Jaa!! Als ik er aan denk vind ik het wel weer spannend. Maar heb er gelukkig niet de hele dag aan gedacht. Moet zeggen dat ik mij wel zwanger voel, veel meer dan bij m'n zoon. Heb morgen monique! Sandra is leuk he! Vind haar weg fijn. Ze zijn allemaal leuk en fijn. Wij hebben Sandra toen ook gehad met 20 weken echo, had m'n moeder expres geregeld. Fijn dat jou tp ook gepland is, dit moet hem gewoon gaan worden hoor! @Daschaaa fijn dat je mag gaan starten de volgende ronde. @Sara190 balen van die witte test, het kan nog wel maar snap dat je al wat zou willen zien nu. @Mauzy82 ik dacht bij steekjes altijd ja er gebeurd wat, lekker groeien die follikels. @Muisje2016 lastige keuze of je zal overstappen naar LUMC. Misschien informeren wanneer je daar aan de beurt zou zijn?
Fijn @Kramertje maandag tp! Dit weekend nog even van bil? https://www.newscientist.nl/nieuws/seks-tijdens-ivf-vergroot-kans-op-zwangerschap/
Whahahahhahahha interessant artikel Nu we het er toch over hebben.. Hoe doen jullie dat voor en na een terugplaatsing? Gezien dit mijn eerste terugplaatsing wordt.. Al het advies is welkom..
Op het gebied van seks bedoel je? Al eens eerder gelezen dat seks een positief effect op een innesteling kan hebben, wij hebben dus vaak na een terugplaatsing op dag 5-6 seks (dit omdat er gezegd wordt dat een cryo iets eerder innestelt dan een verse terugplaatsing). Bij een verse terugplaatsing ook alle keren seks gehad na de terugplaatsing maar dan op dag 6-7. De dagen voor een terugplaatsing hebbe wij ook gewoon seks als we daar zin in hebben. Het kan ieder geval geen kwaad, dus lekker doen waar jullie zin in hebben
Dat heb ik ooit eens gelezen ja dat het inderdaad een positief effect kan hebben op de innesteling. Ik zou de eerste dagen na een tp ook even rustig aan doen Maar dat is misschien meer een gevoel.. Iemand die spontaan zwanger wordt zal zich hier ook niet zo bewust mee bezig houden gezien je het dan niet eens weet..
Wij hebben een goede echo gehad, zagen een mooi kloppend hartje! Pff ben wel 3 jaar ouder geworden van die 5 minuten wachten in ziekenhuis van de stress. Hoop dat er meer gaan volgen hoor binnenkort!
Meiden even advies, ik wil stoppen met de medicatie, elke keer die troep in te nemen waarvan ik weet dat ik toch niet zwanger ben maakt me zo verdrietig ik neem aan dat er geen hoop meer is nu op 12 DPO.. ik wil z.s.m. weer ongesteld worden en weer door kunnen... heb gisteravond een hele slechte nacht gehad, alleen maar zitten huilen en nu wil ik dat door.. Wat kan ik het beste doen?
Persoonlijk zou ik er nog even mee doorgaan. Als je een late innesteling hebt (lees 9-10 dpo) is er nu ook nog niks op je testen te zien. Zou sowieso nog een dag afwachten, maar dat is meer mijn gevoel.
mij sluit me hier aan. Ik zou nog 2 dagen wachten en dan met ziekenhuis bellen. Heb je vandaag nog getest?
Jah 12 dpo getest weer wit.. ja ik test nog zaterdag..en als die dan negatief is dan ga ik stoppe.. geen idee wat het zh dan zou zeggen pff
Mijn ziekenhuis vond dat altijd prima. Ik testte meestal 13 dpo en stopte dan ook bij een witte test. Maar bij late innesteling kan het nog steeds!