IVF/ICSI-> Jan/Feb/Mrt 2020 Door tot roze deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kramertje, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Tja de meningen hierover zijn verdeeld. In Nederland hebben ze tegen mij nooit gezegd dat het je kansen vergroot. Enkel op basis van leeftijd direct te horen gekregen dat we de keuze hadden 1 of 2 terug te plaatsen. Omdat we steeds maar 1 of 2 embryo's hadden, terugplaatsingen kregen op dag 3 en bang waren dat de embryo dag 5 en de vriezer niet zou halen er voor gekozen om 2x 2 embryo's terug te late plaatsen. Op internet lees je heel veel verschillende verhalen. In Gent aangegeven voordat we een tp hadden er graag 2 terug te plaatsen als we die zouden hebben, maar hier geloven ze er niet in en raden ze het met een dag 5 blasto zelfs af. Volgens studies in Belgie heeft het geen enkel voordelig effect om er 2 tergelijk terug te plaatsen. Vandaar dat wij het in Gent niet hebben gedaan en het advies van de arts hebben gevolgd.

In Nederland wel 2x gedaan met een dag 3 terugplaatsing en beide keren ook zwanger van beide embryo's. Maar ook beide keren verkeerd afgelopen helaas.

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Er zijn enorm veel tegenstrijdigheden waar de 1 wel in geloofd en de ander juist niet.
    Zelfde met pregnyl ondersteuning. Geloofd mijn zh ook niet in helaas. Dus gewoon uttro. Enigste voordeel... zijn nu 1 capsule van 200 mg dus 1 bol inbrengen ipv 3 x 2 haha minder kand op vissoep :roflmao:

Wij zelf hebben besloten toch 2 te doen en te zien waar het schip strand. Hierna is er nog 1 escape iui over. En we gaan het hebbenbover de lutrelef pomp. Om toch nadien nog iets van kans te hebben ipv dat het adrupt stopt. Dat is psychisch ook lastig verwerken.

3. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Als ik de keuze zou hebben zou ik ook voor 2 gaan. Bij een tweeling heb je wel meer risico's maar wie zegt dat ze allebei blijven plakken.. Ik denk dat je hier inderdaad je eigen gevoel moet volgen..

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja dat is ook zo hoor.
    Tid gewoon toch wel een beetje raar idee.
    Want stel die 2e doen ze niet en die zou het niet redden tot dag 5 dan is tie zowiezo vergooid. dus ja dan plaats maar terug. En met evt 2ling worden we ook wel klaar hoor.

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Krijg je dag 3 terugplaatsing of dag 5?

6. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Ja inderdaad. Ik zei al tegen mijn man: ik hoop zo dat het oktober/november wordt. Dat is, zeker gevoelsmatig, al zoveel dichterbij. Nu eerst de oudste zomervakantie, in september staat nog onze vakantie gepland en dan is het al bijna oktober.

7. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    @Mauzy82 als bij beiden jullie gevoel zegt om 2 terug te plaatsen zou ik dat zeker doen. Er is helaas gewoon nog heel veel onbekend over wat qua fertiliteit nou echt de beste kansen geeft en er zijn veel tegenstrijdige onderzoeken. Daarom zou ik je gevoel volgen.

Dit is dus jullie laatste poging met ivf/ICSI? Dat lijkt me echt heftig!

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Sorry vraag gemist...

Vers op dag 3
    Cryo's dag 5.

Maar van de cryos weet ik niet of ze 2 doen. Ws wel ook.

Kramertje vindt dit leuk.
  9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja klopt. De laatste poging op...
    Is ook heel heftig en na dit weet ik zeker nooit meer kans te krijgen uberhaupt dus ja. Dubbels neu en een klap hoor.
    Daarom ook gehad over een lutrelef pompje.

10. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
  11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dat is een pompje met hormonen die onderhuids word geplaatst met vleugelnaaldje. Deze reguleert afgifte van hormonen tot stimulatie en rijping eicel. Eigenlijk als een normale menstruatie cyclus en dan heb je dus kans op zwangerschap elke maand net als zo vele.
    Want voor mij houd hierna alles plots klaps op.

Muisje2016 vindt dit leuk.
  12. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Wat bedoel je precies, is dit je laatste kans?

13. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Voor wie ah excellent granaatappelsap drinkt. Hoort het zo smerig te zijn?! Er zit ook bezinksel in. Gatver.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja klopt, dit is de laatste kans op een kindje. Daarna houd het op.

Ik heb anovulatie en primaire ammenrroe. Zal hod dan ook hulp van zh nosig hebben.

15. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ugh ja drinken wat je moet kauwen bah bah bah... misschien zeven en dan drinken ?

Maan84 vindt dit leuk.
  16. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    O joh dat heb ik totaal gemist! Dat lijkt me heel heftig.

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ik duim dat ze mooi doorgroeien Mauzy en er nog meer bijkomen. Ik zou ook voor 2 kiezen als dat een keuzemogelijkheid was.

Hier net een prachtig kindje gezien met een kloppend hartje. Vind het steeds enger, echt overleven tot de 12 weken. Dagje voor dagje.

Lin18, Shar91, Visje79 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ahhh super zeg ❤ op naar een beetje genieten ervan

Kaaat vindt dit leuk.
  19. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dat dit bestaat. Maar dan heb je dus gewoon kans op een spontane zwangerschap ipv IVF/ICSI?
    Willen jullie ook niet door met IVF? Er is namelijk een verzekeraar welke een 4e poging vergoed.

20. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.287
    5.881
    113
    Vrouw
    Super wat fijn!!

Kaaat vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina