heb je regelmatig cyclus? Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Ik heb een mooie cyslus van 28dagen, maar soms word ik dag of soms 2 eerder ongesteld.
Mwah tussen de 26 en 33 dagen. Volgens de gyn noemen ze dat nog regelmatig. Ga ik uit van de dag met eerste bloedverlies ben ik op dag 32. Ga ik uit van de dag dat het door brak, dag 29....
dan is het zeer waarschijnlijk je menstruatie. Ga je nu voor tp of moet je nog beginnen? Sorry als ik je verhaal gemist heb
Ik ben nu aan het wachten op een menstruatie waarin er geen tp zijn geweest of iets. Maar had al een eerdere keer( maar ik snap heel goed als je dat niet weet hoor!! ) geplaatst dat je toch hoop hebt om zwanger te worden in een maand waarin je geen tp heb gehad. Is heel onwaarschijnlijk dat dit bij mij kan. Maar nu wist ik niet zo goed wanneer dan mijn nieuwe cyclus was begonnen! In februari begin ik weer met ICSI 3.0!
Ach lieverd, wat balen zeg. Snap heel goed dat je alsnog hoop heeft om zwanger te worden op natuurlijke manier❤️ Weet je al welke protocol je krijgt?
Ja lang protocol met deca en menopur. En krijg dit keer 2 embryo s dag 5 teruggeplaatst omdat het de laatste vergoede poging is!
@Kramertje thnx voor je info. Ik moet zeggen dat ik mij aardig goed hersteld voel na de punctie. Ik ga het morgen gewoon eens overleggen. @Chitje snap dat m'n cyclus van slag kan zijn. Maar denk dat het dan alleen maar langer kan duren voor m'n eisprong er is toch? Ik loop bij groene hart ziekenhuis in Gouda, maar de punctie en terugplaatsingen zijn in MCK Leiderdorp.
Grappig, wij hebben ook onze 4 ICSI pogingen in het Groene Hart Ziekenhuis in combinatie met MCK Leiderdorp gedaan. Nu naar Gent dan voor de nieuwe poging maar de follikelmetingen blijven we in Gouda doen Maar ben dan bang dat je een maandje rust krijgt, is in ieder geval wel protocol in Gouda/Leiderdorp en mijn ervaring is dat ze niet van het protocol afwijken hier (al redelijk wat ervaring mee helaas. En niet omdat ze het niet willen, maar omdat ze het niet mogen).
Ja, meestal komt je ei later of helemaal niet en krijg je later lichte "menstruatie". Bij mij scheelt het een paar dagen, 3-4 met normale cyclus, maar niet iedereen is zo gelukkig. Succes! Ben benieuwd wat ze zeggen!
@Kramertje, wat toevallig dat je ook in GHZ loopt. Moet zeggen dat ik het er erg fun vind. Ook bij MCK. Nu heb jij wel een ander verhaal dan ik. Wij zouden ook naar Gent gaan. Maar werd toen zwanger van de laatste cryo. Net de gyn gesproken en mag gelijk verder met cryo in eigen cyclus. De rustmaand is ook zodat ze gesprek kunnen plannen voor vervolg en om teleurstelling te verwerken en ook wat extra rust voor je lichaam. Maar ze vond mijn redenen om door te gaan ok prima.
@CaDi: superfijn zeg dat dat mag! Vanochtend gebeld naar C&C, maar krijg niets anders te horen dan dat heb bericht goed bericht is. Dus voor nu is in ieder geval nog 1 embryo goed genoeg voor tp morgen. Spannend is het wel zo. Had graag geweten hoeveel er mooi aan het delen zijn, maar we moeten dus echt wachten tot morgen.
Dames, ik heb weer bijgelezen. Wat een hoop updates de afgelopen tijd! Als beginneling in dit traject is dit echt interessant. Ik zal wat minder posten, maar waarschijnlijk na volgende week weer wat meer. Alle dames die op het wachtbankje zitten of binnenkort een terugplaatsing hebben, heel veel succes!
@Chitje. Jammer dat ze niets zeggen. Nog een nachtje dan weet je het een en ga je een mooie embryo halen!
♡ IVF/ICSI ♡ JAN / FEB / MRT 2020 》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 (start maart/april) Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1.2 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 1 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 39 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 (nog 2 cryo's) Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 》》Afspraken & Echo's《《 Januari 07-01: xxmoixx: Punctie 07-01: Chitje: Terugplaatsing 07-01: SJD1988: Uitslag bloedonderzoek 08-01: CaDi: Zwangerschapstest 09-01: Palmpje: Startgesprek ICSI 2.0 09-01: Punto: Afspraak ZH plan start ICSI of onderzoek herhaalde miskramen 10-01: Nena84: 1e controle/echo 14-01: Selsi: Start IVF 14-01: Shar91: Evaluatiegesprek IVF 1.1 17-01: Kramertje: Controle echo na hysteroscopie 20-01: Kramertje: Uitslag chromosoomonderzoek UZ Gent 28-01: Evi92: Bloeduitslag + bespreken start ICSI traject Februari 01-02: Kaaat: Menstruatie februari aanmelden voor cryo tp in natuurlijke cyclus 01-02: Parel30: Beginnen bij menstruatie met ICSI 3.0 lang protocol 20-02: Mauzy82: Start decapeptyl Maart 03-03: Mauzy82: Start echo 》》Resultaat Punctie • Embryo's / Cryo's / TP《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 1 verse tp gehad, 9 cryo’s over Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's over CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp, 3 cryo's over Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen 》》Zwanger《《 ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@xxmoixx Heel veel succes morgen met de punctie! @Chitje Spannend morgen de terugplaatsing, veel plezier en succes!