Nette waarde hoor! Het zegt vooral iets over je eicelvoorraad (goed) en hoe goed je te stimuleren bent (goed). Wel weet ik dat je met deze waarde een verhoogde kans op OHSS kan hebben, want volgens mij lag dat kantelpunt op een waarde van 4. Ook PCOS kan hiermee in verband worden gebracht, maar weet zo niet of dat dat als met een waarde van 4 is. Zelf ben ik 41 en heb een waarde van bijna 2 wat volgens de artsen ook hartstikke goed is. Spuit 225eh, dus niet perse heel hoog en heb per IVF ongeveer 10 eicellen. Hoe was je opbrengst de vorige keer en hoeveel eenheden spoot je? Weet je al wanneer je kan starten? Fijn dat je opleiding zo goed bevalt. Lekker als je zonder stress een nieuw traject kan opstarten. Wij tellen af naar donderdag. Hebben om 07:30 (ja zo vroeg ) ons gesprek met C&C. @Chitje Spannende dag morgen je 20-weken echo!! @Lin18 Hoe gaat het met jou, aftellen is begonnen! @Baby234 Succes met je afspraak @NorahdeVries Morgen eindelijk de TP, laat je weten hoe het gegaan is?
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Parel30: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Visje79: 41 jaar/ 2e kindje/ Spontaan Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ Spontaan xxmoixx: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ Spontaan SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 41 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 3 Kaaat: 34 jaar/ 4e kindje/ Spontaan Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 30 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 NorahdeVries: 34 jaar/ 1e kindje/ ICSI 4 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Jolien1991: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 Nancydierengek: 35 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 Es89: 30 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 Sara190: 30 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Muisje2016: 34 jaar/ 3e kindje/ IVF 2 Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Baby1798: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI-AOA 3 DaisyVA: 38 jaar/ 3e kindje/ IVF 1 Liliane92: 28 jaar / 1e kindje / IVF 1 》》Afspraken & Echo's《《 Oktober 06-10: Chitje: 20 Weken echo 06-10: Lin18: Afspraak gynaecoloog 06-10: Baby234: Afspraak behandelschema 06-10 : NorahdeVries: Terugplaatsing 08-10: Muisje2016: Verwachte menstruatie en uitgangsecho voor IVF-2 08-10: Kramertje: Second opinion C&C 09-10: Baby1798: Controle VK 12-10: Lin18: Controle VK 14-10: Jolien1991: Controle echo 16-10: xxmoixx: Uitgangsecho 17-10: Baby1798: Pretecho + geslachtsbepaling 23-10: xxmoixx: 2e Follikelmeting November ..-11: December ..-12: Daschaa: Start IVF-3 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s - SPONTAAN ZWANGER Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's - SPONTAAN ZWANGER Lin18: 2x 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's - ZWANGER Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo’s - ZWANGER Es89: 16 eicellen, 15 bevruchtingen, 7 cryo’s - ZWANGER SJD1988: 14 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s - ZWANGER Jolien1991: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s - ZWANGER CaDi: 7 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's - ZWANGER Maayaa: 10 eicellen, 7 bevruchtingen, 3 cryo's - ZWANGER Baby1798: 20 eicellen, 12 bevruchtingen, 8 cryo's - ZWANGER Maan84: 12 eicellen, 5 bevruchtingen, 4 cryo's - ZWANGER Sara190: 16 eicellen, 12 bevruchtingen, 7 cryo's DaisyVA: 13 eicellen, 8 bevruchtingen, 1 cryo Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's Mauzy82: 11 eicellen, 9 bevruchtingen, 1 cryo Punto: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo's NorahdeVries: 4 eicellen, 2 bevruchtingen, 》》Test datum《《 .. 》》Zwanger《《 18 okt 2020: Lin18 - Jongen 29 okt 2020: Es89 - Onbekend 04 nov 2020: SJD1988 - Meisje 05 dec 2020: Visje79 - Meisje 18 dec 2020: Shar91 - Meisje 28 jan 2021: Jolien1991 - Jongen 13 feb 2021: Kaaat - Meisje 24 feb 2021: CaDi - Jongen 01 mrt 2021: Chitje - Meisje 04 mrt 2021: Maayaa - Onbekend 09 apr 2021: Baby1798 - Onbekend 17 mei 2021: Nancydierengek - Onbekend 18 mei 2021: Maan84 - Onbekend 》》Sterretjes《《 ⭐️ Februari: Sara190 - vmk ⭐️ Maart: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Maart: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Maart: Chitje - ma 8+6 ⭐️ Juli: Kramertje - vmk 4+6 ⭐️ Augustus: DaisyVA - ma 8+3 ⭐️ September: Sara190 - ma 8+5 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hey vraagje.. Ik had een waarde van 1.4 vorig jaar en ben 30 jaar.. Dit heeft niks met miskramen te maken toch? Ik vind het zo laag voor mijn leeftijd.. had toen wel 16 eicellen waarvan 12 bevrucht waren...
