Ja bij de intake doen ze ook een echo. Dat was de vorige keer meteen het einde van de intake. Duurt nog lang 17 dagen... Ben een beetje aan het twijfelen of ik volgende week ga zeuren om een vroege echo. Sommige dagen gaat het redelijk, maar sommige dagen ben ik zo bang dat het weer misgaat.
Ja begrijpelijk en herkenbaar. Pfff lastig hè. En de vraag is wat het je oplevert, aangezien een hele vroege echo niet alles zegt, zeker als je dat al eerder hebt meegemaakt, dat echo goed was en dat het toch misging rond 8-9 weken. Probeer gewoon vertrouwen te houden en niet te denken ‘pas over 17 dagen’ maar ‘al over 17 dagen’
Hahaha moet zo lachen om jullie met die utro heel herkenbaar allemaal Hahaha! Zo ranzig. Had zelfs laatst een slipje uit de wasmachine waar gewoon nog plakkaat in zat doe vaak wel een inleggertje in maar toen even niet gedaan. Bende!! De regelmatigheid van de seks wordt er ook niet beter op door die troep
Oh verschrikkelijk..toch doen we het ondanks de utro lol.. ik vind het dan zo vies als et klaar is hahahaha
Ik dacht ga is kijken hoe het hier met iedereen is. Maar zit nu smakelijk al jullie verhalen over de utro te lezen. Whahahahaha ik ga helemaal stuk om jullie. Maar ik weet er ook alles van vieze drab ble! Dit ook Whahaha
Ik geloof dat ik de utro ook niet zo gemist heb.. ik heb het bij de iui's gebruikt, wat een vies spul idd.. En het sex leven wordt er ook niet echt beter op idd
Nou ik kijk er echt al weer naar uit nu ik jullie verhalen lees.. Oh wat duurt wachten lang zeg .. Als het goed is krijgen we zo een mailtje met of en hoeveel cryo's er de vriezer in gaan. Ik hou het niet meer...