IVF/ICSI-> Jan/Feb/Mrt 2020 Door tot roze deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kramertje, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Hier ook één avond flinke kramp gehad en diarree, hopelijk goed teken voor ons beiden:p

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.283
    5.877
    113
    Vrouw
    Sorry dames, was dus even een paar dagen offline omdat mijn 4,5 jaar jonge nichtje bij ons logeerde, dus allemaal leuke dingen gedaan, maar geen tijd voor mijn telefoon. Vandaag hele dag cursus gehad en morgen dus weer.....

@Maayaa: Hoe was je echo in het ziekenhuis?
    @CaDi en @Kaaat: Super fijn te lezen dat jullie termijnecho's goed waren!
    @Visje79: Hoe was het bij de fysio? Kunnen ze iets voor je betekenen? En was je afspraak bij de VK verder goed?
    @Parel30: Mooi aantal hoor meid. Hopelijk groeien ze goed door en vinden ze veel eitjes en zit jullie plakker er tussen!
    @Baby1798 en @Mauzy82: Ja heel rot al die klachten van de Pregnyl en/of Utrogestan. Je kan er helaas ook dus geen peil op trekken of het nou HCG is of toch van de medicatie. Sowieso in beginsel zeker de medicatie natuurlijk. Het blijft onzeker allemaal en gewoon afwachten helaas.

Als ik nog iemand vergeten ben..... mijn excuses... heb een stuk teruggelezen maar misschien iemand vergeten of over het hoofd gezien....

Hier inmiddels de bloeduitslagen en ben net zoals afgelopen week met mijn test een beetje teleurgesteld. HCG waarde was maar 28...:( Veel te laag volgens mij. Progesteron was 33.4 en mijn TSH (schildklier) 0.91. Heb Gent inmiddels al gesproken en zij vinden mijn Progesteron en TSH waarde goed, maar HCG toch ook wel aan de lage kant. Dus morgen nogmaals bloedprikken..... Testen durf ik nu helemaal niet meer, dus wacht morgen maar af. Ga morgen voor mijn cursus bloedprikken, dan kan ik morgenmiddag bellen voor de uitslag.

Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Maan84

Maan84 Fanatiek lid

6 mrt 2020
    1.558
    867
    113
    Ede
    Je kunt ook niet alles bijhouden. :)
    Jeetje wat een uitslag, ik begrijp dat je daar nerveus van wordt. Als je weer gaat bloedprikken, hoe lang moet je dan weer wachten? Ik hoop zo dat het allemaal gewoon ‘normaal’ wordt, ik gun het je zo!!!

Kramertje vindt dit leuk.
  4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.283
    5.877
    113
    Vrouw
    Dank je wel meid..... Als ik morgenochtend ga bloedprikken kan ik morgenmiddag na 15:00 uur bellen voor de uitslag, dus dat is wel al snel gelukkig. Heb er een knoop van in mijn maag. heb ook hoofdpijn en licht buikkramp. Vraag me af of dit nu van de zenuwen komt of dat ik het al had....

Maan84 vindt dit leuk.
  5. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Jeetje @Kramertje, dit is niet de waarde die je wilde horen. Laten we hopen dat de waarde morgen toch een stuk hoger is! Ik heb bij mijn zoon nooit bloed geprikt maar ik had hele lichte testen om het begin. Zal ze eens opsnorren. Ik weet zeker dat ik ook een lage waarde had na mijn NOD.

6. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Pff dat is zeker spannend!! Ik ga heel hard aan je denken en voor je duimen!!

7. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Kramertje dit zijn mijn testen. En ik had toen op 20 mei een terugplaatsing van een 5 daagse cryo.
    Hoop dat je uit mijn verhaal nog een beetje hoop kan halen! En ik duim voor je dat er morgen mooie oploop is.

Bijgevoegde bestanden:

8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Balen @Kramertje maar toen was je natuurlijk ook pas rond nod. Het kan gewoon goed zijn. 1 waarde zegt niet alles. Het gaat erom dat het nu goed is opgelopen. Je kan bij 4-5 weken echt wel een waarde van 28 hebben. Zelfs als ik een tabel Google kan je week 5-6 starten met 18! Dus ik duim nog even door!
    fysio zegt natuurlijk dat ik rust moet houden en niet kan werken. Gelukkig denkt ze niet aan bekkeninstabiliteit en verwacht ze dat het ook weer overgaat. Niet werken is geen optie, dus ik ga gewoon en probeer zoveel mogelijk rust te houden en te zitten. Bij vk was alles goed. Hb gestegen naar 7,4 (was 6,9) en bloeddruk mooi laag, hartje klopte mooi regelmatig.

Bijgevoegde bestanden:

Lin18 en Kramertje vinden dit leuk.
  9. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh ja en heb krukken! Maar dat ziet er zo hysterisch uit, ik houd daar niet zo van. Maar goed. Er zit even niks anders op. Ik hoop het uit te zingen tot m’n vakantie, evt eerder met verlof? Ik zou nog 5 weken moeten werken na m’n vakantie. (21 aug krijg ik 3 weken vakantie)

10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Kramertje : dat is idd even schrikken snap ik. Maar volgens mij kan het prima hoor. Maar ja is makkelijker gezegd dan gedaan... neemt voor nu je zorgen niet weg helaas. Hoop dat dat volgende bloedprik moment de HCG goed is bij getrokken. Dikke knuf in elk geval. En mn duimen gaan op blauw.

Verder hier, tjah puur hormonaal he dus.
    Alleen in de loop middag spanning en trekken gekregen op de bm. Beetje vreemde sensatie wel. Maar goed. 5 dpo zegt nog geen hol.

Maan84 en Kramertje vinden dit leuk.
  11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Als het niet meer gaat he dan zou k eieren voor mn geld kiezen.
    Krukken is een hulpmiddel geen oplossing. Dus wellicht toch eventjes heel egoistisch aan jezelf denken. In sommige gevallen is dat niet verkeerrd.

12. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Krukken? Dat is wel heel extreem. Hebben ze niet iets gezegd over een bekkenband? Ik ben zelf fysiotherapeut en heb 2 collegas die bekkenfysio zijn maar die adviseren niet zo snel krukken volgens mij...

13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Bekkenband geprobeerd, maar hielp niet. Het zit in m’n lies (waarschijnlijk een diepe spier) en niet in m’n bekken (In ieder geval niet SI of symfyse) . Ze heeft me goed onderzocht en dit was het advies. Het zit in m’n stabiliteit en die verhoog ik wel met krukken. Het voelt beter als ik met krukken loop.

14. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @Kramertje ik ga heeeeel hard meeduimen dat het HCG morgen gewoon mooi opgelopen blijkt te zijn! Kan me goed voorstellen dat zo’n waarde je hartstikke onzeker maakt...

15. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hmm oke, klinkt wel logischer dan. Gaat ze het wel nog losmaken of tapen?

16. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Kramertje hopelijk loopt het hcg morgen verder op! Ik snap dat je teleurgesteld ben je minder ver dan je denkt. Ik ga voor je duimen!

17. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.283
    5.877
    113
    Vrouw
    Nee dat kan niet. 13 juli een 5-daagse blasto teruggeplaatst gekregen in Gent.

18. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @Parel30 goed nieuws! Spannend hoe het er woensdag uitziet en dan op naar vrijdag!
    @Kaaat wat fijn om te horen dat alles goed was op de echo! :thumup:

Ah meid wat onzeker voor je. :$ Het kan idd wel, die waarde... maar ik snap echt heel goed dat je ongerust bent, zou ik ook zijn... hopelijk morgen al een mooie stijging en dus voor jou een opluchting! Je verdient het zo meid!!! ❤

Kaaat en Parel30 vinden dit leuk.
  19. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Ah @Kramertje wat rot! Iets wat juist fijn en bevestigend zou moeten zijn maakt juist alle onzekerheid los.... Ik duim voor je dat t gewoon een langzame starter is, dat is zeker mogelijk! En dat je HCG morgen mooi is gestegen.

20. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Misschien maakb je minder snel hcg aan? Hoe was het de vorige keer?

Deel Deze Pagina