Moet spontaan janken natuurlijk Heel mooi. Ook dat hij het weet. Wat zou hij trots zijn idd op jou en op hem. Ik ben niet gelovig, maar laten we er voor het gemak vanuit gaan dat hij zit te glunderen op z’n wolk als de baby er eenmaal is!
@Kramertje wat fijn dat die kleine er helemaal klaar voor ligt en alles er goed uitziet! Ja die laatste loodjes zijn niet altijd erg fijn. Hopelijk meld de nieuwe inwoner van dit dorp zich binnenkort. En wat bijzonder dat jullie hem gaan vernoemen. En de reactie van je vader, kippenvel heb ik ervan. Succes met de laatste loodjes!
Wauw @Kramertje wat mooi dat jullie je zoontje naar je vader gaan vernoemen en wat een spannende tijd breekt er nu aan! Heel veel succes met de laatste loodjes!
Hier baby nieuws dames ❤️ Afgelopen donderdag met precies 37 weken zijn mijn vliezen gebroken, zaterdag de bevalling ingeleid maar vorderde voor geen meter. In verband met ontwikkelde zwangerschapsvergiftiging gisterenavond 12–12-2021 om 23:56 is met een spoedkeizersnede onze zoon Damon Wouter Martin geboren ❤️ Damon (Engelse uitspraak) is 48 cm lang en weegt 2820 gram en doet het fantastisch!
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 - ZWANGER Parel30: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI-ECD 1 - ZWANGER Shar91: 29 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - BEVALLEN Visje79: 42 jaar/ 2e kindje/ Spontaan - BEVALLEN xxmoixx: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 - BEVALLEN Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - BEVALLEN Chitje: 41 jaar/ 1e kindje/ Spontaan - BEVALLEN SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 - BEVALLEN Kramertje: 42 jaar/ 1e kindje/ ICSI-ECD 1 - BEVALLEN Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 - BEVALLEN Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 3 CaDi: 30 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 - BEVALLEN Kaaat: 34 jaar/ 4e kindje/ Spontaan - BEVALLEN Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 - BEVALLEN NorahdeVries: 34 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 - BEVALLEN Jolien1991: 29 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 - BEVALLEN Nancydierengek: 36 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 - BEVALLEN Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 - BEVALLEN Muisje2016: 35 jaar/ 3e kindje/ IVF 2 - BEVALLEN Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 - BEVALLEN Baby1798: 33 jaar/ 1e kindje/ ICSI-AOA 3 - BEVALLEN Liliane92: 29 jaar / 1e kindje / IVF 2 - BEVALLEN Baby234: 30 jaar / 1e kindje / ICSI 1 - ZWANGER 》》Afspraken & Echo's《 December 》》Resultaat Punctie《《 Baby234: 9 eicellen, 8 bevruchtingen, 6 cryo’s - ZWANGER Nena84: 3 eicellen, 2 bevruchtingen, 1 cryo - ZWANGER Parel30: 7 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo’s - ZWANGER Mauzy82: 11 eicellen, 9 bevruchtingen, 1 cryo 》》Test datum《《 xx-xx: 》》Zwanger《《 03 febr 2022: Baby234 - 2 Meisjes 27 apr 2022: Nena84 - Meisje 21 juli 2022: Parel30 - Onbekend 》》Bevallen《《 31 okt 2020: Lin18 - Jongen - 41+6 06 nov 2020: SJD1988 - Meisje - 40+2 20 nov 2020: Visje79 - Meisje - 37+6 31 dec 2020: Shar91 - Meisje - 41+6 28 jan 2021: Jolien1991 - Jongen - 40+0 10 febr 2021: Palmpje - Jongen - 20+5 ☆ 12 febr 2021: Chitje - Meisje - 37+4 16 feb 2021: Kaaat - Meisje - 40+3 16 feb 2021: Maayaa - Meisje - 37+5 17 feb 2021: CaDi - Jongen - 39+0 17 apr 2021: Baby1798 - Jongen - 41+1 12 mei 2021: Maan84 - Meisje - 39+1 15 mei 2021: Nancydierengek - Jongen - 39+5 15 juli 2021: Punto - Meisje - 40+6 31 juli 2021: Evi92 - jongen - 39+6 16 sept 2021: xxmoixx - Meisje - 41+0 08 okt 2021: Muisje2016 - Meisje - 40+3 10 okt 2021: Liliane92 - Meisje - 38+5 12 dec 2021: Kramertje - Jongen - 37+3 》》Sterretjes《《 ⭐️ Mrt'20: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Mrt'20: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Mrt'20: Chitje - ma 8+6 ⭐️ Jul'20: Kramertje - vmk 4+6 ⭐️ Nov'20: Nena84 - ma 9+2 ⭐️ Jan’21: Baby234 - vmk 6+0 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gefeliciteerd, daar is hij dan! Wauw wat een knapperd! Wat jammer dat de bevalling niet op gang kwam zeg en het een keizersnede is geworden. Neem goed je rust om te herstellen en geniet van jullie kleine man!
Waaaaaaaaaaaaaaa! Geweldig zeg! Even pittig einde lees ik met zw-vergiftiging, maar jullie mannetje is er! Jeetje. Gefeliciteerd!
