Nee dat lijkt me dan ook niet. Kan het zijn omdat ze bij de 2e echo en echo's daarna nooit meer naar een 2e kindje hebben gezocht en met de stand van je baarmoeder deze niet snel in beeld kwam? Dat ze dit gewoon gemist hebben? Mijn baarmoeder ligt ook achterover gekanteld en het is bij mij uitwendig altijd super moeilijk te zien. Zelfs bij 15 weken keken ze nog inwendig. Maar dat ze met de hysteroscopie dat niet hebben gezien is wel bijzonder lijkt mij. Wel vreemd dat zoveel verschillende mensen hebben gekeken en niemand het heeft doorgehad of heeft gezien. Ben zeer benieuwd wat ze gaan zeggen morgen. Weet je bij wie je morgen komt?
Hey meiden, ik ben sinds 11 januari hormonen aan het spuiten en ben nu ineens weer ongesteld geworden. Heb dit nog nooit eerder gehad tijdens de stimulatie fase. Krijg hierover ook niks gevonden op Google. Is iemand van jullie hier bekend mee? Heb zometeen wel de eerste fm in de kliniek maar begin nu toch wel aardig zenuwachtig worden. Dus hoop ik op geruststellende woorden
@Palmpje nee hier ook geen ervaring mee, wel gek lijkt me... wel fijn dat je straks een fm hebt dan kunnen ze je hopelijk gewoon geruststellen
Helaas geen goed nieuws. Je hoort niet te bloeden tijdens de stimulatie fase. En er zit maar 1 follikel rechts en links niets. Dus deze poging wordt afgeblazen.. de arts kon het ook niet verklaren..
Volg je lang protocol? Ik moest eerst 1,5 week decaptyl spuiten en tot dag 3 aan de pil. Werd erna ook ongesteld, dit was normaal. Maar dit was nog net voordat we met gonal-F begonnen. Als je kort protocol volgt dan durf ik het niet te zeggen..
Echt balen meis! Extra stom dat het ook niet te verklaren is... Er groeide dus ook niet heel veel, nu hopen dat de nieuwe poging gewoon een vette knaller wordt!
Pff balen zeg!! En nu een maand rust?! (Zitten in 2 dezelfde groepjes, dus je krijgt twee keer dit bericht!)