Om 7:30 jeetje. Daar zijn? Of via videobellen? Spannend! volgens mij worden hogere amh-waarden (eerder rond 8 ofzo) idd in verband gebracht met pcos. Maar goed, dat even terzijde Nog paar dagen aftellen!
Een waarde van 1.4 is ook gewoon prima en nee miskramen hebben hier niets mee te maken. Het zegt enkel iets over je eicelvoorraad en hoe goed je te stimuleren bent. Gezien jouw opbrengst is dat gewoon prima. Ieder vrouw heeft een andere waarde. Visje heeft voor haar 41 jaar een hele hoge waarde en ik ook, dat terwijl onze waardes best uit elkaar liggen. De referentiewaarde boven de 40 is iets van 0,5 dacht ik. En ja de referentiewaarde van een 30 jarige ligt wat hoger dan wat jij hebt, maar dan nog is de waarde die je hebt meer dan prima, dus daar zou ik me zeker geen zorgen over maken. Hoe is het verder met je?
Nee het zegt niks over de kwaliteit van de eitjes, puur alleen over de voorraad. 1,4 is aan de lage kant voor je leeftijd, maar nog steeds hoog genoeg om goed te stimuleren bij ivf. Wat heeft je arts erover gezegd? Het is ook een voorspeller voor wanneer je in de overgang raakt, dat zal dan evt wat vroeger dan gemiddeld kunnen zijn. Maar zeker geen reden om nu ongerust te worden hoor!
hahaha, mooie christelijke tijd he Gelukkig is het een Skype afspraak, dus we hoeven niet zo heel vroeg uit bed! Zou kunnen hoor, heb er geen verstand van verder. Vriendinnetje van mij heeft een waarde van 5.27 en heeft PCOS (had 32 follikels bij de punctie).
Ik ben ook geen amh-expert hoor . Gyn vroeg wel een keer of ik in verleden pcos neiging heb gehad. Aangezien ze erg veel follikels zagen voor m’n leeftijd op een echo. Maar denk niet dat ik dat gehad heb. Altijd super regelmatige cyclus, ook met ovulatietesten altijd een LH piek gemeten. En eerder natuurlijk in ronde 3 en ronde 2 zwanger. Maar het schijnt (wist ik ook niet) dat je over pcos heen kan groeien. Geeft minder problemen naarmate je ouder wordt en dan herstelt soms een cyclus spontaan. Ik weet natuurlijk niet wat er in die 23 jaar anticonceptie-gebruik met m’n cyclus aan de hand was? Misschien bij toeval een zegen dat ik op m’n 38e aan kinderwens begon..... dat verklaart dan misschien ook een amh van 5 nu? Geen idee. Lekker boeiend ook. Als madam er is sluiten we hoofdstuk kinderwens af. Er komt geen derde. Ik ben natuurlijk mega dankbaar dat ivf niet nodig was en het spontaan lukte, maar ik was wel nieuwsgierig wat een stimulatie aan hoeveelheid eitjes had opgeleverd . Maar goed, nogmaals, vele malen meer dankbaar en gezegend dat het niet nodig was......
