Niche spreekuur

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Roos02, 28 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Hoi,

    Iemand bekend met het Niche spreekuur in het AMC? Ik word teruggebeld voor een afspraak en ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat en of er iemand ook daadwerkelijk geholpen is? Ook ben ik dan benieuwd of er een zwangerschap uit voort is gekomen.

    Liefs
     
  2. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.750
    5.439
    113
    Vrouw
    Niet mee bekend, maar laat je weten hoe je afspraak verlopen is?

    Net gehoord dat ik een kleine niche heb overgehouden aan de tweede keizersnede. Het viel mij op de echo meteen op dus waarom ze het klein noemde? Maar goed...


    Benieuwd naar je ervaringen!
    (En even dit topic omhoog duwen voor het geval er meer mensen zijn met ervaring)
     
  3. M1989

    M1989 Nieuw lid

    20 jun 2020
    1
    1
    3
    Vrouw
    Hoi,

    Ik was aan het zoeken naar niche-ervaringen en ik kwam hier terecht.

    Ik ben in januari voor het eerst op het niche spreekuur geweest nadat mijn eigen gynaecoloog een niche had geconstateerd.
    We zijn al weer een aantal jaar aan het proberen een tweede kindje te krijgen.
    Op het niche spreekuur werd een grote niche gezien en daar werd een operatie, niche resectie, aangeraden. Vanaf toen ging alles heel snel en ben ik geopereerd. Afgelopen week gehoord dat het er na 5 maanden heel mooi uit ziet en dat het erg verbeterd is. Ik zou vanaf volgende maand weer zwanger mogen worden.
    Ik ben dus ook op zoek naar succes verhalen na een operatie!
     
    Nummer4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina