ivf/icsi Jan/Feb/Mrt 2020 door tot roze

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beertje52, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Jeetje @Mauzy82 wat heftig! Heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling en een dikke knuffel voor jou!

2. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Wij hebben getest en ik moet eerlijk zeggen dat ik hele gemengde gevoelens heb..
    De test is gelukkig positief!! Maar het duurde best lang voordat hij goed opliep, ik vond hem niet echt overtuigend. Nu een half uurtje later is hij echt wel goed duidelijk, maar ik weet niet of het dan nu wel betrouwbaar is. Dat er eigen HCG in m’n lichaam zit daar valt niet over te twijfelen, maar na vorige keer ben ik heel bang dat het weer niet goed blijft gaan.. ik zal dus de komende dagen nog moeten blijven testen om te zien of het deze keer wel blijft oplopen :oops:

3. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    jeetje wat spannend zeg. Heb je foto van je test?

4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 wat ontzettend heftig! Schrik er ook van. Pff ook dat nog. Begrijp jullie besluit, hoe moeilijk het ook is. Wil je heel veel sterkte wensen en geniet idd van je mannen. Dikke knuffel!

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Het komt wel goed dames.
    Wellicht wagen we het toch nog in de toekomst met wellicht een iets sterkere bril :o: haha maar voor nu zet ik even niets op t spel. Ik ga zeker in Maastricht na vragen hoe dit kan en of daar wat mee te doen is. En dan zien we wel verder.

Nancydierengek en Lin18 vinden dit leuk.
  6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.279
    5.873
    113
    Vrouw
    Ach lieve @Mauzy82 wat een rot bericht. Het zit je ook echt helemaal niet mee zeg. Eerst het stoppen met roken project, nu dit weer...... Wat een verdrietig maar moedig besluit hebben jullie genomen zeg! Ik hoop dat het iets tijdelijks is en jullie op den duur toch die laatste poging nog kunnen/willen wagen. Voor nu kan ik alleen maar zeggen, kies voor jezelf en je gezin, jullie (extra) geluk komt nog wel! Hele dikke knuffel voor jou en je man ❤️

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Hier een foto van de test. Ik geloof het pas als ik de komende dagen oploop zie

Bijgevoegde bestanden:

Kaaat, Nancydierengek, es89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @Kramertje: klinkt goed! Duimen voor een mooie oogst!

@SJD1988: gefeliciteerd!! Nu hopen op een plakkertje! Veel succes met je nieuwe baan! Spannend…

@Mauzy82 oh nee... :cry: wat heftig meis... :( echt geen fijn nieuws dit… sterkte… dit is toch iets wat niet vaak voorkomt, wel? Heb jij het weer... :(

@Shar91 wat spannend! Ben ook wel heel benieuwd naar een foto...

Hier vandaag menstruatie gearriveerd, mag 29 feb (zaterdag) beginnen met puregon en gonapeptyl (mss voor op het lijstje)? Morgenochtend bel ik naar fertiliteit om eerste controle echo vast te leggen.

Daschaaa, SJD1988, Mauzy82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.279
    5.873
    113
    Vrouw
    Dat is een mooie test hoor, maar snap je angst hierin. Voor nu voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat hij mooi gaat oplopen!

Shar91 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dat is toch geen tuurtest lieve meid.
    En de predictor duurt idd even voordat je een mooie streep krijgt als deze.
    Ondanks je begrijpelijke angst hoop ik dat je een pracht van een plakker hebt nu ♥️

Shar91 vindt dit leuk.
  11. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh @Mauzy82 wat een klotebericht zeg. Wat heftig. Maar ja, als je ogen er steeds slechter van worden. Wat een duivels dilemma zeg. Sterkte!

12. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Oh @Mauzy82 Wat rot dat je weer een tegenslag hebt die tot zo’n beslissing leidt. Veel sterkte!

@Shar91 Mooie test hoor! Maar kan je gevoel heel goed voorstellen. Duim voor mooie oploop en toch ook gefeliciteerd!

Shar91 vindt dit leuk.
  13. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    @Shar91 vind het een mooie test. Duim voor een mooie oploop!

Shar91 vindt dit leuk.
  14. NorahdeVries

NorahdeVries Actief lid

22 mrt 2017
    218
    179
    43
    NULL
    NULL
    Schat, ik schrik hier van. Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen nu. Ik vind je super sterk, en ik hoop dat je alle rust en liefde in je hart kan vinden om hier echt vrede mee te hebben.

15. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Kramertje ja met die utro weet je het nooit. Ik mocht ook de duphaston maar wilde het niet. Meer omdat dat toch door je maag en darmen gaat. En die zijn altijd al heerlijk gevoelig. Dacht de utro zit gelijk waar het zijn moet.
    Je echo zag er dus goed uit! Super fijn zeg.

@SJD1988 gefeliciteerd met je nieuwe baan! En je test ziet er goed uit, fijn over 2 weken al een echo.

@Mauzy82 wat heftig nieuws! Ik merk ook wel dat m'n ogen achteruit zijn gegaan maar niet zo erg als jij verteld.
    Snap je keuze heel goed. Maar zal het met andere hormonen anders kunnen zijn?

@Shar91 ik vind het al een duidelijke test hoor. Kan het zijn dat je urine wat minder geconcentreerd was, dat het wat langer duurde? Spannend of hij gaat oplopen!

Kramertje en SJD1988 vinden dit leuk.
  16. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    dit ziet goed uit! Duim voor mooie oploop. Ga je morgen weer testen? Of wacht je 1dag

Shar91 vindt dit leuk.
  17. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Bedankt lieverds voor jullie lieve en opbeurende woorden! Ik merk dat ik gewoon zo onzeker ben na de vorige keer. Ik hou jullie op de hoogte!

Nancydierengek, Daschaaa en SJD1988 vinden dit leuk.
  18. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    dat is heel logisch en begrijpelijk. Denk dat ik precies het zelfde zou hebben❤️

Shar91 vindt dit leuk.
  19. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    @Mauzy82
    Jeetje wat vreselijk heftig zeg!
    En wat een moeilijk besluit.
    :( Heel veel sterkte!

@Shar91
    Nou je test foto vertelt toch iets heel goeds!
    Maar snap je twijfels.
    Hier dan een voorzichtige gefeliciteerd.
    ;)

Shar91 vindt dit leuk.
  20. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    @Mauzy82 jee wat een verhaal. Wat een keuze/ afweging om te maken. Sterkte daarmee en hopelijk, op welke manoer ook, kunnen jullie achter de keuze staan en gelukkig blijven of worden:) sterkte in ieder geval

Deel Deze Pagina