Gelukkig nieuwjaar! Vol vruchtbaarheid en geluk! Hoe gaat het @Kramertje? Hoe doet D’tje het? Fijne kraamweek gehad? Al geland dat je nu echt moeder bent? En dat vroeg naar bed gaan het nieuwe uitslapen is? Gisteren zoonlief om 7 uur (ik lag er om 2 uur in na wat alcoholische drankjes….) moet zeggen dat het magische moederschap toch even wat minder magisch was toen
Allemaal een gelukkig Nieuwjaar toegewenst! @Visje79 klinkt zo herkenbaar haha. Wij hadden de slaaptrainer pas om 8 uur wakker gezet, zoonlief bleef heel lief tot 8 uur in bed! scheelde weer een uurtje.
Kleine D. doet het heel goed. Begint nu ook goed te groeien. Wel zitten we in de regeldagen.. waar meneer eerst iedere 3-3,5 uur kwam komt hij nu iedere 1,5-2 uur… daaaaag nachtrust…. Kraamweek was prima, al gebeurde wel waar ik van te voren bang voor was.. een kraamverzorgster die mijn hele huishouden overnam en alles naar haar hand zette. Hebben ook nog 2 extra dagen gehad ivm de keizersnede dus was eigenlijk wel blij toen ze weg was. Inmiddels is mijn huis weer mijn huis… hahaha. Herstel gaat aardig. Vandaag 3 weken geleden maar heb nog wel last en kan nog echt niet alles. Wel gisteren voor het eerst een stukje wezen wandelen buiten. Voelde zo vol ongeloof, eindelijk achter de kinderwagen met ons eigen kindje! Een spoedkeizersnede hakt er wel in lichamelijk vind ik. Maar… alles dubbel en dwars waard voor dat mooie wonder ❤️
Fijn dat alles goed gaat! Intensief zijn die eerste weken hè.. Ik kijk heel dubbel terug op de eerste 2 maanden. Zo fijn eindelijk een kleintje maar poeh zo pittig. Fijn dat het ook lichamelijk wat beter gaat
Hahaha wij hadden Sam het schaap idd om 7 gezet, hij blijft altijd met moeite tot 6:15/6:30 in bed…… Dikke tip voor de andere mama’s, een slaaptrainer voor je peuter! Ideaal. Vanmorgen moest ik vroeg op, maar toen zag ik P al in z’n bedje wachten tot Sam wakker zou worden. Anders staat ie elke dag om 5:40 naast m’n bed
Happy new year dames!! Mag nog wel toch! Kramertje nog van harte. Wat een bevalling (letterlijk) zeg! Super dat D het zo goed doet. Ja die eerste weken of eigenlijk maanden zijn heftig. Zo een kleintje en je eigen herstel en dan alle hormonen er bovenop! Het is een bijzondere tijd. Daschaa Ow nee weer Corona. Had je Gent al gebeld? Benieuwd wat zij zeggen. Wij zouden ook in december aanmelden maar ik was toen net herstel van Corona (wat erg mild verliep) maar toch toen dacht ik toch laten we een maandje wachten. Dus nu als ik ongesteld wordt aanmelden. Weet alleen in hoeverre fertiliteit door draait nu en wat hij adviseren als je “net” Corona hebt gehad.
Hey meiden! Zo ben ff een tijdje niet meer op het forum geweest. Hoop dat met iedereen alles goed gaat. Maar zie dat het hier aardig stil is op deze topic. Hier afgelopen woensdag was onze oudste jongen jarig. Hij is gewoon als weer drie jaar geworden! Echt wat gaat dat toch snel. En onze jongste. Wat doet hij het toch goed. Hij is al weer 8 maanden oud. Hij groeit echt hard ik denk ook echt dat hij onze oudste op een gegeven moment gaat inhalen kwa lengte. Hier nog altijd aan het genieten van onze twee boeven. Groetjes en fijn weekend allemaal!
Ja rustig! Hoe is het met iedereen? Nog dames die bezig zijn of weer willen beginnen? hier alles z’n gangetje. Moet er soms nog aan wennen, vind het ook best pittig een baby en werk etc. Maar verder gaat alles goed
Hier willen we dit voorjaar weer beginnen, we zijn nu nog even in afwachting van lopende onderzoek bij F. Over anderhalve week hebben we een afspraak bij de kinderarts en dan wil ik ook even overleggen wat het eventueel betekend voor onze 5 cryo’s (of dat we gewoon kunnen starten met tp ).
Genetisch onderzoek, om te bekijken of er een oorzaak is dat onze kleine dame een mini is en motorisch wat achter loopt Bij de geboorte was ze al heel klein en had ze een lage spierspanning, ze maakt gelukkig voor haar doen wel stappen maar haalt (nog) niet in
Hé meiden! @SJD1988 wat spannend allemaal. Maar wat gebeurt er als er genetisch wel iets uitkomt? Gaan jullie dan niet verder met deze cryo’s? @xxmoixx herkenbaar hoor dat het best pittig is! Al ben ik dan nog niet aan het werk. Maar een paar keer ‘s nachts eruit en de hele dag achter je kind aan is best pittig! Maar verder alles goed met jullie meisje? Hoe gaat het slapen? Wij genieten volop van onze kleine man ❤️ Vandaag is hij alweer 8 weken, wat vliegt de tijd! Ook zit de helft van mijn verlof er alweer op. Maar trek hem door tot begin augustus. Ik ga dan vanaf begin april tot augustus have dagen werken en daarna neem ik ouderschapsverlof op. D. doet het verder hartstikke goed! Slaapt, eet, poept en plast goed. Lacht al naar ons en is echt een lief ventje! Even een fotootje van ons mooie wonder ❤️