ik mocht wel iets lichts ontbijten. Heb ik niet gedaan, was door de zenuwen gewoon vergeten, maar de verpleegkundige zijn dat het beter was als ik iets had gegeten ivm morfine. Dan heb je niet zoveel last van of. Zoiets
@Palmpje Veel sterkte en succes morgen met je punctie! @Lin18 Spannend eerste echo veel plezier! Hopelijk krijg je een mooie echo!
@Palmpje suc6 en sterkte vandaag! Hopelijk valt het mee en heb je een mooi resultaat. Beetje kunnen slapen?
Ik heb heel goed geslapen De zenuwen zullen straks wel komen. Al ben ik voor de punctie zelf nooit bang. De echte spanning komt daarna!
@Lin18 : Succes straks en hopelijk een mooi kloppend ♥️tje. @Palmpje : Heel veel succes vandaag met je punctie.
Het zit er weer op. Er zijn gelukkig 2 eicellen gevonden. De punctie was dit keer echt zo pijnlijk. Mijn linkereierstok houdt van verstoppertje spelen. Ze dacht wel dat de tp vrijdag al gaat plaatsvinden. Maar goed, dat is dan maar zo. Morgen word ik tussen 9 en 12 gebeld en dan hoor ik of ze bevrucht zijn. Dat gaat een hele spannende ochtend worden!
Fijn dat het er weer op zit en wat een goed nieuws 2 eicellen! Wat rot dat het pijnlijk was, krijg je wel medicatie tijdens de punctie?
Ja, dormicum. Heerlijk spul haha. Ze had er expres al meer ingedaan, bleef best nog een tijdje suf erna.
Haha daar word je wel stoned van, dat ik nog “even” snel een plasje moest doen voordat we echt voor de punctie gingen ging ik ook zowat zwevend richting het toilet Wel balen dat het ondanks dat alsnog zo pijnlijk was Maar, alle goeie vibes naar de twee eitjes, ik duim voor goed nieuws morgenochtend!