Fijne kerst allemaal en dat het een mooi een vruchtbaar jaar mag worden met veel positieve testen en mooie kindjes! ❤️
Dank je voor je uitleg. Dat vind ik al geruststellender. Snap niet dat artsen dat soms niet snappen. Die zei ook verder niets over of ze met 28 weken ongeveer hetzelfde gemeten hebben qua verhouding, dus alleen over de echo maandag en dinsdag die wel redelijk gelijk zijn, maar gaat toch juist om wat er in die tussenliggende weken gebeurt lijkt me. Bel wel met minder leven ergens eind volgende week ofzo. Dan maar zo...
Dat is ook ontzettend frustrerend, dat een groot deel van de artsen weliswaar uitstekend in hun vak is qua medische zorg, maar qua communicatie skills nog wel een lesje kunnen gebruiken. In veel gevallen mis je als cliënt/patiënt gewoon dat iemand even écht de tijd neemt en met je gaat zitten om dit soort dingen rustig uit te leggen. Dat is zoveel belangrijker dat alleen roepen dat iets goed is. Al wil je een arts best geloven, het neemt je vragen en onzekerheden niet zomaar weg. Super irritant. Blijf inderdaad aan de bel trekken, hopelijk tref je er eindelijk eentje die de kunst van het communiceren wel verstaat, want die zijn er gelukkig ook.
Fijne kerstdagen gehad allemaal? @Baby234 en @xxmoixx hoe is het met jullie? Ik word een beetje gek van mezelf... Hoe ik ook probeer om er nuchter in te staan, ik voel vanalles en pieker me suf Ergens heb ik het idee en de hoop dat het raak is. Want toenemend gevoelige borsten, continue trek in van alles, en voel me gewoon "anders". Maar dat had ik afgelopen zomer ook, was er toen helemaal van overtuigd en had het toen mis. In november had ik dat allemaal niet en toen was het ook niet raak. Dus nu weet ik het niet meer, maar blijf er wel over malen... En ik probeer mezelf voor te houden dat het niet erg is als het niet is gelukt, want nog 3 cryo's en de timing zou niet super handig zijn qua examen van mijn opleiding en verjaardag van dochter. Maar tegelijkertijd kan me dat uiteraard geen reet schelen en wil ik dat het raak is Ik word dus een beetje moe van mezelf.
Hebben jullie allemaal fijne fee Hier ook veel gepieker en gestress. Voel weinig alleen wat opgeblazen en wat kleine steekjes/krampjes met regelmaat. Niet echt zoals ongesteldheidskramp maar alsof er wel iets bezig is. Maar dat kan natuurlijk van alles zijn.. Verder geen gevoelige borsten of iets. We hebben wel besloten dat dit onze laatste poging pgd was. Met zo weinig embryo’s heeft t weinig zin.. Dus een beetje alles of niets nu. We gaan dan waarschijnlijk een donor traject in. Zelf proberen zie ik ook niet meer zitten eigenlijk.
hey, hier lekker rustige dagen gehad. Naar alle drukke weken, kon ik eigenlijk uitslapen. Heerlijk. ik snap heel goed hoe je je voelt. Is helemaal normaal hoor haha. Wanneer mag je testen? Ik duim zo voor je
Poeh, da's nog ff een tandje erbij qua stress lijkt me... Ik kan me goed voorstellen dat jullie pgd niet meer zien zitten en voor een donor willen gaan. Maar zo'n beslissing lijkt me ook echt heftig. Ik hoop zo dat dit jullie wondertje gaat zijn!
Dankjewel! 4 januari mag ik testen, maar mn NOD is de 31e. Denk wel dat ik netjes ga wachten met testen, ik houd niet van tuurtesten en spannend is het toch wel. Fijn dat je lekker bijgekomen bent. Jij en je man weer helemaal opgeknapt? En wanneer kan zijn zaad onderzocht worden? Hoop dat jullie ook snel weer verder kunnen.
Prima feestdagen gehad, wel wat anders zo in kleine gezelschappen, maar ook helemaal prima! Jullie ook fijne dagen gehad? Spannend he dat wachten. Jij bent er al wat bekender mee dan ik, maar denk niet dat wachten ooit went / makkelijker wordt. Ik voel niets anders, enige wat ik kan bedenken is dat het lijkt of mijn aders op mn borsten meer zichtbaar zijn, maar betwijfel of dat niet altijd zo geweest is. Oh, wat kun je jezelf gek maken haha! En dan nog, wel symptomen, geen symptomen, volgens mij is het toch bij iedereen anders en zegt het niets... geduld geduld.... Hopelijk hebben we gauw een positieve test in handen!
mijn man is helemaal opgeknapt, af en toe nog hoesten, maar dat kan je nog paar weken aanhouden zegt men. Ik ben gek genoeg niet ziek geworden. Ik moest 2 weken nadat hij beter wordt bellen en dan hoor ik het wel. Denk ergens begin januari. Super knap van jou dat je het kan volhouden. Ik heb er geen geduld voor haha.
