Dankjewel lieve meiden❤️ we zijn net terug thuis. Alles is ok nu, maar de tp is niet bepaald vlot gegaan... er zijn wat 'complicaties' opgetreden en ben dan ook onwel geworden... Maar gelukkig is het dan toch nog gelukt, ben blij dat het achter de rug is. Zit nu lekker te bekomen op de bank.
Ach meid wat is er gebeurt dan...? Was je cryo nog steeds een blasto? Lekker rustig aan dan nu! Nu de spannende wachtweken in
Ja hoor nog steeds een blasto. De flexibele katheter 'plooide' de hele tijd tegen m'n baarmoedermond aan in plaats van erdoorheen... paar x geprobeerd maar het lukte maar niet... ze hebben toen embryo even terug weggelegd (om warm te houden) en verder geprobeerd... het was nodig om een soort ijzeren staafje erbij in te brengen wat m'n bm 'doorprikte'. Toen lukte het wel en hebben ze het kunnen inbrengen. Maar ben dus wel wat onwel geworden, werd heel duizelig en misselijk, zweette keihard... ze hebben me nog een hele tijd plat laten liggen en water gegeven enz,... na tien minuutjes ging het gelukkig weer beter. Ze hebben zelf ook aangegeven dat het heel normaal was dat ik er zo op reageerde, dat het een heftige tp was... Maar goed, het belangrijkste is dat het gelukt is! Nu het wachtbankje op idd!
Jeetje meid wat heftig! Als je niks tegen mij zou zeggen zou ik niet weten dat het gebeurde, heb er echt nog nooit iets van gevoeld.... Nou belangrijkste is dat hij aan boord! Duimen op een mooie test volgende week!
@Jolien1991 Oei meid wat een toestanden. Maar gelukkig toch gelukt. Nu hopen duimen smeken dat deze gaat innestelen. Spannende wachtweken nu. Ik duim voor je!
Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. En heb zoals afgesproken het ziekenhuis weer bericht. Dit moet ik elke maand doen bij mijn eerste cyclusdag. Nu weer wachten op bericht van het ziekenhuis. Maar ben bang dat ik weer het zelfde te horen krijg. Dat ik volgende maand het weer moet laten weten als ik ongesteld weer ben geworden. Afwachten..
@Jolien1991 bah wat heftig. Gelukkig is het wel gelukt en voel je je nu goed. Nu rustig bijkomen en broeden. Sterkte met wachten. Ik duim
Jazeker!!!!! Hij is zelfs ietsiepietsie donkerder dan je controlestreep dus je piek gevonden!!! Hup die slaapkamer in Uiterlijk donderdagavond je eisprong en dan vrijdag 1 dpo. Ps ik zou voor “de zekerheid” morgenochtend rond 10-11 uur nog even 1 test doen. Bij mij is het overigens wel zo dat ik vaak 2 dagen een piek op de test heb (2e dag soms nog knaller) maar bij mij mijn eispong wel reeds start vanaf de 1e test.
Lief van je! Morgen zal ik wel gebeld worden. Maar ik ga er maar vanuit dat het weer een teleurstelling word.
Bedankt lieve dames! Pfff dat is ook kut zeg... hoop toch stiekem met je mee dat het toch nog kan... @Daschaaa die ziet er idd dik positief uit!
Wat balen zeg... Zit ook in hetzelfde schuitje als jij..bij ons starten ze ook nog niet en verw8 deze week of volgende week de rode duivels..ben ook bang dat ik te horen krijg om volgende maand weer te informeren
Wat vervelend dat het zo is gegaan.. Ik hoop echt dat je er over paar weekjes iets moois voor terug krijgt!!