Hierbij nog even ons bevallingsverhaal: Op donderdag 9 december om 01:00 ‘s nachts braken mijn vliezen met precies 37 weken. Meteen de verloskundige gebeld en deze is de donderdag overdag gekomen. Aangezien er niks op gang kwam ‘s avonds doorgestuurd naar het ziekenhuis. Aan de ctg gelegen en echo gehad. Alles zag er goed uit. Mocht naar huis de bevalling afwachten en anders zaterdag om 07:00 melden. Aangezien er niets gebeurde zaterdag om 07:00 gemeld. Eerst aan de ctg en om 09:00 uur de 1e tabletten. Buiten wat krampjes deed dit niks dus om 14:00 nogmaals. Kreeg wat harde buiken en bloedverlies maar dat was het. Zondagmorgen alles stil gevallen dus om 10:00 wederom tabletten. Deze deden ook niets. Getoucheerd, baarmoedermond iets verstreken en 1 cm ontsluiting. Bloedgeprikt en urine afgenomen. In urine verhoogde eiwitten. Bloeddruk 150/90, dus wel verhoogd. Om 14:00 wederom tabletten maar gebeurde niets. Om 16:00 uur getoucheerd en rond 17:00 uur kwamen de weeën op gang. Deze waren best heftig en pijnlijk en wilde rond 21:00 uur graag pijnstilling. Eerst getoucheerd en ontsluiting was 3 cm. De anesthesist kwam voor de ruggenprik, links voelde ik niks meer maar rechts bleef toch best pijnlijk helaas. Wederom bloed afgenomen en urine en extreem verhoogde eiwitten. Bloeddruk steeg naar de 190/100. Alle alarmbellen gingen af. Met medicatie geprobeerd de bloeddruk te verlagen. Ik werd steeds zieker, hoofdpijn, misselijk, sterretjes zien, etc. Nogmaals getoucheerd en pas 4 cm. Ik kon wel janken en ik jankte…!! Inmiddels was het 23:15 uur en kwam de gynaecoloog vragen hoe we tegenover een keizersnede stonden? Ze vond de ontsluiting te langzaam vorderen en wilde een plan maken. Heb enkel gezegd: het maakt me niet uit als ons kindje maar gezond ter wereld komt. Uiteindelijk tegen 23:35 begon de hartslag van de kleine man ver te dippen. Waar deze al die tijd tussen de 130/145 had gezeten ging deze ver onder de 100 en soms onder de 70. Daarop pakte de gynaecoloog meteen de telefoon en belde de OK dat er een spoed sectio code oranje aan kwam. Dit was om 23:40. Vanaf dat moment ging alles in sneltreinvaart. Binnen 2 minuten stond ik in de lift en binnen 4 minuten lagen we op de OK en kreeg ik de alles verdovende ruggenprik voor de keizersnede. Mijn man werd klaargemaakt en terwijl ze het tentje nog aan het opzetten waren tussen mij en mijn buik zette de gynaecoloog het mes er al in. De kleine moest eruit. 2 minuten later een huiltje en een kleine baby boven het tentje. Onze kleine werd meegenomen naar de kinderarts. Hier bleek alles gelukkig hartstikke goed te zijn. En binnen een paar minuten mocht mijn man hem komen ophalen en op mijn buik leggen. I.v.m. de keizersnede en pre-eclampsie moesten we tot donderdag in het ziekenhuis blijven maar ik knap zo goed op, dat we morgenochtend lekker naar huis mogen, dus een dagje eerder. Vandaag lekker gedoucht en voor het eerst opgestaan. Voel me door een vrachtwagen overreden maar god wat maakt dat kleine ventje het allemaal dubbel en dwars waard. De borstvoeding loopt super goed en op de borst van papa of mama slapen vind hij het einde! Ondanks dat de bevalling niet gelopen is zoals we zouden willen, kijken we er toch met een goed gevoel op terug. Mede door de goede zorgen en begeleiding van het ziekenhuis waar we liggen ❤️
Och meid wat een verhaal zeg. Die vergiftig kwam wel heel snel op?! Na zo’n lange weg ook nog zo’n bevalling.. hoe kijk je er nu op terug? Fijn dat je bijna naar huis mag! Lekker genieten met z’n 3 ❤️
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man en wat een heftig bevallingsverhaal. Fijn dat je er goed op terug kijkt en dat jullie morgen naar huis mogen. Ik hoop dat je snel opknapt. Nu lekker genieten van jullie kleine mannetje! ❤️
@Kramertje wat heftig zeg. Bevallen is gewoon super pittig, pfff en dan ook nog PE en een spoedkeizersnede. Fijn dat het zo goed gaat. Lekker naar huis morgen.
gefeliciteerd lieve krametje. Wat een heftige bevalling. Gelukkig gaat het goed met jullie en mogen jullie naar huis.
Hallo lieve meiden, ik ben tijdje stilletjes geweest, maar hier even een update van mij kant. Mijn man en ik zouden in oktober weer starten. Helaas door Corona werden onze afspraken verzet begin december. Omdat mijn man ging naar Formule 1 in abu dhabi ( iets wat al lang op de planning stond)hebben wij afspraak begin januari gemaakt. Nu heeft helaas mijn man Corona ( alweer ) en ik vrees dat z’n zaad opnieuw wordt aangetast . Ga maandag met Gent bellen en kijken wat we kunnen doen.
OOooooh wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! En hoe mooi dat hij ook vernoemt is naar je vader. En zo fijn dat je vader dit ook te horen heeft gekregen voor zijn overlijden. Wat een schatje! Nu bijkomen en herstellen van alles en genieten van de kleine. Eindelijk is hij er dan!