Heb de testen van gister en vandaag even naast elkaar gelegd. Ze zijn nu wel beide droog maar vandaag is wel echt een stuk donkerder en duidelijker!
Ja op woensdag bloedprikken. Dan mocht ik ook eigenlijk pas testen van het ziekenhuis. Denk dat voor nu de bloeduitslag maar afwacht.
@Chitje heel veel succes vandaag! Ik hoop ondanks gisteren dat het nu wel door mag gaan en dat het allemaal voorspoedig verloopt.
@Chitje succes vandaag weer. Hoop dat je je vandaag wel gehoord gaat voelen en ze gaan doen was ze beloofd hebben!
Dank jullie wel allemaal! Zit nog vol ongeloof in mijn hoofd. Heb in die ruime twee jaar dat we aan het proberen zijn nog nooit een positieve test gehad. Ik ben echt super blij en tegelijkertijd haal ik mezelf van alles in m'n hoofd. Dingen als: Misschien is de test vals positief en ik heb nog niet veel symptomen etc etc etc. Al weet ik natuurlijk dat het vals positieve helemaal nergens op zou slaan met zo'n duidelijke lijn. Enfin, Ik heb er toch geen controle over. Ik ga er nu lekker van proberen te genieten. Voor nu is het zo <3.
Die test is niet vals positief hoor! En symptomen komen vaak pas vanaf 6 weken, daar ben je nog lang niet. En dan nog, bij m'n mk had ik vanaf 5.5 week echt volop symptomen, maar was het toch mis en deze zwangerschap helemaal niet. Heb ik me daar weer druk over lopen maken. Het zegt echt niks allemaal
That' s the spirit! Je bent verder dan je ooit bent gekomen, je bent gewoon zwanger! Mocht het misgaan dan is dat super kut en heb je daar toch geen invloed op. En je kunt jezelf er ook niet mentaal tegen beschermen door allerlei reserves in te bouwen. Dus als het goed voelt, gewoon lekker blij zijn en genieten!! Gefeliciteerd!
Dat nog niet, maar de ballon zit er sinds vanochtend in en dat doet wel iets. Om de paar minuten harde buiken. Dus heb goede hoop. Ging vanochtend bij de opname zo anders dan gisteren. Echt lieve verpleegkundige en verloskundige die ook meteen doorpakten. Heel ander gevoel.