wachten. Maar ik had toen geen cryo's en moest een nieuwe poging in. Met een cryo kan/mag je vaak de volgende maand weer, maar ik denk dat je wel je volgende menstruatie moet afwachten. En dat is niet raar hoor, dit alles is een enorme aanslag op je lichaam, en ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer tussendoor je rust te nemen en te genieten van het 'gewone' leven! Wij gingen eigenlijk na elke poging een weekendje weg oid. Het levert allemaal veel stress op en dat moet ook je lichaam uit! Sterkte en een knuffel!
Ach meissie, ik weet zo hoe het voelt! Ik leef met je mee Ik mocht bij de eerste menstruatie na de mk starten met de cryocyclus. Daar zit ik nu in. Sterkte!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! De kramp is eindelijk wat minder..en vandaagvook weer bloed geprikt en een echo gehad, na een uur kreeg ik de definitieve uitslag mijn HCG was gezakt van 471 naar 83 en mijn baarmoeder was op enkel wat bloed na helemaal leeg, ik weet dat ik niet moet klagen want er zijn vrouwen die al zoveel pogingen geen baat hebben. Dit was mijn 1e verse poging, alleen het voelde zo dichtbij die positieve test na al die jaren!!! Ik kon er al niet echt van genieten tot ik zeker wist dat alles goed zat, ergens wist ik het al, het voelde niet goed..en juudje bedankt ik sleep mezelf erdoorheen en jij ook succes met je nieuwe poging hoop dat het allemaal goed gaat! Ik heb nog 4 cryo's hoop dat er een doorzettertje tussen zit!
Hey meiden ik loop ook in voorburg maar nog niet begonne met ivf icsi want eerst wachten we nog het. Onderzoek van de uroloog af wat deze maand zal plaatsipvinden. Vind t tot nu ook fijn zkh! @ mara stertkte ik weet. Hoe je je. Oelt.... Hooelijk snel nieuwe pogign en dan wel een plakker! Wij hebben 22-4 afspraak uroloog want zaad van ML is noet. Zi stertkt. Dan kijkt hij of t medicijnen wird voor hem of icsi