Balen van je witte test Cadi. Ja joh we krijgen dadelijk allemaal gewoon spontaan baby’s! We hebben de hele MMM gewoon niet meer nodig Haha heerlijk geniet van je carpaccio! Hier vandaag met ovutesten begonnen, dag 9. Heb al lichte druk op onderbuik. We gaan gewoon voor die natuurlijke poging!
Spannend morgen Parel!! Snap dat je door het bloedverlies weinig hoop hebt, maar alles is mogelijk. Er zijn zat vrouwen welke bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Maar rust geeft het uiteraard niet. Ik hoop dat je morgenochtend 2 mooie strepen op je test hebt
Haha zou toch wat zijn! Mmm de deur uit. Maar denk bij mij niet hoor. Afgelopen 3 cryos hebben we zelf ook nog ons best gedaan. Maar denk dat ik zo vruchtbaar ben als een panda beer. Hopelijk is er een mooi ei aan het groeien. Klinkt goed al op dag 9 lichte streep en drukkend gevoel op onderbuik! Wij gaan even op corona chil stand met de pil erbij! Even rust in de tent. Ow eerst nog even wachten op mn menstruatie...
Ja, met CB, niet zwanger. Nou zou ik officieel pas vanaf morgen mogen testen, maar dat zal het niet veranderen! 20 april hebben we evaluatie van deze poging. Zal wel telefonisch worden denk ik... op naar poging 4!
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ (P)ICSI 2 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 4 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 41 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 NorahdeVries: 33 Jaar/1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Baby1798: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Jolien1991: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 Newbee26: 26 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Nancydierengek: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 Es89: 30 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Maantje84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI Start 》》Afspraken & Echo's《《 Maart 30-03: Kramertje: Telefonische afspraak evaluatie ICSI-5 April 01-04: Lin18: Afspraak gynaecoloog en verloskundige 09-04: SJD1988: 2e echo (10.1 wkn) 20-04: Parel30: evaluatie ICSI 3 Onbekend ivm tijdelijke stop Corona Virus: Nancydierengek Mauzy82 Shar91 Visje79 Palmpje Daschaa 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's nu nog 1 over CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 cryo Lin18: 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 embryo P1986: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 cryo Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s Es89: 16 eicellen, 15 bevruchtingen, 7 cryo’s SJD1988: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 5 cryo’s Daschaa: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's xxmoixx: 8 eicellen, 1 embryo, genetisch aangetast, 0 tp Kramertje: 7 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp, 2 cryo's Palmpje: 2 eicellen, 2 bevruchtingen, 1 verse tp, 0 cryo’s NorahdeVries: 7 eicellen, 2 bevruchtingen, 2 verse tp, 0 cryo's Parel30: 3 eicellen, 2 bevruchtingen, 2 verse tp, 0 cryo's Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's Jolien1991: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s Punto: 5 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp 》》Test datum《《 30-03: Kaaat 26 maart NOD 30-03: CaDi, 29 maart NOD 06-04: Punto 》》Zwanger《《 20 Okt 2020: Lin18 Okt 2020: Es89 04 Nov 2020: SJD1988 ⭐️ Maart: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Maart: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Maart: Chitje - ma 8+6 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hmm balen, weet wel dat de cb wel meer hcg nodig heeft dan andere testen. Ga je morgen nog een test doen? Kans is groot dat het telefonisch word ja. Ik heb 6 april en telefonische afspraak met de gyn.
Hi Meiden, na 3 mislukte IVF pogingen willen we nog 1 poging gaan doen. Ik begreep dat er goede klinieken zijn in Duitsland en België. Kan iemand mij wat informatie geven over een goede kliniek en waarom deze betere resultaten heeft dan in NL ? @Kramertje jij bent toch ook vanuit het MCK naar België gegaan ?
Wij zitten op precies hetzelfde punt nu. Dus ik lees graag even mee! Voor nu hebben we wel besloten om bij ons eigen zh te blijven, maar wie weet brengt de info mij nieuwe inzichten!
Ja las bij jou ook dat je bij de derde terugplaatsing 2 embryo’s hebt terug laten plaatsen en dat het ook niet gelukt is . Echt ongelooflijk balen. Is de vierde poging voor eigen kosten of hebben jullie een verzekering afgesloten voor een extra poging ?
Nee is voor eigen kosten. Hadden er al wel rekening mee gehouden, dus we kunnen meteen door als we mogen beginnen. Hebben nog maar 2 tp gehad in onze 3 pogingen. En jullie? Zelf vergoeden of via de verzekering?
Wij zijn in december overgestapt naar UMC verzekering , die vergoed een vierde poging . Kosten zijn wel hoog maar uiteindelijk goedkoper dan de kosten van de poging. Was een gok , en nu blij dat we hiervoor hebben gekozen. Ik vind dat er te weinig onderzoeken worden gedaan in NL, ze geven telkens aan dat het gewoon pech is. Een second opinion bij een ander ziekenhuis kan denk geen kwaad. Ben benieuwd of er een heel ander behandelplan uitkomt.
Als je meer onderzoek wil dan is b.v. Gent wel aan te raden. Die lichten je helemaal door, schildklier, stolling, auto-immuun aandoeningen, karyotypering. UMC heeft gewoon contract met Gent, dus je krijgt het vergoed zonder gedoe.
Ja dat snap ik! Dat was een hele goede gok! Ja wij hebben wel een voorgeschiedenis waardoor het logisch is dat ik bijvoorbeeld minder eicellen produceer, maar er wordt inderdaad ook bij ons aangegeven dat het pech is. Dus ik ben benieuwd wat deze evaluatie gaat brengen!