@Sara190 ik denk dat je wel kan zeggen dat je zwanger bent, gefeliciteerd! (Wil alleen wel even zeggen dat ik je positieve test-spam een beetje confronterend en veel vind worden... bedoel dit echt niet vervelend, ik ben oprecht heel blij voor je dat het bij jullie na al die tijd gelukt lijkt te zijn Maar het moet me even van het hart )
Mooie duidelijke testen ! Gefeliciteerd !! Blij voor je en nu proberen er een beetje van te genieten ! X
Sliep al om 9.30 was ineens zoo moe en dat was pas eerst spuitje. Bij jou bijna punctie? Spannend! Ik heb ook verhoging medicatie dit keer, dus ben erg benieuwd
Hihi dat zou snel zijn, wie weet Ja begin volgende week. Heel spannend, zeker na de flop van de vorige keer. Ja ze stonden er van te kijken. Voel het ook aan mijn buik. Pijn met zitten gaan, steekjes e.d.
Ooh pijn is minder leuk. Wat heb je toen voor medicatie en wat heb je nu? Als ik vragen mag? Zou idd snel zijn, maar ik voel me zo moe en vandaag alleen maar hoofdpijn
♡ IVF/ICSI♡JAN / FEB / MRT 2020 》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 39 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 NorahdeVries: 33 Jaar /1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar / 2e kindje / ICSI 2 Baby1798: 32 jaar / 1e kindje / ICSI 3 》》Afspraken & Echo's《《 Januari 24-01: Lin18: 2e fm + bloed 26-01: CaDi terugplaatsing cryo 27-01: Shar91 - Follikelmeting CD10 28-01: Evi92: Bloeduitslag + bespreken start ICSI traject 29-01: Chitje: Echo bms voor cryo tp 30-01: Kramertje: Uitslag Chromosoomonderzoek UZ Gent 30-01: Shar91 - Belafspraak uitslag TSH waarde Februari 01-02: Kaaat: Menstruatie februari aanmelden voor cryo tp in natuurlijke cyclus 01-02: Parel30: Beginnen bij menstruatie met ICSI 3.0 lang protocol 03-02: Daschaa echo controle 04-02: Mauzy82: stoppen met roken project. 15-02: NorahdeVries: Start IVF-3 kort protocol Maart Rond 9-3: Punto: uitgangsecho 》》Resultaat Punctie • Embryo's / Cryo's / TP《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 2 cryo's CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 cryo Lin18: 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 embryo P1986: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 cryo xxmoixx: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 aangetast embryo 》》Zwanger《《 ... WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo vind het een gezellig groepje En dus wil ik niet eens weg blijven en heb ik m'n afspraak veranderd in stoppen met roken project Hopelijk vinden jullie dat goed dan kan ik toch mee blijven kletsen zonder vervreemd te raken van forum en of groepjes.
Aaah dames. Ik zie dat er veel ontwikkelingen zijn geweest. @Sara190 gefeliciteerd meis, wij zaten ook nog in een IUI groepje samen. Lees ook wat minder nieuws. Maar dames, we komen er wel! Ook al schrijf ik niet veel mee, ik lees het wel allemaal. Het geeft mij ook allemaal wat meer hoop. 4 feb start ik met spuiten van decapeptyl en deze week te horen gekregen dat ik ontslagen ben. Dat kan er ook bij. Ben er niet treurig om, want was al niet gelukkig daar. Zit alleen met de vraag wie mij nou wil terwijl ik in dit traject zit.
Via de officiële wegen! 4 feb afspraak bij de rookstop poli van de huisarts. Daar worden we gescreend en welke motivatie we hebben. Daarna krijgen we de pilletjes mee. (Pleisters lukken niet ) zal zyban zijn. Na de kuur mogen we starten met de laatste IVF/icsi. Intussen worden we wel gecoacht via de huisarts door een personal coach die je dan te woord staat als je t moeilijk hebt.
Wat vervelend van je baan ! Ja er zijn vele meningen omtrent het al dan niet bekend maken van een traject. Ik zelf houd van openheid en eerlijkheid. Al heb je dan wel met mogelijke vooroordelen te maken. Tis heel moeilijk en dubbel denk ik.
Toen had ik 12 dagen puregon en orgalutran erbij de laatste dagen. Geloof 5 dagen. Pregnyl voor punctie. Nu heb ik menopur 225 en gonapeptyl. Ze dachten dat ik de eerste 10-14dgn nodig had en die andere eerste 7 dagen. Ja moe kan zeker, heb ik nu minder. Vorige keer heel erg. Hoofdpijn had ik ook eerste dagen. Nu stuk minder.