Ben even stil geweest maar wens iedereen fijne feestdagen toe! Dat al onze wensen maar uit mogen komen in 2021!
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Parel30: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 6 Visje79: 41 jaar/ 2e kindje/ Spontaan - BEVALLEN Shar91: 29 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - ZWANGER xxmoixx: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - ZWANGER Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - ZWANGER SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 - BEVALLEN Kramertje: 41 jaar/ 1e kindje/ ICSI 6 Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - ZWANGER Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 3 Kaaat: 34 jaar/ 4e kindje/ Spontaan - ZWANGER Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 - ZWANGER CaDi: 30 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 - ZWANGER NorahdeVries: 34 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 0 - BEVALLEN Jolien1991: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 - ZWANGER Nancydierengek: 35 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 - ZWANGER Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 - ZWANGER Sara190: 30 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Muisje2016: 34 jaar/ 3e kindje/ IVF 2 Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 - ZWANGER Baby1798: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI-AOA 3 - ZWANGER Liliane92: 28 jaar / 1e kindje / IVF 2 Baby234: 30 jaar / 1e kindje / ICSI 1 》》Afspraken & Echo's《 December 29-12: Kramertje: Bloedprikken TSH/FT4 31-12: Kramertje: Uitslag TSH/FT4 waarde Januari 01-01: Kramertje: Start ICSI-6 01-01: Parel30: Start ICSI-6 05-01: Evi92: 2e Echo gynaecoloog (10wkn) 08-01: Baby1798: Controle VK + bloedprikken Rhesus C 13-01: Nancydierengek: Controle VK 21-01: Baby1798: Pretecho (29 weken) xx-01: Daschaaa: Start IVF3 Februari xx-02: 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s - SPONTAAN ZWANGER Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's - SPONTAAN ZWANGER Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo’s - ZWANGER Jolien1991: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s - ZWANGER CaDi: 7 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's - ZWANGER Maayaa: 10 eicellen, 7 bevruchtingen, 3 cryo's - ZWANGER Baby1798: 20 eicellen, 12 bevruchtingen, 8 cryo's - ZWANGER Maan84: 12 eicellen, 5 bevruchtingen, 4 cryo's - ZWANGER Palmpje: 8 eicellen, 8 bevruchtingen, 4 cryo's - ZWANGER Punto: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo's - ZWANGER Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's - ZWANGER Sara190: 16 eicellen, 12 bevruchtingen, 7 cryo's Mauzy82: 11 eicellen, 9 bevruchtingen, 1 cryo Muisje2016: 6 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's xxmoixx: 9 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's, 1 gezond Nena84: 3 eicellen, 2 bevruchtingen, 1 cryo Baby234: 9 eicellen, 8 bevruchtingen, 6 cryo’s 》》Test datum《《 01-01: Kramertje (natuurlijke cyclus) 02-01: Baby234 04-01: Muisje2016 05-01: xxmoixx 》》Zwanger《《 18 dec 2020: Shar91 - Meisje 28 jan 2021: Jolien1991 - Jongen 13 feb 2021: Kaaat - Meisje 24 feb 2021: CaDi - Jongen 01 mrt 2021: Chitje - Meisje 04 mrt 2021: Maayaa - Meisje 09 apr 2021: Baby1798 - Jongen 17 mei 2021: Nancydierengek - Jongen 18 mei 2021: Maan84 - Meisje 25 juni 2021: Palmpje - Jongen 09 juli 2021: Punto - Onbekend 01 aug 2021: Evi92 - Onbekend 》》Bevallen《《 31 okt 2020: Lin18 - Jongen - 41+6 06 nov 2020: SJD1988 - Meisje - 40+2 20 nov 2020: Visje79 - Meisje - 37+6 》》Sterretjes《《 ⭐️ Feb'20: Sara190 - vmk 5+0 ⭐️ Mrt'20: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Mrt'20: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Mrt'20: Chitje - ma 8+6 ⭐️ Jul'20: Kramertje - vmk 4+6 ⭐️ Aug'20: DaisyVA - ma 8+3 ⭐️ Sep'20: Sara190 - ma 8+5 ⭐️ Nov'20: Nena84 - ma 9+2 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik denk dat het voor mij game over is Werd vanmorgen wakker met rugpijn en helderrood bloedverlies... nog niet heel veel maar verwacht wel dat t doorzet. Nu ben ik echt zó klaar met 2020