Fijn dat je duidelijkheid hebt Muisje. Reageert je lijf toch weer anders dan verwacht op de hormonen.
@Muisje2016 dan heb je nu in elk geval zekerheid. Zo zie je maar, ook bij jou zeggen de klachten niets. Ik maak mezelf gewoon gek i know en probeer een antwoord te vinden die ik niet ga krijgen haha. Zit niets anders op dan afwachten. @Kaaat de pregnyl is nu 10 dagen geleden (11 juni). In mijn normale cyclus word ik zelfs eerder ongesteld dan na 14 dagen, heb een korte cyclus. Maar met al die medicatie weet ik het nu even niet.
Je gebruikt ook Utrogestan toch? Deze houdt ook je menstruatie tegen. Ik heb normaliter een luteale fase van 13-14 dagen maar zit vandaag op dag 17 en nog geen menstruatie te bekennen.
Ja gebruik ook utrogestan. Wat een rot pil is dat he? Nu jij aan het wachten bent op je menstruatie komt het niet op gang! Hoop gauw zodat je weer verder kan.
mij voel me ondanks mijn gevoel dat het niet raak is goed. Van mijn fertiliteit arts mag ik dinsdag testen en van het ziekenhuis waar de terugplaatsing gebeurd woensdag. Wij gaan morgen op vakantie, dus ik ga al morgen testen en als ze negatief is bel ik morgen al. Heeft dan geen zin om nog met medicatie door te gaan. Al hoop ik stiekem dat ik morgen verrast wordt
Hopelijk klopt je gevoel niet en heb je morgen een positieve test. En anders heb je gelijk, dan kun je weer verder ♡
Nog bedankt voor jullie reacties meiden Je hoort inderdaad vaak zat dat het allemaal meer wordt opgeblazen dan achteraf nodig en ik snap het ook wel, liever het zekere voor het onzekere We hebben het inmiddels een beetje kunnen laten bezinken en krijgen met gepaste spanning weer wat meer vertrouwen in onze kleine meid Hier ook weer genoeg langsgekomen! @Evi92 broedse! @Parel30 je gaat straks weer testen? Hoop zo dat het toch gewoon goed blijkt te zijn! @Daschaaa jij ook succes met de test, ik duim! @Nancydierengek vreselijk dat wachten voor je meis Ik kwam vorige week toevallig via Instagram in contact met één van de assistenten van ons ziekenhuis (ook samenwerkend met de VU) en die gaf ook al aan dat het één groot drama is met alle vrouwen die ze tot nu toe moeten teleurstellen en inmiddels gigantisch oplopende wachtlijsten. Ik hoop voor je mee dat de VU het opschalen goed doorzet en je binnenkort ook gewoon weer mag starten, want nu is er even niets zo erg als stilstaan! @ ik weet niet meer wie het vroeg: hier werd ik gemiddeld 3/4 dagen na stoppen Utro ongesteld en bij zwangerschap moest ik doorgaan tot de eerste goede echo, ben kleine week langer doorgegaan tot 7 weken
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Parel30: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 4 Visje79: 41 jaar/ 2e kindje/ Spontaan Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ Spontaan xxmoixx: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 41 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ Spontaan Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 30 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 NorahdeVries: 33 Jaar/ 1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Jolien1991: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 Nancydierengek: 35 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 Es89: 30 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 Sara190: 30 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Muisje2016: 34 jaar/ 3e kindje/ IVF 1 Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF Baby1798: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 (met AOA) 》》Afspraken & Echo's《《 Juni 23-06: Mauzy82: Start decapeptyl 24-06: Shar91: Controle VK 24-06: Sara190: Meting bms 2 cryo TP 24-06: Baby1798: Echo cd 10 26-06: Jolien1991: 2e Echo 29-06: SJD1988: Controle VK 30-06: Muisje2016: Echo cd 14 cryo TP Juli 01-07: Shar91: Geslachtsbepaling/pretecho 07-07: Mauzy82: 1e Echo en start menopur 09-07: CaDi: 7 Weken echo 17-07: Jolien1991: Termijnecho 17-07: SJD1988: Groeiecho Gyn 20-07: Lin18: Groeiecho gynaecoloog 28-07: Shar91: 20 weken echo Augustus 11-08: Punto: Start kort protocol ICSI-3 Onbekend ivm tijdelijke stop Corona Virus: Nancydierengek Maan84 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s - SPONTAAN ZWANGER Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's nog 1 over - SPONTAAN ZWANGER Lin18: 2x 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 verse tp - ZWANGER Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s Es89: 16 eicellen, 15 bevruchtingen, 7 cryo’s - ZWANGER SJD1988: 14 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s - ZWANGER Daschaaa: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's Kramertje: 7 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo's Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's Jolien1991: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s - ZWANGER Sara190: 16 eicellen, 12 bevruchtingen, 7 cryo's Muisje2016: 7 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s CaDi: 7 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's - ZWANGER Parel30: 4 eicellen, 3 bevruchtingen, Maayaa: 10 eicellen, 7 bevruchtingen, 3 cryo's 》》Test datum《《 24-06: Daschaaa 28-06: Maayaa 04-07: Evi92 》》Zwanger《《 18 okt 2020: Lin18 - Jongen 29 okt 2020: Es89 - Onbekend 04 nov 2020: SJD1988 - Meisje 05 dec 2020: Visje79 - Meisje 18 dec 2020: Shar91 - Onbekend XX jan 2021: Jolien1991 - Onbekend XX feb 2021: Kaaat - Onbekend 24 feb 2021: CaDi - Onbekend 》》Sterretjes《《 ⭐️ Februari: Sara190 - vmk ⭐️ Maart: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Maart: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Maart: Chitje - ma 8+6 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb niet getest vanmorgen, is compleet doorgezet dus het is klaar. Zo meteen het zh bellen of ik meteen weer mag starten met de pil. Ik heb nog niet gehoord of die ene embryo is ingevroren maar ga er niet vanuit. Heb nog nooit cryo’s gehad. Daarom gaan mijn pogingen ook zo snel! Kortom, op naar de volgende!
