Vraag of je bloed mag prikken dan weet je te zeker, mijn HCG was te laag en de arts gaf aan dat het mis was gegaan. (Ondanks de CB 1-2)
Je urine kan minder geconcentreerd zijn dan gisteren en dat kan verklaren waarom de test lichter uitgeslagen is. Maar het kan ook niet goed zitten, helaas kan niemand je dat vertellen. Hoe vervelend ook, het zal afwachten blijven voorlopig. Nogmaals, koop een predictor en test met ochtendurine. De CB geeft inderdaad 1-2 zwanger aan maar deze testen zijn geen garantie voor een goede zwangerschap. Stel dat het niet goed zit is het niet zo dat je hcg meteen uit je urine is en de test “niet zwanger” aangeeft. Deze test geeft eigenlijk alleen maar aan dat je nu meer dan 25 hcg in je urine hebt.
♡ IVF/ICSI♡JAN / FEB / MRT 2020 》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 39 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 NorahdeVries: 33 Jaar /1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar / 2e kindje / ICSI 2 Baby1798: 32 jaar / 1e kindje / ICSI 3 》》Afspraken & Echo's《《 Januari 23-01: xxmoixx: Bespreken mislukte 1e poging 23-01: Shar91: Evaluatiegesprek IVF 1.0 (miskraam) 24-01: Lin18: 2e fm + bloed 26-01: CaDi terugplaatsing cryo 28-01: Evi92: Bloeduitslag + bespreken start ICSI traject 29-01: Chitje: Echo bms voor cryo tp 30-01: Kramertje: Uitslag Chromosoomonderzoek UZ Gent Februari 01-02: Kaaat: Menstruatie februari aanmelden voor cryo tp in natuurlijke cyclus 01-02: Parel30: Beginnen bij menstruatie met ICSI 3.0 lang protocol 15-02: NorahdeVries: Start IVF-3 kort protocol 20-02: Mauzy82: Start decapeptyl Maart 03-03: Mauzy82: Start echo Rond 9-3: Punto: uitgangsecho 》》Resultaat Punctie • Embryo's / Cryo's / TP《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 cryo Lin18: 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 embryo P1986: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 cryo xxmoixx: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 aangetast embryo 》》Zwanger《《 ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Even de lijst weer naar voren gehaald. @xxmoixx spannende dag morgen en hopelijk snel een nieuwe poging voor jullie. Liep jij nou ook in Gent of elders? @Shar91 Jij ook een spannende dag. Was dit je 1e miskraam of al meerdere en heb je onderzoeken gehad? @Beide veel succes morgen!
♡ IVF/ICSI♡JAN / FEB / MRT 2020 》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 39 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 NorahdeVries: 33 Jaar /1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar / 2e kindje / ICSI 2 Baby1798: 32 jaar / 1e kindje / ICSI 3 》》Afspraken & Echo's《《 Januari 23-01: xxmoixx: Bespreken mislukte 1e poging 23-01: Shar91: Evaluatiegesprek IVF 1.0 (miskraam) 23-01: Daschaa start decapeptyl 24-01: Lin18: 2e fm + bloed 26-01: CaDi terugplaatsing cryo 28-01: Evi92: Bloeduitslag + bespreken start ICSI traject 29-01: Chitje: Echo bms voor cryo tp 30-01: Kramertje: Uitslag Chromosoomonderzoek UZ Gent Februari 01-02: Kaaat: Menstruatie februari aanmelden voor cryo tp in natuurlijke cyclus 01-02: Parel30: Beginnen bij menstruatie met ICSI 3.0 lang protocol 03-02: Daschaa echo controle 15-02: NorahdeVries: Start IVF-3 kort protocol 20-02: Mauzy82: Start decapeptyl Maart 03-03: Mauzy82: Start echo Rond 9-3: Punto: uitgangsecho 》》Resultaat Punctie • Embryo's / Cryo's / TP《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 cryo Lin18: 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 embryo P1986: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 cryo xxmoixx: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 aangetast embryo 》》Zwanger《《 ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ja succes dames die vandaag uitslagen/gesprekken hebben. @Sara190 wow! Oploop. Ik hoop zo dat het eindelijk eens raak is voor jou!!! @Kramertje jeetje wat een vreemd en heftig verhaal zeg. Lastig om achteraf antwoorden te krijgen denk ik, je weet nooit helemaal zeker hoe het gelopen is. hier drukke week gehad, morgen nog dagje werken en dan een weekje vrij! We gaan lekker naar een bungalowpark, dat schijnt te moeten als je een kind hebt, ben benieuwd!
