Gaat goed! Merk echt dat ik er wat relaxter in sta dan de vorige keer. Klinkt heel stom, maar een derde kindje voelt gewoon als een geweldige bonus, en deze keer beginnen we hieraan zonder dat we net een jaar vol narigheid achter de rug hebben. Kan het niet goed uitleggen maar de vorige keer zat er zoveel meer emotionele stress achter. Terwijl ik deze keer alle vertrouwen heb dat het gaat lukken, indien niet deze ronde, dan wel ergens het komende jaar. En.... Ik weet dat het gevaarlijk is om te zeggen, maar ik denk eigenlijk dat ik wel zwanger ben... herken echt een paar van die typische prille-begin-klachtjes die ik de vorige keren ook had. Maar goed, dat zegt niks over of het ook blijft zitten, dus blijft spannend.
Pff meiden sorry moet het ff hier kwijt. Me geduld raakt echt zooo oppppp. Ik wil zo graag starten maar nog niet ongesteld vandaag als het goed is 12 dpo en witte test.. Ik weet het ik kan bijna starten maar voel me zo verdrietig gewoon dat ik weer zo lang heb moeten wachten pff en spontane kansen mislukt dus.. Sorry moest het ff kwijt
Fijn dat je er zo rustig onder bent..En geloof wel dat dat juist heel gunstig is voor het ontstaan van een zwangerschap. Hoop op een positieve test over een paar dagen ❤ Mag ik vragen welke prille begin klachtjes je hebt en destijds had toen je zwanger was?
Ik snap je gevoel hoor meid. Elke dag dat je moet wachten voelt als een dag teveel dat je nog niet zwanger bent. En dat voelt als een "gemiste" kans. Nog even en je wordt ongesteld. Probeer niet teveel te stressen alhoewel dat voor ons allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan Ga lekker een lange wandeling maken en probeer ervan te genieten. Voor je het weet ben je ongesteld ♡
Ach, dat is ook kut! Iedere maand weer die hoop en vervolgens de teleurstelling... Het is gewoon echt heel zwaar! Hopelijk breekt het snel door en mag je starten, dan voelt in ieder niet meer als stilstaan. Dikke knuffel!
Oh bah wat een onzekerheid. Hopelijk krijg je snel te horen wanneer de GUO is. En is alles goed met jullie meisje. Sterkte!!! Ik duim voor jullie
@Daschaaa dat klinkt zeker haastig en met stress, maar nu een prachtige emmy aan boord! Wanneer ben je van plan om te testen? @Sara190 wachten is gewoon ruk, zelfs al het op je menstruatie is @SJD1988 ik schrik ervan, jij vast ook! Je weet dat er iets uit de 20 weken kan komen, maar je gaat er met een goed gevoel in (lijkt mij) Heel veel sterkte met afwachten, hoop dat je heel snel terecht kan. Hoor je dat vandaag al? Ik hoop en bid dat alles helemaal in orde is met jullie meisje. Dikke knuffel.
Lieve meiden, allereerst dank voor jullie lieve woorden, meeleven en duimen! Het heeft geholpen: het AMC belde en had direct om 14:15 uur plek, het was een kleine race tegen de klok maar aldaar troffen we een ontzettend lieve & meelevende Gynaecoloog die gedurende 45/60 min steeds positiever over ons kleine meisje werd! Eindconclusie: hartje ziet er echt goed uit en voetjes ook (dame is gewoon flexibel in haar enkels en beweegt die dan ook veel en in alle standen). Ze meet inderdaad wat klein, maar dat als enige punt is geen reden tot zorg. Inmiddels de VK ook gesproken, die gaan met 28 en 32 weken extra groeiecho’s inplannen om te kijken of ons meisje op haar eigen lijntje gewoon goed groeit (of inmiddels een inhaalslag heeft gemaakt) Al met al een stressvolle halve dag, maar nog vóór het weekend ontzettend gerustgesteld, wij zijn weer blij! En ga ik dus onder het genieten door, weer lekker voor jullie meeduimen!
Hoi Cadi, Ja het is nu rustig,hoop dat het zo blijft. Want als ik nu weer extreme bloedingen krijg is het klaar ,dan kunnen ze ons niet meer helpen
Fantastisch wat een goed nieuws en zo ontzettend fijn dat jullie direct terecht konden!! Lekker genieten nu!!
