Yes ! Ja wel hoor. Dit zijn de 2 laatste dagen met roken en vanaf de 20ste rook vrij met 2 tabletjes zyban per dag. We roken nog uit "gewoonte" want zin erin hebben nee... Vanmiddag cursus gehad en totaal geen behoefte om te roken. En had ze wel bij me. Dus denk dat de spiegel van de zyban goed is opgebouwd. Voelde ook de onrust in mijn lichaam niet. En de druk op de borst om een sigaret te moeten roken. Dus t doet zeker wat.
Oh spannend. Lange dagen. Foei. Ga je nog werken? Dan heb je een klein beetje afleiding. Maar dan nog.... ik kon mezelf niet bedwingen. Had ook het gevoel dat het was gelukt. Dus heb 4 dagen na terugplaatsing (ook verse 5 daagse) ‘s middags getest. Heel stom natuurlijk, zal t niemand aanraden. Maar het bevestigde in mijn geval wel mn gevoel. Een piep licht streepje op de predictor. En een dag later een duidelijke streep voor 5 dagen na terugplaatsing. Sterkte! Mijn officiele testdatum is pas 17 dagen na punctie das toch niet normaal
Mijn zh ook hoor Vanaf de tp en dan 14 dagen later officiële testdag. Dus bij een 3 daagse ook 14 dagen daarna. Vreselijk... Maar ze willen daar mee alleen voorkomen dat je heel vroeg blij word van een zw die heel vaak voor nod nog weer mis gaat.
Ja ik werk in principe wel gewoon door, maar mag zelf invullen of ik daar thuiswerkdagen van maak en dat doe ik nu lekker iets meer dan anders 17 dagen na punctie is wel erg ruim ja, vind dat ze bij ons een mooie termijn aanhouden, in een “natuurlijke” situatie zou je met 15 dpo één dag overtijd zijn! Hier voel ik me oprecht goed en heb ik er vertrouwen in, maar ik probeer mezelf ook te beschermen tegen teleurstelling... Dus ik heb oprecht ook nog geen idee wanneer we gaan testen! Voel me mentaal vele malen sterker en beter dan bij ICSI ronde 1, dat is al een pluspunt
Ja, dat is ook goed. Begrijp het wel. En tegen die tijd zou er geen twijfel moeten zijn over een zwangerschapstest... ook belangrijk natuurlijk
Ook eens ja, je ziet het helaas vaak zat, daardoor denk ik tegenwoordig toch meer dat je beter even kan wachten, hoe moeilijk dat ook is!
Mij lukt wachten ook niet hoor En vanaf 9dpo ben ik al test klaar... Ongeacht de uitslag maar testen doe ik zeker.
Ooh ze houden jullie ook in spanning. Bij ons zeggen ze gelijk bij de verse tp hoeveel embryo’s gaan in de vriezer. Dat vond ik toen heel fijn. Weet je gelijk waar je aan toe bent. In welke ziekenhuis word je behandeld?
wooow naar 17dagen? Ze hebben ons vanmorgen gezegd als er bevruchting is dan hebben wij as vrijdag verse terugplaatsing en mag dan 4maart testen. Dus naar 12 dagen Wat zou dit mooi verjaardags cadeau zijn❤️
VUmc Amsterdam, via Spaarne in Haarlem Ik geloof dat ze ze nog een dag laten doordelen en dan kán er nog wat afvallen, denk dat ze het daarom niet toezeggen. Je krijgt dus met een paar dagen een brief met het aantal cryo’s, vorige keer kregen we hem halverwege het wachtbankje ongeveer. Weten wel dat er 4 embryo’s “in de race” waren om cryootje te worden. Vorige keer 3 van de 3 succesvol ingevroren, durf daar bijna niet weer op te hopen (al ging t toen fout bij t ontdooien ). Ik ben allang blij als we uit deze ronde weer minimaal 2 tp kunnen hebben, maar liefst natuurlijk nog wat meer...
dat snap ik helemaal. Dat heb ik nu ook. Ben al lang blij als we tenminste verse tp krijgen, al hopen we op meer natuurlijk. Maar ja dit hebben we helaas niet in onze handen. Ik ben trouwens dit keer erg opgeblazen. Maar dat kan ook komen omdat ik al 3 dagen niet naar de wc ben geweest. Mijn man zei net, jeetje je lijkt net zwanger
Ah kijk! Dan is het misschien niet zo gek dat die mij niet knalt nog. Heeft nog een paar dagen tijd nodig
Jij had verse tp hè? Had je otriville of pregnyl gespuiten? Kan zijn dat wat jij paar dagen geleden op je test zag, nog een van de 2 kan zijn.