Oh balen meid.... Maar je had het al aangevoeld. Moet je dan niet sowieso een test doen als "bewijs"? Hoop dat je meteen door kan! ♡♡
Ja echt vieze rommel. Ga de volgende keer ook weer duphaston gebruiken. Ja na gebruik van Utrogestan duurt het vaak een paar daagjes, dus is ook niet zo erg. Ennnn.. Gisteravond laat Oh wat balen meis, je test leek er zo goed uit te zien. Hoelijk toch nog een cryo voor je! Ik ken het heleaas v.w.b. snel door je pogingen gaan. Wij hebben 1x geen tp gehad en 3x maar 1 terugplaatsing. Deze poging in Gent (poging 5) is voor ons ook de 1e keer dat we gewoon cryo's hadden, halleluja...Maar het is zo frustererend om steeds maar were opnieuw te beginnen...
Ja dan hebben wij ook gehad! 1e geen tp, en dan nu 3x maar 1tp. Dus hopelijk idd nu wel een cryo en anders helaas weer van voren af aan. En dat is inderdaad super frusterend! Wel heel fijn voor jou dat je nog cryo’s hebt!!!
Bewijs voor het zh? Of bedoel je voor mezelf? Voor het zh hoeft het niet! En voor mezelf nu ook niet meer...
Dacht voor het ziekenhuis. Maar als het allemaal overduidelijk is dan snap ik dat het niet meer nodig is. Sterkte meid ♡
@Parel30, wat jammer zeg. Vond je test er goed uitzien paar dagen geleden. Er is denk ik wel iets geweest! Ik duim voor je dat er toch nog een cryo is. @Kramertje jij al wat ongesteldheid gespot? Ik was gisteren even van de kaart omdat ik migraine had, krijg ik vaak met schommelingen van hormonen. Dus ik zie het maar als een goed teken.
@Parel30 dikke knuffel! Hoop dat je verrast wordt en dat je toch een cryo hebt. Mag je vandaag gelijk het ziekenhuis bellen? @Daschaaa en en en? @CaDi wat vervelend. Is het nu weer weggezakt?
Ja is nu weer bijna helemaal weg! Las dat je de huisarts ging bellen vanwege misselijkheid? Of heb ik dat mis
@Daschaaa ik ben heel benieuwd naar je test! @Maayaa hoe is het met jou? @CaDi Wat erg hè, dan ben je eindelijk zwanger, voelt het eigenlijk als de zoveelste spannende wachtperiode... wanneer heb je ook al weer de eerste echo? @utrogestan: hoef het gelukkig deze keer niet te gebruiken, de vorige keer wel. Samen met een vriendin met ivf-ervaring hebben we het altijd over "kut-pillen"
helaas, weer heel heel licht streepje. Dus vals. Heb ook andere test gedaan en de is spier wit. Hier dus de game over. Heb nu ook naar ziekenhuis gebeld en mag stoppen met medicijnen. Maar helaas van wegen wachtlijst mag ik niet gelijk door en moet sowieso maand overslaan. Dat is beste klap. Ik zei, dus met 2de menstruatie moet ik weer beginnen met het schema, zeg ze neee dan moet je bellen en gaan kijken of dat al mogelijk is. Ben er zo verdrietig van. Heb gevraagd of de arts zelf mij kan bellen, want ik snap het niet. Ga er vanuit als ze zeg een maand overslaan dat ik dan met 2de menstruatie verder kan.