Ik hoop het ook! Wat ik merk is: - gevoelige borsten. Die had ik ook na de pregnyl, maar daarna namen ze af en nu weer toe. Heb ik ook wel in een normale cyclus maar nu wel een graadje erger. - af en toe een pijnlijke steek in mijn onderbuik/liezen als ik snel opsta van de bank. Ik herken dit echt als bandenpijn, had er de vorige keer ook al heel vroeg last van. - en, wellicht een beetje gek, maar een pijnlijk orgasme Dat had ik in beide zwangerschappen ook, dat de samentrekkingen die je voelt bij een orgasme ineens anders en pijnlijk aanvoelen. Vooral die laatste twee zijn voor mij echt een déjà vu en niet iets wat ik in een normale cyclus heb. Dus vandaar , maar zoals gezegd dat zegt nog niks over of het blijft zitten.
》》 Groepsleden《《 Nena84: 36 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 Parel30: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 4 Visje79: 41 jaar/ 2e kindje/ Spontaan Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 SJD1988: 32 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 41 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 38 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 3 Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 28 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 2 NorahdeVries: 33 Jaar/ 1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Jolien1991: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 1 Newbee26: 26 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Nancydierengek: 35 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 Es89: 30 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Maan84: 35 jaar/ 3e kindje/ ICSI 1 Sara190: 30 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 Muisje2016: 34 jaar/ 3e kindje/ IVF 1 Maayaa: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 》》Afspraken & Echo's《《 Juni 14-06: Maayaa: Mogelijk tp 16-06: Evi92: 2e Meting bms cryo tp 19-06: Kramertje: Bloedtest HCG, Progesteron & TSH 23-06: Mauzy82: Start decapeptyl 24-06: Shar91: Controle VK 26-06: Jolien1991: 2e Echo Juli 02-07: SJD1988: Controle VK 07-07: Mauzy82: 1e Echo en start menopur 08-07: Shar91: Geslachtsbepaling/pretecho 17-07: Jolien1991: Termijnecho 20-07: Lin18: Groei echo gynaecoloog Augustus 11-08: Punto: Start kort protocol ICSI-3 Onbekend ivm tijdelijke stop Corona Virus: Nancydierengek Maan84 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s - SPONTAAN ZWANGER Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's nog 1 over - SPONTAAN ZWANGER Lin18: 2x 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 verse tp - ZWANGER Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s Es89: 16 eicellen, 15 bevruchtingen, 7 cryo’s - ZWANGER SJD1988: 14 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s - ZWANGER Daschaaa: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's Kramertje: 7 eicellen, 4 bevruchtingen, 2 cryo's Evi92: 18 eicellen, 9 bevruchtingen, 6 cryo's Jolien1991: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s - ZWANGER Sara190: 16 eicellen, 12 bevruchtingen, 7 cryo's Muisje2016: 7 eicellen, 5 bevruchtingen, 2 cryo’s CaDi: 7 eicellen, 3 bevruchtingen, 0 cryo's Parel30: 4 eicellen, 3 bevruchtingen, Maayaa: 10 eicellen, 》》Test datum《《 15-06: Sara190 19-06: CaDi 19-06: Muisje2016 19-06: Kramertje 》》Zwanger《《 18 okt 2020: Lin18 29 okt 2020: Es89 04 nov 2020: SJD1988 05 dec 2020: Visje79 18 dec 2020: Shar91 XX jan 2021: Jolien1991 XX feb 2021: Kaaat 》》Sterretjes《《 ⭐️ Februari: Sara190 - vmk ⭐️ Maart: Shar91 - vmk 5+5 ⭐️ Maart: Kramertje - vmk 4+2 ⭐️ Maart: Chitje - ma 8+6 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oh wat ontzettend fijn dat alles goed was!!! Wat fijn dat je vandaag al terecht kon, dat scheelt een hoop onzekerheid. Onze jongen is ook iets kleiner dan gemiddeld. Schijnt normaal te zijn bij icsi/ivf baby's. Geen reden tot ongerustheid maar ook extra groeiecho's. Geniet ervan!!!
Ahh wat een heerlijke opluchting voor jullie. Fijn dat jullie zorgen voor het weekend nog zijn opgeheven en je lekker door kan met genieten van jullie kleine meid ❤
Wat fijn dat je zo snel terecht kon in het AMC! En dat het allemaal er goed uitzag! Nu verder genieten van je zwangerschap Mijn ervaring daar in het AMC is ook tot nu toe positief qua geruststelling en kundigheid. Bij mijn punctie ook super lief en nemen de tijd voor je etc.
Pffff wat fijn zeg dat je zo snel terecht kon en dat het goed is! Inderdaad wat een stressvolle dag!!!
Super fijn SJD dat je zo snel terecht kwam en dat er eigenlijk alleen maar goed nieuws was!! Muisje klinkt goed idd.