Ohhh mooie tijd, klein beetje uitslapen en dan op naar Leiderdorp. Hahaha.. dat is minder... maar tis voor een goed doel moet je maar denken (ben blij dat ik het wel lekker vindt Ja de follikelmetingen lekker dichtbij huis in het GHZ maandag. 08:30 bij Sandra en daarna direct bloedprikken beneden. GHZ stuurt de follikelmetingen en uitslagen bloed voor 13:00 uur naar Gent. Deze bekijkt de uitslagen en laten het GHZ dan weten wanneer zij willen dat ik weer een meting krijg en GHZ belt dan einde van de dag voor een nieuwe afspraak. Moeten dan wel weer voor de laatste meting naar Gent (en punctie.... en terugplaatsing...). Grappig dat je ook in het GHZ en MCK loopt. Wellicht zijn we elkaar weleens tegen gekomen
Vanmorgen nog zwanger! Nu 15 DPO. Ik krijg iedere dag iets meer hoop dat het deze keer gewoon goed blijft gaan.
Meestal is het 7 uur, dan word er een kleine man wakker. Maar lekker beetje rustig opstarten en boodschappen doen van te voren! Precies, neus dicht en drinken. Misschien ga ik het ook wel lekker vinden. Dus sowieso nog 3x naar Gent! Maar dat hebben jullie er vast voor over! Sandra is fijn! Heb haar ook gehad met de 20 weken echo en volgende mij ook met de echo rond 32 weken (ivm placenta die niet helemaal gunstig lag met 20 weken). Ja wie weet dat we elkaar hebben gezien. Wie weet woon je wel bij mij in de buurt
Oh... hahaha.... beetje uitslapen dan..... Gaat de kleine man mee morgen? Ja sowieso 3x nog en volgens mij moet je de 1e echo als je zwanger bent ook bij hun doen, dus 4x dan. Maar zeker geen probleem inderdaad, het is lang rijden, maar hebben er een goed gevoel bij, dat scheelt. Ja vind het sowieso allemaal leuke meiden in het GHZ bij fertiliteit. Vindt Laurenza ook zo'n leuke meid. Had ik vandaag een telefonische afspraak mee. Is meer een gezellig gesprekje dan een gesprek met je arts Meiden leven ook altijd zo met je mee. Wat dat aangaat vind ik dat er niets te klagen is over deze afdeling. 't zou zo maar kunnen... Ik werk in Gouda, woon niet in Gouda... kan wel op de fiets naar 't werk
@Kramertje hier alles goed, dank je wel. Misselijk en erg moe naast nog andere kwaaltjes. Maar dat hebben we ervoor over he. Erg opgeblazen buik na een dag werken. Kijk echt uit naar de eerste echo. Wil graag dat kloppende hartje zien voor een beetje gemoedsrust. Wat spannend dat jullie eindelijk zijn begonnen. Hopelijk gaat het goed en heb je mooie embryo's binnenkort. Merk je verschil met deze medicatie? Duim voor jullie!!
Ja hij gaat mee. Afgelopen 2 keer ook, kan hij weer even zien waar hij is verwekt en 8 maanden een cryoo'tje is geweest. Zou fijn zijn als het bij die 4x blijft! Lukt het een beetje om weg te gaan op werk? Geen problemen met je werkgever ofzo? Ik vind ze ook erg fijn in GHZ, vond wel erg jammer dat Eline weg ging. Maar Laurenza is een goede vervanger. Zijn allemaal goed en erg betrokken. Ik zou ook wel op de fiets naar Gouda kunnen maar ik houd niet zo van fietsen. Ben wel wekelijks te vinden in Gouda om lekker te zwemmen met de kleine man!
Ik zeg goed om te horen. Lekker misselijk zijn!! Wanneer heb je de 1e echo? Voordeel van dit protocol is dat je er de 1e week nauwelijks mee bezig bent. Op dag 2 zet je 1 spuit (Elonva) welke een werking heeft van 7 dagen. Al die tijd doe je verder niets... alleen wachten... hahaha. Heb ook geen klachten oid. Wel sinds vandaag een drukkend gevoel bij mijn eierstokken. Zondag Gonal-F/Puregon ter stimulatie erbij en Orgalutran om de eispong te remmen. Wat de arts in Gent vertelde is dat als je je cyclus op dag 1 stil gaat leggen met decapeptyl, je daardoor in de kunstmatige overgang gaat en dus ook zulke klachten kan ervaren. Voordeel van dit protocol is dat je het in natuurlijke cyclus doet en je geen klachten ervaart omdat je je cyclus niet stil legt. Je ervaart dus veel minder klachten.
Oh wat leuk dat hij mee mag. En misschien zie je Eline wel in het MCK want zij werkt daar nu sinds vorig jaar! Ja top meiden, echt heel lief allemaal. Haha ik ben ook niet zo'n fietser hoor, maar mijn man wel en we werken bij hetzelfde bedrijf dus als het weer het toelaat gaan we gezellig (vind hij) op de fiets... 5 km (zijn met 20 minuten op het werk) dus is zeker te overzien. Al hoewel we de laatste 2 weken continue met de auto zijn ivm het weer. Ja hoor bij ons op het werk zijn ze erg betrokken (Ik heb zelf een manager functie op kantoor en kan daardoor ook makkelijk thuiswerken, dus is bij ons gelukkig geen enkel probleem). Directie is op de hoogte van ons traject en leven ook echt mee met ons. Ook toen het vorig jaar 2x misging. Kregen beide alle vrijheid om de tijd te nemen om het een plekje te geven en kregen zelfs een weekendje weg om even bij te komen van alles. Hebben echt een top werkgever (ik werk er al 13,5 jaar en mijn man 7 jaar), kan niet anders zeggen. Is het bij jou ook te doen qua werk? Lees veel verhalen van meiden bij wie het wel lastig is (kan me voorstellen dat dat lastig is als je in de zorg of het onderwijs werkt bijvoorbeeld).