Opgedroogd.. Heb naar zh gebeld wordt zo terug gebeld door VP.. ze zei is nie egt gang van zaken dat we bloed gaan prikken maar je wordt terug gebeld..
@Sara190: spannend hoor! Is denk ik fijn als je meer duidelijkheid kunt krijgen mbv bloedonderzoek. Als het ziekenhuis niet mee wil werken gewoon aan de huisarts vragen. HCG is 0.8, dus geen belemmering om tp te krijgen deze maand. M'n vriend ziet er erg tegenop. Die is bang voor alle heftige emoties van afgelopen maand opnieuw Trouwens echt extreem veel last van m'n darmen door de progynova. Herkennen jullie dat?
Moet afwachten tot zondag ze doen geen bloed testen.. Yaaa ik laat het voor nu even los, gwn in de ochtend testen tot zondag en dan zien we wel.. denk dat druk maken is ook niet goed voor ik laat het gaaaan voor nu gwn zwanger!! Oh jeetje wat heftig zeg..hopelijk komt het allemaal goed!!! Nee ik heb er geen last van
Ja snap ik ook wel. Dat zegt nu ook niet zoveel. Hcg zal niet hoog zijn, licht streepje op gevoelige test. Dus afwachten en hopen op oploop. Ik duim dat het goed zit! Zou wel Wat zijn hè! Dit zijn je eerste positieve testen ooit toch? Zo bijzonder
Yaa zeker mijn eerste testen pff is echt heel bijzonder maar vind zo jammer dat ik er nog niet van kan genieten egt bizaaaar
Zojuist onze bespreking van poging 1 gehad. Nou zat het toch anders dan de verpleegkundige zei. Ze zei 7 rijpe eicellen waarvan 1 embryo is ontstaan. Ivf arts zei 8 rijpe cellen uit 12 blaasjes. Van die 8 waren er 4 kapot de dag na de icsi?? 2 deden niets en 2 embryo’s waarvan 1 heel slecht deelde en 1 er super uit zag maar helaas onze afwijking had. Ben zo geschrokken van de eicellen die kapot zijn gegaan. Door mijn vriends afwijking hebben we al weinig kans, maar dit maakt het allemaal nog ingewikkelder Volgende week mogen we terugkomen om met iemand te praten en wellicht een doorverwijzing naar een psycholoog. Verder krijgen we voor onze volgende poging meer controle echo’s om te zien hoe de eicellen zich ontwikkelen en een infuus tijdens de punctie (deze was erg pijnlijk geweest). Als de volgende keer het weer zo gaat komt er waarschijnlijk geen 3e poging. Weet even niet waar ik het zoeken moet.
@xxmoixx heftig allemaal zo bij elkaar om even te moeten horen en op je bordje te krijgen. Wel fijn dat ze voor de volgende keer wel al meteen andere dingen aanpakken zoals de meer echo’s en infuus tijdens punctie, wie weet zijn het de kleine dingen die helpen! Fijn ook dat jullie volgende week met iemand kunnen praten. Hebben jullie het al gehad over een eventuele start van ronde twee of is eerst even de focus op verwerken van deze eerste poging? Sterkte in ieder geval!
Poeh wat heftig zeg. Ik snap dat je even helemaal van je stuk bent nu. Maar wie zegt dat het weer exact zo zal gaan. Wie weet heb je wel meer goede eicellen en hebben jullie eindelijk eens geluk dat de embryo de afwijking niet heeft. Bekijk het per poging en met de dag. Niet in paniek raken om dingen die nog niet aan de orde zijn. Eerst maar eens de tweede poging doen. Maar dit is natuurlijk niet wat je hoopte te horen.