Wat een goed bericht en nette score hoor! Wanneer krijg je het aantal bevruchtingen te horen? En welke dag de eventuele tp, dag 3 of 5? Nu lekker rustig aan en even lief zijn voor jezelf!
Tp doen ze in het AMC op dag 3, dus aankomende zondag. Die ochtend krijg ik pas te horen of het wel of niet doorgaat, dat is nog wel even spannend dus..... Moest indd 5 dgn rustig aan doen zeiden ze. Heb nu gelukkig geen pijn of zo, hoop dat het zo blijft
Fijn dat de punctie goed is gegaan @Maayaa en inderdaad nu lekker een paar dagen rustig aan doen Zeker een nette score ook, hopelijk een mooi aantal bevruchtingen
Nog 1 over! Hoor binnen 2 weken of die ingevroren kon worden! Zou voor het eerst zijn! Dus we gaan duimen.
Ik heb dinsdag 9 juni een tp gehad en moet vrijdag 19 een bloedtest doen dus 10 dagen. Ben dan 15 dpo. Maar volgens mij mag je met een cryo altijd eerder testen dan bij een verse tp. Ik mocht bij een verse tp ook pas op 17 dpo testen, dus 12 dagen na tp.
Je kan best iets eerder testen hoor. Innesteling is gemiddeld rond dag 9, dus vanaf 11 traceerbaar in de urine. Vanaf 12 dpo zou je positief moeten kunnen testen.
Had toen ik eerder een 5 daagse tp had na 6 dagen bloedverlies. Dus hoe langer ze nu blijven zitten is top!
Hmmm vreemd maar gelukkig maar 1x gebeurt. Slik je nu ook nog de Progynova en Utro? Vriendin van mij krijgt iedere keer na een tp van een 5-daagse na 3 dagen al bruinverlies en na 5 dagen echt menstruatie. Zij moet nu progynova gaan slikken, 600mg utro en krijgt er ook nog duphaston bij. Als dit niet werkt de volgende keer wellicht pregnyl ondersteuning. Ze heeft ... niet schrikken... 19 cryo's.....
Hahaha ja bizar he! Oh ja sorry je had natuurlijk een verse terugplaatsing, dan hoef je geen progynova. Ik ben 2x zwanger geworden met Duphaston.... we gaan heel hard duimen dat onze mooie emmy's en cryo's lekker blijven plakken