Spannend!! Alvast succes morgenochtend Met mij gaat het goed. Wel heel erg moe en ik denk iets van bandenpijn of groeipijn (soort trekkend en spierpijnachtig gevoel rond/bij mijn baarmoeder). @Muisje2016 Weet jij wellicht wat dat gevoel is..? Maar verder met de medicatie is de misselijkheid aardig onder controle. Slik er meestal maar 1x per dag. Wordt dan 's-avonds wel weer misselijk, maar dat is pas rond 9 uur en dan ga ik rustig op de bank liggen en rond 11 uur naar bed. Goed uit te houden dan.
Vermoeidheid... dat betekent toch dat je lichaam hard aan het werk is voor de baby! En die pijntjes, wellicht dat idd iemand anders hier wel een idee heeft. Ik voel nu ook al af en toe trekkende buikkrampen. Maar heb mezelf maar voorgenomen dat dat er vast bij hoort of dat ik onbedoeld teveel op m’n lichaam let haha. In ieder geval heel fijn om te lezen dat het goed met je gaat en de misselijkheid aardig onder controle is. Dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben!
Die buikkrampen heb ik ook in het begin gehad maar dat is redelijk weggetrokken nu. Maar hoort er echt bij hoor. Maar voel nu echt soort spierpijn, ook bij bepaalde bewegingen. Dank je Meis en ik hoop dat je een mooie test hebt morgenochtend!
Het is inderdaad precies wat je zegt: groeipijn en/of bandenpijn. Je baarmoeder is natuurlijk een spier, die rekt nu uit door de groei van je kindje en dat kan een zeurende, soms spierpijnachtige pijn geven. Je baarmoeder wordt in je bekken op zn plek gehouden door allerlei banden en ligamenten. Daar ontstaat ook rek op door de groei en ook dat kun je voelen. Dat kan soms een plotselinge, stekende, felle pijn zijn bij bepaalde bewegingen (bijvoorbeeld opstaan van de bank of uit de auto stappen) die ook snel weer weg trekt. Bandenpijn voel je vaak in je liezen of in je vagina. Klinkt sowieso als een goed teken! En wat fijn dat de misselijkheid nu met medicatie onder controle is. Wat zei je eigen huisarts trouwens nog over de reactie van de waarneemster?
Dank voor je duidelijke uitleg Heb de huisarts nog niet gesproken....moet nog een afspraak maken.... maar komt na mijn vakantie want aankomend weekend gaan we eerst op vakantie.
Graag gedaan! Alles wat je voelt: vermoeidheid, misselijkheid en groei/bandenpijn vind ik een goed teken! Ga heerlijk genieten van je vakantie!!
Mijn dag begint goed! Volgens mij is het nu echt hartstikke positief (voor zover het dat al niet was)! Hier nog de foto’s van vrijdagochtend (boven) en vanochtend (onder). Straks het ziekenhuis bellen.
Wauw! Wat een knaller!! Positiever kan inderdaad niet Van harte gefeliciteerd meis! Blijft vast nog een poosje spannend, maar eerst genieten van deze prachtige test!
]》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Parel30: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI 7 Shar91: 29 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - BEVALLEN Visje79: 42 jaar/ 2e kindje/ Spontaan - BEVALLEN xxmoixx: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 - ZWANGER Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - BEVALLEN Chitje: 41 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - BEVALLEN SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 - BEVALLEN Kramertje: 42 jaar/ 1e kindje/ ICSI-ECD 1 - ZWANGER Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - ZWANGER Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 3 Kaaat: 34 jaar/ 4e kindje/ Spontaan - BEVALLEN Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 - ZWANGER CaDi: 30 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 - BEVALLEN NorahdeVries: 34 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 - BEVALLEN Jolien1991: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 - BEVALLEN Nancydierengek: 36 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 - BEVALLEN Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 - BEVALLEN Sara190: 30 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Muisje2016: 35 jaar/ 3e kindje/ IVF 2 - ZWANGER Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 - BEVALLEN Baby1798: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI-AOA 3 - BEVALLEN Liliane92: 29 jaar / 1e kindje / IVF 2 - ZWANGER