ivf/icsi Jan/Feb/Mrt 2020 door tot roze

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beertje52, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Succes! :thumup:
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  2. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    @Visje79 die stomme negatieve testen ook :( Wel fijn dat er alvast een onderzoek gepland staat, hopelijk komt er meer duidelijkheid. Kan me heel goed voorstellen dat je na twee keer snel “raak”, nu wel gaat denken wat er sinds die laatste keer “dwars” zit... o_O
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ook ik sluit me bij jullie aan..

    Na bijna 2,5 jaar bezig te zijn niet gelukt om spontaan zwanger te raken..

    Dit jaar begonnen met IUI..4 pogingen gedaan helaas zonder resultaat..uiteindelijk bleek zaad na opwerking onder de 1 miljoen te zijn..toen doorverwezen voor ICSI...

    Na maanden wachten kon ik eindelijk beginnen.. Viel allemaal niet mee..punctie gehad.. 16 eicellen..waarvan er 12 bevrucht zijn..1 verse terug plaatsing gehad...en heb 8 embryos nog in de vriezer..

    Na de punctie heel erg ziek en zwak geworden.. dag van de terugplaatsing zelfs 2 x flauw gevallen..had in begin veel hoop bij ICSI, maar toen ik zo ziek werd had ik al een vermoeden dat ik zo niet zwanger kan raken.. en helaas eerste poging wederom mislukt...

    Na 1 maand verplichte stopmaand wacht ik nu me menstruatie af en kan ik dan in kunstmatige cyclus beginnen voor de 1ste cryo...zit nu op CD 24 en me cyclus schommelt tussen 30-32.. Als het goed is heb ik gisteren of vandaag me eisprong gehad en morgen 1 DPO..wel wat laat maar denk dat me cyclus beetje van slag is door al die hormonen wat ik gehad heb.. verwacht er nu sowieso niks van want denk niet dat ik nog spontaan zwanger kan raken..maar ik heb het bijgehouden zodat ik een beetje kan inschatten wanneer ik evt ongesteld word..

    Wens iedereen veel succes en hopelijk wordt 2020 ons jaar !!!!
     
  4. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Welkom @Sara190 en wauw 8 cryo’s :thumup:

    Ik vond de cryo rondes (en uiteindelijk die ene cryo tp) veel minder zwaar en heftig dan de verse tp zo na de hormonenbom en punctie, dus hou vooral moed :)
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ya dat is ook wel zo.. maar ik weet niet waarom heb niet veel vertrouwen in cryo..bedoel verste terugplaatsing heb je veeeel meer kans.. dan denk ik steeds in me hoofd, als dat niet lukte dan lukt dit ook niet.. pff echt een rollercoaster allemaal.. maja we gaan er wel gewoon voor natuurlijk!!

    Ik hoef geen injecties meer gelukkig.. wel dan op CD 1 starten met de pil 3D1T en dan echo op CD 10-13 ongeveer zei ze om te kijken hoe dik me baarmoederslijmvlies is en dan plannen voor de terugplaatsing...en denk na de terugplaatsing die vieze Utro bolletjes..
     
  6. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Grappig, ik had juist ook veel (misschien zelfs een beetje meer) vertrouwen in de cryo’s (want twee dagen “verder ontwikkeld”), zo heeft iedereen zijn eigen logica in z’n hoofd om er doorheen te komen :p Des te meer balen hier dat 2 vd 3 niet goed ontdooiden o_O Anyway volgens de Gyn domme pech, schijnt gemiddeld maar bij 10% voor te komen :rolleyes:

    Klinkt bij jou in kunstmatige cyclus hetzelfde als hier en ja, joepie, daar horen die lekkere Utro bollen ook bij :thumup:
     
  7. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Hahaha ya verschrikkelijk die bollen bah!

    Ya dat is ook nog de vraag of ze goed ontdooien.. worden weer spannende tijden.. ben blij als 2019 voorbij is...
     
  8. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw

    Misschien vragen om Duphaston tabletten. Is dezelfde werking als Utrogestan maar dan in tabletvorm. Ben ik 2x zwanger mee geworden en zo veel fijner dan die bollen!
     
  9. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Zojuist de eerste spuit gezet! Was toch even spannend, is allemaal nog nieuw
     
    SJD1988 en Parel30 vinden dit leuk.
  10. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Nu op naar hopelijk een mooie baby!
     
