Ik zie wel wat verschil met die van gisteren..als k het vergelijk met fotos van gisteren toen ik meteen foto nam!
Zeker oploop, maar zou echt een predictor doen. Zijn veel duidelijkere testen dan kruidvat of sensitest.
Ik slik Lucovitaal magnesium mama & baby multi (goed voor, tijdens en na de zwangerschap) en ik slik dagelijks Ubiquinol.
Meiden net CB gedaan en geeft dit aan... Maar ging ook die stomme sensi test doen en daar zie ik een lichtere streep als gisteren hoe kan dit? Ik had wel te veel urine opgedaan kan dat daar vandaan komen?? En cb zegt gwn 1-2 wkn??? Wat moet k nou geloven
Er is in elk geval iets gaande! Test kan per dat iets verschillen, kan te maken hebben met hoe licht je urine is etc. Het lastige is dat je gewoon niet kan voorspellen hoe het gaat lopen.. Heb lichte testers gezien waarbij het zowel goed als fout ging. En zelf ook knallers gehad die fout gingen.. Ik zou voor nu voorzichtig hoopvol zijn en helaas is het wachten nu..
1-2 weken is nog niet gek hoor op 15dpo. Het kan zijn dat je toch latere innesteling hebt gehad of traag hcg aanmaken. Het kan zijn dat je urine iets minder geconcentreerd is vandaag tov gisteren. Het is en blijft geduld hebben. Maar er gebeurd zeker iets!
Dat had ik ook , zoals je kunt zien aan mijn testen. Streep bleef licht, liep een beetje op , daarna CB gedaan gaf 1-2 weken aan en daarna liep de test weer af. Ik hoop dat het goed zit bij jou , maar ik zou over een paar dagen nog een keer testen dan weet je het zeker .
Nee ik snapte er ook niets van. Heb er alleen van geleerd dat ik maar 1 keer test en ook pas heel laat test. Die testen maken je onzeker en je weet niet waar je aan toe bent. Ik duim voor je !