Suc6 morgen Summer! Morgen uitgangsecho! K heb dr wel goed gevoel over en hard duimen dat het zo is..en dan hopelijk over 2 weken de punctie.
Ook zoiets raars.. Ik hoef nooit een uitgangsecho... Ben nu ongesteld en dan 15e stop pil, weer ongesteld die week en beginnen met gonal dag 2 of 3
Lieke; dan hebben we misschien de punctie in dezelfde week Hoe was je echo? Dreamer; jammer dat je tijdens de prikinstructie niet een keer op jezelf moest oefenen. Ik vond dat prettig...geen tijd om na te denken en hoppa erin. Ik wist namelijk niet dat dit ging gebeuren. Maar ja, de eerste keren thuis waren ondanks dat toch anders Ik heb een keer 11 dagen en 12 dagen gestimuleerd. Er word niet naar je eigen cyclus gekeken, maar naar de groei van de follikels. Maar ik denk dat de meeste vrouwen rond de 14 dagen stimuleren. Het kan dus ook korter of langer. Tess; hoe is het met je bloedverlies? Waarom kreeg je nu dan wel een uitgangsecho? En je start dan met een kort protocol? Adriana; hopelijk komt je menstruatie snel. Toekan; spannend! Je zit al op de helft van de wachtweken. Knap als je niet van te voren gaat testen. Hier doen ze geen bloedafname, maar moet je zelf een test doen. Summer; jij hebt net je valium gekregen Succes met de punctie! Staffie; 20 follikels, dat zijn er veel! Goed op eventuele klachten letten hoor. Ik dacht dat ik geen overstimulatieklachten had of mij verbeelde dat ik wat kortademig was, extra moe, maar achteraf gezien waren het wel klachten. Mijn bloedwaarden waren kantje boord. Neem aan dat ze wel je bloed prikken net voor de punctie? Succes morgen! Ik heb morgen mijn eerste echo. Ik ga er van uit dat alles oké is en dat ik donderdag start met Menopur.
@Summer: bijna zo ver voor jou... Benieuwd hoe het is gegaan! @Staffie: alvast succes met je punctie morgen! 20 nu dus zelfs, spannend... Hopelijk lukt het toch om een verse tp te krijgen. Maand moeten wachten zou toch jammer zijn! @Lieke: hoe was je uitgangsecho? Mag je gaan starten met stimuleren? @Tess: dat is ook wel raar dat jij geen uitgangsecho hoeft. Heb je daar wel eens na gevraagd bij je zkh? @Pinkflower: dat zou voor mij ook fijn geweest zijn. Geen tijd om er over na te denken en hoppa even oefenen. Nu maak ik mezelf er alleen maar druk om. Nou ja, hup in t zkh volgende week, en dan zie ik het wel. Succes met je echo morgen, hopelijk mag je dan starten met stimuleren. Als ik al jullie reacties zo lees is het een beetje tussen de 10 en 14 dagen stimuleren ongeveer. Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Van mij mag het wel 3 juli worden, dan kan ik gewoon beginnen. Voel me een beetje in de pauze-stand staan momenteel.
Super Lieke! Hier echt een super punctie gehad. Ik was helemaal happy van de valium haha. Heb tijdens de punctie alleen maar lopen kletsen. Het deed wel wat pijn, maar viel me echt 100% mee! En de uitslag: 15 eitjes!! Hoera!! En manlief 14 miljoen. Ik heb na de punctie de hele middag geslapen en ben nu nog slaperig. Beetje kramperig gevoel in mn buik. Een hele lieve vriendin heeft een cadeautje voor me achter gelaten, heerlijke reep chocola dus die ga ik zo lekker soldaat maken En nu in spanning afwachten!!
Fijn dat er weer meiden mogen starten! zo blijft het hier wel steeds spannend!! Summer: wauw! Prachtaantal! *stiekem wat gezonde jaloezie van mijn kant haha ) Hier vandaag echte ongi krampen gehad de hele dag lang, samen met een zeurende pijn in mijn onderrug niet al te best lijkt het dus..
O jee, maar dat kan ook weer 2 kanten op toch? Wanneer is je NOD? Ik had die 15 ook nooit verwacht. Met 100 Gonal F had ik nog maar 1 rijp eitje. Meisje dat naast me lag in het zh had 4 follikels, hier bleek maar 1 eitje bij te zitten, vond ik zo sneu!
Nod 29/6.. Beetje zoals ik dan. 21 follikels-3 eitjes - 1tp, geen cryo... Ik duim voor vele bevruchtingen!!
Ik had vandaag weer een tussentijdse folikelmeting. En ik stond gewoon versteld. Afgelopen zaterdag was ik hier in nl geweest voor de eerste follikelmeting, ze vertelde me toen dat ik 5 goede eitjes hadden en een paar kleine. Ik ging echt teleurgesteld weg. Vandaag blijkt dat ik ongeveer 19 rijpe follikels heb. Kon het gewoon niet geloven!! Strakjes heb ik nog 2 decatipil prikjes en donderdag de punctie. Vind het nu echt spannend worden. Er werd me wel verteld dat ik rekening moest houden met een overstimulatie en misschien dan geen tp heb. Pas volgende maand . Meiden allemaal veel succes, en slaaplekker voor straks!
Wat een positieve berichten! Summer, fijn dat het meeviel! En een mooie score ook. Nu hopen op veel bevruchtingen en een mooie tp over een paar dagen. Diya, dat is zeker een meevaller! Hopelijk doen ze allemaal mee voor de punctie en heb je straks een boel toppertjes! Alvast veel succes Toekan, zoals al eerder gezegd, het kan echt alle kanten op. Ik ben zelf minstens 4x zwanger geweest en heb soms kwaaltjes, soms ook niet, maar dat wil nooit iets zeggen. Je moet hoop houden!
Wow wat ben je snel gegaan Diya. Kalm aan en veel drinken.. Mooi aantal hoor Summer!! Spannend.. Prikken ze bij jullie ook bloed ? Hier op dag van laatste echo en dan in middag hoor je of punctie door gaat. Is maar goed ook want 1e keer waren waardes van de oestradiol zo hoog dat het super gevaarlijk was dus geen punctie gehad.
Ja hier hing het ook van bloedwaardes af of ik een punctie zou krijgen gisteren. Gelukkig was alles goed. Zo Diya dat is veel! Ik hoop met je mee, wanneer spreken ze van overstimulatie? Hoeveel moet je er dan hebben? Toekan, 21 follikels en 3 eitjes is wel echt een mega teleurstelling zeg. Maar het verklaard wel meteen waarom het natuurlijk niet lukt! Of is daar weer een andere reden voor?
Zo de punctie zit er op pfff Viel natuurlijk weer 100% mee maar op sommige.momenten wel flink pijnlijk. Mn linker eierstok lag niet gunstig dus moest op mn buik drukken, niet prettig. Maar 20 follikels aangeprikt, nu even afwachten hoeveel eicellen erbij zitten.