@Kramertje : gaat goed hoor. Nog een beetje bruinverlies, maar het lijkt wel minder te worden. Nog steeds een knaltest vanochtend, dus hij zit er nog . Ga de echo verder afwachten en proberen een beetje van het gevoel te genieten. Vandaag voor het eerst een beetje misselijk en heel erg moe. Vakantie zit er bijna op. Dan weer terug naar het werkende leven. Pff...
Wat fijn dat het minder wordt. Geeft weer wat meer rust. Wanneer heb je je 1e echo? Spannende tijd he! Geniet nog van je laatste vakantiedagen
9 maart, dus nog even wachten... Vind het best spannend, maar kan weinig doen in de tussentijd. Hoop heel erg dat het goed gaat.
》》Groepsleden《《 Nena84: 35 jaar/ 1e kindje/ (P)ICSI 2 Parel30: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 3 P1986: 33 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Visje79: 40 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 Shar91: 28 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 xxmoixx: 27 jaar/ 1e kindje/ IVF-PGD 2 Palmpje: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Chitje: 40 jaar/ 1e kindje/ IVF SJD1988: 31 jaar/ 1e kindje/ ICSI 2 Kramertje: 40 jaar/ 1e kindje/ ICSI 5 Mauzy82: 37 jaar/ 1e kindje/ IVF-ICSI 3 Punto: 33 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 Selsi: 30 jaar/ 1e kindje/ IVF 1 Daschaaa: 35 jaar/ 1e kindje/ IVF 2 Kaaat: 33 jaar/ 4e kindje/ ICSI 1 Evi92: 27 jaar/ 1e kindje/ ICSI 1 CaDi: 29 jaar/ 2e kindje/ IVF 1 NorahdeVries: 33 Jaar /1e kindje/ IVF 3 Lin18: 33 jaar / 2e kindje / ICSI 2 Baby1798: 32 jaar / 1e kindje / ICSI 3 Jolien1991: 28 jaar / 1e kindje / IVF-ICSI 1 Newbee26 : 26 jaar/ 1e kindje / ICSI 1 Nancydierengek: 34 jaar/ 2e kindje/ ICSI 1 Es89: 30 jaar/ 2e kindje/ ICSI 2 》》Afspraken & Echo's《《 Februari 22-02: CaDi: Cryo TP 23-02: NorahdeVries: 1e follikelmeting 24-02: Kramertje: 1e follikelmeting 25-02: Punto: Start decapeptyl 28-02: Parel30: Echo Maart 03-03: Lin18: 1e echo 04-03: xxmoixx: Start decapeptyl 04-03: Shar91: Second opinion (TSH waarde) ....-03: Evi92: Start ICSI 1 09-03: Punto: Uitgangsecho 09-03: Nancydierengek: Start gesprek ziekenhuis 09-03: Chitje: eerste echo 16-03: xxmoixx: 1e echo poging 2 16-03: Visje: Intake ivf 23-03: xxmoixx: 2e echo poging 2 》》Resultaat Punctie《《 Shar91: 13 eicellen, 11 bevruchtingen, 9 cryo’s Kaaat: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo's nu nog 2 over CaDi: 6 eicellen, 4 bevruchtingen, 3 cryo's Chitje: 13 eicellen, 4 bevruchtingen, 1 cryo Lin18: 8 eicellen, 3 bevruchtingen, 1 embryo P1986: 11 eicellen, 7 bevruchtingen, 1 cryo Nena84: 1 eicel, 0 bevruchtingen Nancydierengek: 10 eicellen, 6 bevruchtingen, 5 cryo’s Es89: 16 eicellen, 15 bevruchtingen, 7 cryo’s SJD1988: 14 eicellen, 5 bevruchtingen, Daschaa: 8 eicellen, 6 bevruchtingen, 4 cryo's 》》Test datum《《 27-02: SJD1988 28-02: Shar 91 04-03: Daschaa 》》Zwanger《《 Okt 2020: Lin18 Okt 2020: Chitje Okt 2020: Es89 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je gegevens. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dat duurt nog even inderdaad... je kan verder inderdaad weinig... alleen afwachten en genieten van je zwangerschap. Komt vast goed meis!
Heb Eline daar nog niet gezien. Zou leuk zijn als ze er vandaag is en de tp doet. Hoop ik elke x stiekem! Het weer is vreselijk! Word gek van die wind als ik op de fiets zit. ik werk in m'n woonplaats dus hoort fiets ik wel. Maar snap goed dat jullie de auto nemen!! Super fijn dat je werk zo meeleeft, echt heel bijzonder. Mijn man zn werk is ook super relaxt gelukkig. Mijn werk gaat nu wel aardig, werk in de zorg als fysiotherapeut dus ja is lastig. En de 1e poging voor onze zoon koste mn eigen uren, ze wilde er niet aan dat hier gewoon een wet voor is. Nu voor de 2e valt het bijna elke x op mn vrije dagen, vakantie en weekend. Ben 1x later begonnen voor echo en 1x tussendoor even weg. Maar ook beter dan hoef ik niet zo open kaart te spelen. Een weekendje weg gekregen, wauw dat is wel heel bijzonder zeg!