Van vrijdag 10 follikels naar zondag 21 follikels! Ongeveer 7 van 20 mm, de rest allemaal iets kleiner en nog een paar kleiner dan 10 mm.. Dit betekent dus overstimulatie en geen terugplaatsing deze week. Morgenochtend punctie! Maar als ik jullie berichten zo lees vraag ik me af of er überhaupt wel een terugplaatsing zou zijn geweest deze week. En volgende maand is dan ook nog afwachten.. Super spannend wat ze gaan vinden morgen, hoeveel eitjes en kwaliteit van het zaad... En dan duimen dat er een paar mooie embryo's de vriezer in gaan!
Mooie aantallen, hopelijk inderdaad een goede score na de punctie! Succes alvast met de punctie! In de huidige situatie niet eens zo “erg” dat er dan geen tp zal zijn...
Vandaag 9 dagen na de terugplaatsing en alle kwaaltjes zijn verdwenen . Pijnlijke borsten zijn weg, geen steekjes meer en ben ook niet meer moe. Herkenbaar ?
Wow meid wat een aantal!! Hopelijk gaan ze een hoop mooie eicellen vinden morgen en komen daar een hoop mooie embryo’s uit!!! Hoelaat mag je morgen? Alvast heel veel succes
Enige manier om het zeker te weten is een test doen. Bij mij was rond 12 dpo afnemende klachten nooit een goed teken, maar dat hoeft niets over jou te zeggen. Ik duim voor je!
dat had ik vorige jaar! En week later kwam het terug. Wil je geen hoop geven, maar kan alle kanten op. Heb je al getest?
@Kramertje gefeliciteerd lieverd❤️ alle andere meiden ( sorry ben al de namen allemaal ff kwijt) de deze week of op korten termijn een terugplaatsing zouden krijgen, ik weet precies hoe jullie je voelen. Ik heb dit (al vind ik het nog steeds erg jammer) beetje kunnen verwerken omdat ik al vorige week ingelicht was. Het is echt niet leuk, maar wel begrijpelijk. Ik hoor zelf tot risicovolle factoren en ben super bang. Vanavond de toespraak vond ik vrij heavy! Maar gezondheid gaat voor en ook voor ons wie weet 1 dag mooie baby’s is nu beter om te uit te stellen. Alle zwanger vrouwtjes let goed op jullie zelf op, en natuurlijk alle meiden hier. Dikke knuffel voor iedereen ❤️
Jolien toch best gek dat ze geen verse tp doen. Evy dat zijn er een hele boel. Hopelijk ontstaan er veel mooie embryo’s de komende dagen. Ik heb vanmiddag wel een tp gehad. Ze starten niets nieuws op in het amc maar lieten de tp wel door gaan. Mocht niemand meenemen, maar zou sws alleen omdat mijn man aan het werk was. Het was een prachtige morula, nu heerlijk op de (wacht)bank.
Bedankt voor je reactie . Ik heb de hele week het gevoel dat het dit keer best raak zou kunnen zijn en dan komt er zo een dag als vandaag voorbij en dan ben ik gelijk in paniek. Ik ga vrijdag pas testen. Vorige poging teste ik ook eerder positief maar de strepen liepen snel af. Dus ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen .
Verstandig dat je wacht ik hoop het ook vol te houden dit keer. Maar heb al heeeel veel tp gehad en het is nog nooit gelukt maar heb nu alleen een digitale in huis dus hopelijk remt dat mijn test drang wat.