5 daagse cryo blastocyste is aan boord!!! Ik was kei relax!!! Hopelijk worden we beloond na al dat lange wachten!!
Aan de meiden die zwanger zijn geraakt na cryo tp.. hebben jullie nog andere tips wat jullie anders hadden gedaan ofzo? Btw me man mocht gwn het ziekenhuis in..hij heeft in de wachtkamer gezeten..was wel fijn..
@Baby1798 en @Sara190 ik heb ook vanaf de punctie granaatappelsap gedronken. Verder heb ik voor de punctie baarmoedermassage laten doen en deed dat elke avond nog zelf voor het slapen tot aan de tp. En na de tp omgekeerde houding en warme voeten en buik. Alles voor een warme baarmoeder. Wat heeft geholpen weet ik niet
Dat is een yoga houding dat je voordat je naar bed gaat met je benen omhoog tegen de muur gaat liggen (heupen op een kussen) en dan je handen op je buik of boven je hoofd. En rustig in en uit ademen
Me man wilt tot officiele test datum wachten pff en ik wil eind volgende week al testen ahah weet nou niet wat k moet doen.. hij wil die stress van de vorige x niet weer mee maken..
Dat had ik ook met die van mij maar toen tot een compromis gekomen om op 14/15 dpo te testen omdat ik hem allerlei artikelen liet lezen dat je dan echt wel een representatieve test hebt! Succes met hem overtuigen hihi...
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, zo lief hoe betrokken deze groep allemaal met elkaar is! ❤️ Gistermiddag even verdrietig geweest maar nu rapen we de moed weer bij elkaar voor de volgende cryo! Hoop zo dat m'n menstruatie dan niet te lang uitblijft en er plek is volgende maand... Hoe lang duurde het bij jullie nadat je gestopt was met de utro en evt progynova? Nu wel heel dubbel om alles te blijven gebruiken tot de officiële testdatum terwijl ik weet dat deze kans voorbij is...
Ach ja Snap ik...kan je niet overleggen met het ziekenhuis? En weet je nog niet of je door mag? Heel goed van je! Op naar de volgende ronde!
POeh ik weet niet of ik hem kan overtuigen hij is een beetje koppig en toen zei die uiteindelijk doe maar wat jij wilt maar niet aan mij vertellen hahahaha
wat balen meid. Dikke knuffel voor jou❤️Op je jullie cryotje. Ik was maandag gestopt met allebei en woensdag ochtend ongesteld. Precies zoals het de arts zei. @Sara190 jeeej eindelijk je cryotje aan boord. Nu lekker broeden @Kramertje succes vandaag