@Sara190 : De ene test is van zaterdag en de andere van nu als ik t goed begrijp. Dan is er zeker oploop maar wel minimaal mijn inziens. Maar zou zeker de hoop nog niet opgeven en even elke dag testen om te zien of t goed oploopt. Soms is er een trage start. Wie weet val jij onder die groep. CB zal nu wel 1-2 moeten aangeven idd.
@Sara190 Ik zie inderdaad wel een heel vaag streepje ten opzichte van de andere test van zaterdag maar voor 14 dpo zou je toch een echt duidelijke roze streep verwachten. Ik zou de komende dagen blijven testen, op hetzelfde tijdstip om te kijken of de testen echt gaan oplopen of toch aflopen. Sterkte nog even!
Ter vergelijking dit was mijn test op 13 dpo afgelopen zwangerschap (wat ook niks zegt want is met 10,5 week een missed abortion geworden). Hoop mag je altijd hebben!
Wat een bizar verhaal zeg... Fijn dat de curretage niet meer hoefde. Hopelijk kunnen jullie ool snel in Gent starten. Heel veel sterkte met de verwerking van jullie verlies!
@Kramertje : Zat er eens over te denken. Maar wat eng eigenlijk dat het een natuurlijk wondertje was... Als dat zo was dan is het natuurlijk super eng dat ze dat gemist zouden hebben. Krijg er kippenvel van... Is ook nou niet meteen iets waar je zelf nog op rekend of wel? Hoe is jullie gevoel erbij inmiddels ? Als ik vragen mag ? @Sara190 : Hopelijk heb je een oplopende test vandaag! Als je al test
Zegt mij inderdaad ook helemaal niks, wel vervelend dat je zo veel verschillende ziet zeg! Ik vind het toch een gek verhaal. En je zei zelf dat je in dec 1x seks hebt gehad. Dus dan is het toch eigenlijk onmogelijk dat dit een spontane zwangerschap was, zeker als je naar het termijn kijkt? Wel goed dat ze het gaan onderzoeken. @Palmpje vervelend zeg dat je moet stoppen. Heb je nog steeds bloedverlies? @Sara190 spannend. Ik vind hem wel opgelopen hoor. Meer dan geduld kan je niet hebben. Ik had ook lichte testen hoor met 14dpo. Heb wel eens gehoord dat cryos vaker wat later instellen. Ik duim voor je!
Nee het is echt een menstruatie.. nu maar hopen dat ik snel weer ongesteld ga worden zodat ik weer verder kan.
Hallo dames, toen ik op zoek was naar informatie over cryo terugplaatsing kwam ik jullie groep/gesprek tegen. Ik hoop dat ik mij aan kan sluiten? mij heb in augustus/september 2018 een icsi behandeling gehad. Eerst een verse tp daar werd ik meteen zwanger van en ben ik in mei 2019 een trotse mama van een klein meisje geworden. Na de punctie is er 1 embryo in de vriezer gegaan. Omdat ik bijna 40 ben hebben wij besloten om daar nu al gebruik van te gaan maken. Ontdooiing is goed gegaan en ik kreeg gisteren een 5 daagde blastocyste teruggeplaatst. Nu hebben ze aangegeven dat ik pas over 13 dagen mag testen! Dat is toch wel heel laat? Of ben ik ongeduldig? Bij mijn dochter teste ik op dag 10 dpo duidelijk positief. En had ik na paar dagen al eerste symptomen. Of is dit nu anders? Groetjes
Welkom! Nee hoor je kan zeker eerder testen. Als je het ziekenhuis aanhoudt ben je 18 dpo. Ziekenhuizen en klinieken houden vaak nogal een grote slag om de arm. Doorgaans testen vrouwen 14 dpo positief indien zwanger en zoals je zelf al aangeeft vaak al eerder (ikzelf ook). Ik zou inderdaad rond 10/11 dpo testen.
Ik heb zojuist een hoop voedingssupplementen besteld! Van het merk Supple. Deze schijnen goed te zijn Gebruiken jullie ook voedingssupplementen?
Ja, ubiquinol, mulit zwanger met alle actieve b vitamines, levertraan, vitamine D, vitamine en en PQQ
Het is voor mij een hele nieuwe wereld hoor. Ik heb het Supple Bijna zwanger pakket besteld en daarbij ook nog een potje ubiquinol.