@xxmoixx: oh wat shit zeg van die punctie. Stom dat ze zo weinig pijnstilling geven en al helemaal met zoveel follikels. Wel een mooie opbrengst. Duimen dat er een plakker bij zit en je dit nooit meer hoeft! @SJD1988: fijn dat je mag starten! Terugplaatsing is geweest. We hadden van de 4 embyo's uiteindelijk 2 hele mooie blasto's over. Er is er eentje teruggeplaatst. Cuypers gaf ons nog even de keuze om ze allebei te doen, maar dat zou bij zwangerschap 40% kans op een tweeling geven. Dus de andere wordt ingevroren. Nu heel hard duimen dat deze blijft zitten. Superspannend weer!!
Welkom op het wachtbankje!! Wist niet dat het zoveel kans zou geven op een meerling. Fijn dat je nog een mooie blasto in de vrieskast hebt.
Fijn ook nog een cryo! Ja hele grote kans. Ik heb 2x 2 embryo's teruggeplaatst gekregen en ook alle 4 ingenesteld Fijn broeden nu!
Ohh bij jou ook gestopt dus. Ik voel me er zo slecht over maar t voelde heel verkeerd en ging kapot van de pijn. Lag na 5 al te janken (letterlijk) schaamde me kapot. Heb tot een half uur na de punctie liggen huilen, en dat doe ik eigenlijk nooit
♡ IVF/ICSI ♡ JAN / FEB / MRT 2020 》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 (start maart/april) Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1.2 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 1 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 39 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 (nog 2 cryo's) Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 》》Afspraken & Echo's《《 Januari 08-01: CaDi: Zwangerschapstest 08-01: xxmoixx: telefoontje aantal ontstane embryo’s 09-01: Palmpje: Startgesprek ICSI 2.0 09-01: Punto: Afspraak ZH plan start ICSI of onderzoek herhaalde miskramen 10-01; xxmoixx: uitslag embryo-onderzoek en hopelijk terugplaatsing 10-01: Nena84: 1e controle/echo 14-01: Selsi: Start IVF 14-01: Shar91: Evaluatiegesprek IVF 1.1 16-01: Daascha: evaluatiegesprek IVF 1.4 17-01: Chitje: testdatum 17-01: Kramertje: Controle echo na hysteroscopie 19-01: SJD1988: start Decapeptyl (lang protocol) 20-01: Kramertje: Uitslag chromosoomonderzoek UZ Gent 28-01: Evi92: Bloeduitslag + bespreken start ICSI traject Februari 01-02: Kaaat: Menstruatie februari aanmelden voor cryo tp in natuurlijke cyclus 01-02: Parel30: Beginnen bij menstruatie met ICSI 3.0 lang protocol 20-02: Mauzy82: Start decapeptyl Maart 03-03: Mauzy82: Start echo 》》Resultaat Punctie • Embryo's / Cryo's / TP《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 1 verse tp gehad, 9 cryo’s over Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's over CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp, 3 cryo's over Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 verse tp, 1 cryo 》》Zwanger《《 ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
@xxmoixx: klinkt heel naar die punctie. Kun je geen roesje krijgen de volgende keer (niet te hopen dat die nodig is)? Maar wel fijn dat je zijn goede opbrengst hebt! @SJD1988: mooi dat jullie mogen starten! @Chitje: wat fijn dat er 2 goede blasto's waren. Laat deze maar goed innestelen Zijn er dames met een laag AMH in deze groep? Ik ben een beetje huiverig voor de echo zaterdag. Ik hoop echt dat ik genoeg rijpende follikels heb. Het is echt te spannend allemaal...
voor een volgende pogig gaan we idd bespreken hoe of wat qua pijnstilling geen ervaring met laag amh. Maar heb je een start echo gehad? Hier zagen ze van te voren hoeveel er ongeveer klaarlagen
Pfff balen zeg van de pijn! Maar wel een mooie opbrengst! Nu hopen op aantal mooie!! Komt vast goed!!
Er waren wel een eitje of 7 te zien op de start echo. Maar het is niet zeker dat deze ook gaan groeien toch?
Nee niets is zeker bij een IVF poging, maar een aantal daarvan zal zeker gaan groeien. Je hebt nog nooit eerder hormonen gespoten? Snap dat het spannend is!
Nee, dit is de eerste keer en ik lees veel over vrouwen met een laag AMH die moeilijk te stimuleren zijn. Ik heb echt een flinke dip nu. Kan om alles huilen. Moet best wel wennen aan de situatie.
Dat snap ik. Het is ook superspannend als je het voor het eerst doet. En vergeet niet dat je van die klap hormonen ook behoorlijk last kan hebben. Wat is jouw FSH-waarde?
Die was 14, maar mijn arts zegt dat dat per cyclus verschillend kan zijn en dus een momentopname is. Het is in Duitsland niet opnieuw getest in ieder geval. Mijn AMH wel. Dat was gunstiger in Duitsland.
Nee is idd niet zeker. Hier was t bij de start echo 12, toen controle stuk of 14 en bij de punctie weer een ander aantal.. Dus t kan alle kanten wel op. Volgens mij is 7 best een mooi aantal om mee te beginnen
Ik! Mijn amh is 0,4. Dat was het althans 3 jaar geleden. Onlangs is het weer geprikt en die uitslag hoor ik donderdag. Het hele ivf/icsi traject ís al spannend, en met een lage amh is het nóg een tikkeltje spannender he.. Al ben ik wel een succesverhaal! Met de eerste icsi poging was ik van de verse terugplaatsing meteen zwanger en had ik nog 2 cryo’s van die poging. Nu ben ik bezig voor een 2e kindje. Van de cryo’s ben ik helaas niet zwanger geworden. Nieuwe punctie leverde ook weer 3 embryo’s op! Helaas nog niet het gewenste resultaat, maar wat ik wil zeggen; het hebben van veel of weinig eicellen zegt niet altijd alles! Bij mij waren er bij beide pogingen bij de uitgangsecho’s 5 follikels zichtbaar, 6 follikels uiteindelijk aangeprikt, 5 rijpe eicelen gevonden en uiteindelijk 3 embryo’s ontstaan. Das echt een hele goede score. Ik zie hier op het forum zo vaak vrouwen voorbijkomen die meer dan 10 eicellen hebben en uiteindelijk ook maar 3 goede embryo’s overhouden. Dus geef de hoop niet op hoor! Ook jij kan een succesverhaal worden ❤️