@Kramertje en @Visje79 Dank jullie wel voor de uitleg.. Oh jeej kom ik dan snel in de overgang? Ja arts gaf daar inhoudelijk niet veel informatie over zei alleen dat het goed was.. maar zat toen te google en d8 hmm vind het iets laag voor mijn leeftijd... Ja het gaat wel.. vandaag weer begonnen met werken.. en meteen weer iets meegemaakt met zwanger gebeure pff d8 egt heb ik weer altijd. Er was een patiente die zwanger was 10 weken en wilde dus abortus.. dat was even slikken.. maar verder ging het wel was wel fijn om uit huis te zijn.. Mentaal gaat nog niet helemaal maja na zo n klap te hebben gehad zal dit wel even wat tijd kosten. Lijkt wel alsof ik per dag aan het overleven ben.. Bloedverlies nog bruin op maandverband weinig en wel nog met afvegen.. zw testen nog steeds positief.. Ik wilde aan de arts vragen of onze bloedgroep alvast geprikt kon worden.. heb nog geen antw op gekregen ze zou me bellen. Want aangezien de corona gedoe weer allemaal op speelt wil ik egt niet weeeerr maaanden gaan wachten net als de vorige keer pff. K snap dat somiggen testen nu niet kunnen ivm de HCG wat ik nog in me lichaam heb. Maar bijv die bloedgroep en bij mij alle vitamines ofzo laten prikken dat zou wel kunnen neem ik aan..
Dat valt helaas niet te zggen. Sowieso is je waarde voor nu nog prima. Je gaat pas in de overgang als je waarde onder de 0,1 komt. Er zijn zat dames met een waarde tussen de 0,1 en 0,5 die gewoon nog zwanger worden, dus zou me echt nog helemaal niet druk maken. Zou me niet druk maken om iets wat wellicht over 5 of 10 jaar gebeurt. Daarbij is het ook niet te voorspellen hoe hard je waarde zakt. Dit kan bij de 40 zijn , maar ook later of eerder en misschien ben je dan al wel helemaal klaar met je kinderwens en maakt het niets meer uit. Ik ben de vorige 2x met de missed abortion ook ruim een week thuis geweest. Daarna kon ik er iig over praten zonder steeds in huilen uit te barsten. Het gaat een plekje krijgen en het verdriet slijt. Nee je kan wellicht pas onderzoeken doen als je hcg gezakt is, maar ik ben geen dokter dus durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Nee, misschien wel eerder dan 52, ergens rond 48, maar niet vervroegd hoor. En als je je zorgen maakt kun je altijd je amh nog een keer laten prikken over een jaar. Maar tegen die tijd heb je een baby of ben je weer zwanger, dat weet ik zeker
Oh dat is naar. Je wil het zelf zo graag en dan iemand die een abortus wil. Hopelijk geen Corona sluiting en kan je snel door!
Morgen weer een drukke dag voor wat dames! @Chitje veel plezier bij de 20 weken echo! @Lin18 succes morgen! @Baby234 spannend!! En @NorahdeVries heel veel succes en plezier! Op naar het broeden!
Dank je wel @Parel30 Zonder mijn man helaas en mag eigenlijk niet meer autorijden. Gelukkig is het niet ver. Succes @Chitje Spannend, hopelijk mooie echo @NorahdeVries Geniet ervan! @Baby234 Spannend. Hopelijk een goed gesprek.
@Chitje veel succes en plezier vandaag!! Hopelijk zit alles erop en eraan @Lin18 jij ook succes, jammer dat je man niet mee mag. Waarom mag je trouwens niet meer autorijden? @NorahdeVries veel plezier, straks lekker broeden! @Baby234 succes! Fijn dat je ook Mag starten!
AMH zegt inderdaad niks over de kwaliteit van je eicellen dus denk niet dat je miskramen daar iets mee te maken hebben. Heb je niet nog een afspraak staan om alles te evalueren en te kijken hoe nu verder? Misschien kan je een lijstje maken met oa deze vraag en ook over verder onderzoek en alles in 1x in het gesprek vragen? Of als je geen afspraak hebt staan hier misschien om vragen? Wat rot dat je dan juist iemand tegen komt die abortus wil, kan me voorstellen dat dat pijnlijk is. Het is gewoon heftig om mee te maken en het verdriet gaat slijten maar daar gaat wel een poosje over heen. Sterkte en knuffel voor jou!
Goed om te weten Ik rij nu nog elke dag op en neer naar m’n werk, gelukkig is dat na morgen ook klaar