Baby234: 30 jaar / 1e kindje / ICSI 1 - ZWANGER 》》Afspraken & Echo's《 Juni 03-06: Liliane92: uitgebreide echo zh ivm navelstreng controle. xx-06: Kramertje: Extra echo VK xx-06: Kramertje: Termijnecho xx-06: Kramertje Intake VK 21-06: Baby234: 1e zwangerschapsecho 》》Resultaat Punctie《《 Punto: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo's - ZWANGER Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's - ZWANGER xxmoixx: 9 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's, 1 gezond - ZWANGER Muisje2016: 6 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's - ZWANGER Liliane92: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's - ZWANGER Kramertje: 15 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's - ZWANGER Baby234: 9 eicellen, 8 bevruchtingen, 6 cryo’s - ZWANGER Mauzy82: 11 eicellen, 9 bevruchtingen, 1 cryo Nena84: 3 eicellen, 2 bevruchtingen, 1 cryo 》》Test datum《《 xx-xx 》》Zwanger《《 09 juli 2021: Punto - Meisje 01 aug 2021: Evi92 - Jongen 09 sept 2021: xxmoixx - Meisje 05 okt 2021: Muisje2016 - Meisje 19 okt 2021: Liliane92 - Meisje 30 dec 2021: Kramertje - Onbekend 》》Bevallen《《 31 okt 2020: Lin18 - Jongen - 41+6 06 nov 2020: SJD1988 - Meisje - 40+2 20 nov 2020: Visje79 - Meisje - 37+6 31 dec 2020: Shar91 - Meisje - 41+6 28 jan 2021: Jolien1991 - Jongen - 40+0 10 febr 2021: Palmpje - Jongen - 20+5 ☆ 12 febr 2021: Chitje - Meisje - 37+4 16 feb 2021: Kaaat - Meisje - 40+3 16 feb 2021: Maayaa - Meisje - 37+5 17 feb 2021: CaDi - Jongen - 39+0 17 apr 2021: Baby1798 - Jongen - 41+1 12 mei 2021: Maan84 - Meisje - 39+1 15 mei 2021: Nancydierengek - Jongen - 39+5 》》Sterretjes《《 ⭐️ Feb'20: Sara190 - vmk 5+0 ⭐️ Mrt'20: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Mrt'20: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Mrt'20: Chitje - ma 8+6 ⭐️ Jul'20: Kramertje - vmk 4+6 ⭐️ Aug'20: DaisyVA - ma 8+3 ⭐️ Sep'20: Sara190 - ma 8+5 ⭐️ Nov'20: Nena84 - ma 9+2 ⭐️ Jan’21: Baby234 - vmk 6+0 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi meiden! Ik kom weer aanwaaien, was een lange babybubbel van bijna 7 maanden Steeds aan jullie gedacht, maar de tijd en rust niet gevonden om weer een keer in te loggen Ben super blij om te zien dat er een hoop mooie baby’tjes bij zijn en ik word blij van het zwangeren lijstje!!
Al die gevoelens het hoort er idd allemaal erbij. Ow lekker dat je op vakantie gaat. Is nu ook heerlijk weer ervoor. Veel plezier vast! Meid wat goed! Je bent hartstikke zwanger haha! Gefeliciteerd!! Hey leuk weer wat van je te horen! En heel begrijpelijk dat je heerlijk van je kleine meid aan het genieten bent! Hopelijk gaat alles goed met haar? Ja hier veel meiden gelukkig zwanger en een aantal ook al weer bevallen net als ik zelf. Hihi. Helaas ook nog een paar die niet zwanger zijn. We blijven hopen en duimen dat hun droom ook uit mogen komen.
Jouw baby is inderdaad nog vers! Hoe gaat het met jou en de kleine man? Hier gaat het goed met de kleine, in het begin best wel zorgen gehad maar ze gaat lekker nu Ik duim ook nog steeds mee voor de meiden die nog niet zwanger zijn <3 Zal denk ik wel weer wat meer mee gaan kletsen hier
Heb vandaag mijn arts gesproken over bovenstaande. Begreep de onzekerheid goed en zeker vanwege de verschillende protocollen. Zij gaf aan dat in principe je dooierzakje ‘een deel’ van de hormoonproductie zal overnemen. Maar ze gaan er toch nog eens literatuur op na laten slaan vanwege de grote verschillen in protocol. Ik mag nu wel tot 12 weken door, omdat het in ieder geval zeker geen kwaad kan en mij dit een beter gevoel geeft. Stelt me gerust, ga ik doen dus. (Cijfers in mijn ziekenhuis zijn overigens niet onder gemiddeld, dus ergens denk ik dat eerder stoppen misschien inderdaad zou kunnen, maar zou voor het gevoel fijn zijn als eea iets meer onderbouwd kan worden) Verder voel ik me overigens helemaal prima. Nergens last van (afgelopen weekend wat buikkrampen, maar ook dat is over). Hopen maar dat alles goed gaat!
De extra uitgebreide echo ivm de twee vaten in de navelstreng in plaats van drie was helemaal goed. Het ene vat was twee keer zo groot dus die heeft het mooi opgevangen. Verder was ze weer lekker bewegelijk zoals altijd hihi!