  11. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Hallo meiden,
    mag ik ook mee schrijven?
    Wij zijn begin van dit jaar met ivf begonnen. Verse tp gehad en 3 cryos. Bij 2de tp ben ik in juli zwanger geworden, maar helaas met 8wkn miskraam gehad.
    Nu fftjes pauze gehad en willen nog deze maand voor onze laatste cryo gaan. Morgen heb echo voor mogelijke tp. De doen wij in natuurlijke cyclus, dus hopelijk kunnen wij nog deze maand terugplaatsing krijgen ivm kerst. Mocht deze poging niet lukken, dan wil ik in januari met stimulatie beginnen.
    @SD90 wat verdrietig zeg. Dikke knuffel voor jou ❤️
    @Mauzy82 wat fijn dat je weet durft voor de laatste poging
     
    Thirza78, Kiki11111981 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  12. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    @Daschaaa Tuurlijk meid, welkom. En dankjewel. Het is idd erg zwaar...
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jou. Morgen echo (en hysteroscopie) en met een beetje geluk nog een terugplaatsing voor kerst. Het zal wat nipt worden maar normaal kan het nog net... Spannend! Hopelijk voor jou ook een tp deze maand!

    @xxmoixx Succes met het spuiten! En nu duimen dat je een mooi resultaat krijgt deze ronde!

    @Sara190 Met cryo's heb je gewoon een mooie kans hoor! Een verse tp werd bij mij een missed abortion (leeg vruchtzakje) en een cryo werd mijn tweeling die jammergenoeg met bijna 23 weken geboren werd en overleed. Ik bedoel maar, cryo's hebben zeker kans hoor! En je lichaam is in een betere staat dan na een punctie en alle medicatie en zo.
     
    Sara190 vindt dit leuk.
  13. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Daschaaa : hoi! En welkom hier.
    Hopelijk komend jaar ook het geluks jaar voor jullie !
     
    Daschaaa vindt dit leuk.
  15. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik mag mij (helaas) hier ook aansluiten. Dit jaar 5 terugplaatsingen gehad. Eerst 2 cryos, uit de poging van mijn jongste dochter, daarna een verse en nog 2 cryo’s. Nu nog 2 cryo’s over.

    Ik ga eerst zeker 1 maar waarschijnlijk 2 maanden op rust. Dus bij ongesteldheid in februari meld ik mij weer voor een tp. Deze zal zijn in natuurlijke cyclus met ondersteuning van utrogestan, omdat mijn LF vrij kort is.

    Wat een reis hebben jullie allemaal al meegemaakt mooie dames. Fijn dat we het hier samen kunnen delen en iets dragelijker kunnen maken.

    Sara ik heb al 3 ICSI kindjes. Oudste van een verse tp, andere 2 uit een cryo tp. Snap je gevoel want die deelde ik toen ik ooit begon met ICSI, maar alles is mogelijk en je hebt er nog veel daar moet toch een droombaby bij zitten.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  16. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    vandaag echo gehad. Baarmoederslijmvlies was boven de 7mm wat goed is en lh piek blijft spannend. Morgen weer bloedprikken, woensdag terug voor echo+bloedprikken en mocht het nog niet zijn dan gaan we met ovitrille voor zorgen dat wij 24dec tp krijgen:) . Hoe is het bij jou gegaan?
     
  17. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Dus het ziet er goed uit voor jou! Fijn! Het worden spannende feestdagen!

    Hier was het kut. Tijdens de hysteroscopie zagen ze nog een hoop placentaresten en wat verklevingen. Met andere woorden: niet goed. Vrijdag operatieve hysteroscopie om hopelijk alles goed schoon en los te maken.
    Dan volgende cyclus wéér een hysteroscopie om te zien of alles zich goed hersteld heeft. Hopelijk in januari een terugplaatsing, maar ik durf nergens meer vanuit te gaan. Alles lijkt hier mis te gaan...
     
  18. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Jeetje @SD90, het zit ook niet mee! Succes alvast voor vrijdag..
     
  19. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Da's idd zacht uitgedrukt. Ik ben het allemaal even zó moe... Ik leef echt op automatische piloot.
    Dankjewel :)
     
  20. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    jeetje wat balen zeg, zit je idd niet mee nee. Hopelijk kunnen ze vrijdag alles weg halen en jullie kunnen weer snel verder❤️ Ik weet precies hoe je je voelt. Had ik naar de miskraam ook. Alles duurde lang en zat niet mee. Succes vrijdag en dikke knuffel voor jou❤️
     
    SD90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina