Dank je wel voor je lieve reactie! Positiviteit helpt mij. Ben niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten, het helpt toch niet en de situatie verandert er ook niet door. Tuurlijk baal ik wel, maar na 5 minuten denk ik, kop op de volgende x plakt ie wel! We weten dat het kan en mijn arts kan uiteraard geen garanties geven maar heeft er wel vertrouwen in, dus dan heb ik dat ook. Op naar dat laatste "plakkende" vrieskuiken!
Hier zijn ze. Als je de foto vergroot kan je het zien.. maar ik laat het nu zo en test op me test dag. Anders ga ik me zelf gek maken hihi
Lastig, als ik op die ene test inzoom lijk ik heel in de verte iets te zien, maar op de foto met 2 testen zie ik niets. Hoeveel dpo ben je nu? Vind de predictor testen best tricky helaas. Heb zelf met de express vals/positief getest (streepje staat al op de test als je de test open maakt en kleurt dus mee, terwijl je niet zwanger bent. Staat nu ook weer een topic op van iemand die met de early continue vals/positeif test. Had voor vanmorgen ook een predictor early en ook 2 lijntjes erop te zien en een vals/positieve uitslag, want de Kruidvat 2v5 bleef spierwit die ik met dezelfde urine had gedaan. Zal mijn testen van vanmorgen even bijvoegen).
10dpo. Ik had nog een keer testje gedaan omdat ik iets vaags zag. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat de test ook zo begon. Nou ja we zou het over paar daagjes zien
Zie bij mijn vorige post de beide testen. Met zelfde urine gedaan vanmorgen. Huisarts heeft net gebeld en hcg < 1, dus niet zwanger. Kruidvat juiste uitslag, predictor vals/positief. Sorry was niet mijn bedoeling je aan het twijfelen te brengen. Ik vertrouw helaas de predictor niet zo. Overigens test uiteraard niet iedereen vals/positief hiermee. Maar zelfs buiten je luteale fase geven ze zwanger aan ik ga heel hard duimen dat de jouwe gewoon mooi gaat opkopen. Dit is het topic. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/voor-de-predictor-fans-zo-betrouwbaar-zijn-ze-niet.705739/
@CaDi : top ! ❤ @Kramertje : kak ! @Daschaaa : ik lijk wel iets te zien op die ene. Maar ik zie en lees ook veel vals positief zoals Kramertje al noemt. Ik duim voor je
Dit idd, helemaal mee eens. Ergens voelt het oneerlijk dat het mij nu spontaan gegeven is. Ik gun het iedereen zo hard! (L)
Ik heb precies dezelfde ervaring. Bij predictor komt inderdaad altijd wel een soort streepje. Weet je nog, 4 maanden geleden had ik misschien wel 25 testen met een vaag streepje. Allerlei merken... uiteindelijk was ik niet zwanger. Ik heb ze zelfs in water gedoopt, en ja, ook een streepje. Nooit meer predictor of 2besure voor mij!
@Daschaaa ja ik lijk wel wat te zien. Ben het met Kramertje eens, kruidvat is het fijnst. Ik duim mij kapot voor je dinsdag of woensdag.
Ja bizar he! Hahaha, als je vent erover piest is ie ook zwanger En als je ziet wat je voor die krengen betaald. Ben erg tevreden over de Kruidvat 2v5 en zijn ook gewoon niet duur en ook vind ik van de duurdere testen de Clearblue plus test heel betrouwbaar. Heb overigens ook dipsticks van Telano en deze blijven ook echt wit bij niet zwanger, nog nooit een vals/positieve mee gard en kosten maar een tientje voor 30 stuks
Helemaal niet doen hoor, ik gun het iedereen net zo veel als mijzelf. Ik kan een zwangerschap van iemand anders gelukkig helemaal los zien van mezelf!
Bizar die predictor van vanmorgen @Kramertje! Al zou je alleen die test doen Had je gedacht dat je zwanger was. Ik heb goede ervaring met kruitvat 2v5. Nooit valse test gehad. @Daschaaa hoop dat je volgende week toch een 2e streepje hebt! Hoe is de gevoeligheid van predictor?
Gelukkig heb ik al 2x eerder vals/positief getest met de predictor express en wist ik het. Al hoewel die van vanmorgen een early was. Maar had van de week het topic over de vals/positieve op zp gelezen dus had al Kruidvat 2v5 erbij gehaald gelukkig. Deze is ook echt omo wit en na de hele dag gedroogd te hebben ook geen indrooglijntje oid. Predictor early is 10mIU
Terwijl er vaak gezegd word dat de kruitvat vaak valse testen geeft. Predictor is dus even gevoelig als kruitvat. Wel bizar dat ze van die dierlijke valse testen geven, terwijl je hier op zp zo vaak de reactie leest van ik zou een predictor doen.
Dat is de laatste tijd toch ook niet meer zo veel. Zie nu weer vaker Kruidvat 2v5 en Action testen voorbij komen. Maar predictor is vaak vals/positief bij wat vroeger testen. Als je echt zwanger bent, zoals bij jouw had hij echt wel mooi aangeslagen, maar net als bij mij is het een soort van tuurstreepje (wel mooi roze overigens). Ik doe ze echt alleen nog maar op NOD als ik echt weet dat ik zwanger ben...