IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Vanmiddag terugplaatsing gehad :) nu wachten of ie er zin in heeft om te blijven plakken :)

2. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Jane: ooh oef! Fijn dat je toch nog mocht starten! Ik duim dat je de poging gewoon tot een goed einde kan brengen!

Lieke: ik duim! :)

3. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Diya hoe gaat het met jou? Vandaag d-day dacht ik?

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Lieke spannend, veel succes met wachten

Hier slecht nieuws. Er zijn geen cryo's. 9 bevruchtingen maar geen enkele was goed ontwikkeld om überhaupt getest te worden voor pgd. :(
    Ik ben er kapot van. Wat nu?

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Jeetje Adriana wat een slecht nieuws voor jullie, ik weet ook even niet zo goed wat nu te doen :( , veel sterkte meis

Lieke, hoeveel cellig embryo had je?? Spannende weken!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Ooh adriana :( dikke knuffel!!!

7. Summer6

Summer6 Lid

Jun 16, 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh no Adriana :( Wat vreselijk!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jeetje balen Adriana :(

Dat hebben ze niet gezegt maar wel dat het een hele mooie is :)

9. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

Apr 9, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje, vandaag voor me uitgang echo geweest. Nou zit er of een poliep of nog bloed in me baarmoedermond precies op de plek waar eventueel een terug plaatsing is....

Ik moet woensdag terug voor weer een echo en dan is het hopelijk weg. Voor nu neigt ze naar bloed maar als het een poliep is gaat deze poging niet door en moet die poliep verwijderd worden, kan er ook nog wel bij na de afgelopen maanden. Ik zit er echt ff doorheen en heb het even helemaal gehad ermee...:(

Maar goed hoop dat bij jullie alles goed gaat!

Adriana wat erg en frustrerend zeg! Gaan ze wel verder onderzoeken hoe dat kan?

Gr cheyenne

10. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Tess; gaat het al beter met spuiten?

Dreamer; fijn dat de uitgangsecho er goed uit zag! Deze week dus waarschijnlijk starten met Puregon?

Jane; dat is wel even schrikken vocht in je eierstok. Spannende stimulatieronde voor jou. Hopelijk pakt het goed uit.

Lieke; super dat je een mooie embryo on board hebt :) Hopen dat ie lekker blijft zitten. Succes deze weken!

Adriana; wat ontzettend balen dat geen enkele embryo goed ontwikkeld is! Ik ben het even kwijt, maar hadden jullie nu al meerdere pogingen gehad voor een tweede kindje? Sterkte deze dagen!

Cheyenne; ik kan mij indenken dat je het even helemaal hebt gehad. Hopelijk is het bloed en geen poliep. Succes woensdag!

Hoe is het met de zwangere dames?

Ik ben ondertussen gaan menstrueren en heb donderdag een uitgangsecho. Hopelijk zijn alle eicellen afgevoerd en de follikels verschrompeld.

11. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Succes Lieke! Spannend!

Wat naar Ardiana.... Je hoopt toch dat er van die 9 in elk geval eentje geschikt is om terug te plaatsen! Heel erg balen voor jullie!! Sterkte meid! Hebben jullie binnenkort een gesprek met de arts over wat nu?

@Cheyenne: ook geen leuk nieuws voor jou! Hoop voor je dat het woensdag weg blijkt te zijn. Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Zet hem op meid!

@pinkflower: waarschijnlijk donderdag of vrijdag starten met de puregon.
    Dit weekend is mijn menstruatie door gebroken en nu moest ik vanochtend dus even met het zkh bellen. Ik had begrepen dat ik nu zou horen wanneer te starten met de puregon, maar nu toch woensdag nog een echo :(
    Spuiten went hier helaas nog niet echt. Dacht dat dit vorige week een beetje aan het komen was, maar het blijft elke ochtend een enorme barrière die ik weer moet overwinnen :(

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Cheyenne, hoop ook voor je dat het woensdag weg is !!!

Dreamer , vervelend zeg dat het nog niet went.. Dan blijf je er zo tegen op zien :( , die andere medicatie is als t goed is ook makkelijker te prikken..

Wat begin je dan laat? Ik begin dag 2 geloof ik al, gek zeg.. Ik vraag t morgen wel ff na nog, dan heb ik de pipelle..

Hier gaat alles goed verder, veel blauwe plekken maar komt denk ik door bloedverdunners.. Prikken zelf boeit me niet alleen ze zijn soms vervelend..

Hoe gaat t verder met jullie ?

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Waarschijnlijk begin ik donderdag of vrijdag, dat is tenminste wat ze afgelopen vrijdag bij de uitgangsecho zei. Heeft te maken met dat ze geen puncties in het weekend willen en dus blijkbaar iedereen op donderdag/vrijdag laten starten. Dus heeft vooral te maken met hun planning.
    Nog even gebeld met zkh vanochtend waarom nu die echo. Vond de receptioniste blijkbaar ook wel vreemd, maar aan de hand daarvan gaan ze nu dus bepalen wanneer ik start met de puregon.
    Wat is de pipelle die je gaat doen Tess?
    De handeling van het prikken gaat met prima af hoor, mijn hoofd werkt alleen niet mee... Blijft tegennatuurlijk en niet fijn dat ik dit elke dag moet doen om onze grote wens in vervulling te kunnen laten gaan.

14. Summer6

Summer6 Lid

Jun 16, 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort, Toekan, gebruik jij nog Utrogestan? Of al gestopt?

15. suusdemuus

Feb 16, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames ik heb vanmorgen me punctie gehad viel me erg mee had de ergste horror verhalen in me hoofd wel heb ik nu ontzettende napijn hadden jullie dat ook en plassen doet ook erg zeer net met de utrogestan begonnen

Ik had 11 follikels en 5 eitjes zijn daaruit gekomen

16. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Cheyenne: ooh bah! Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en alles door kan gaan.

Pinkflower duimen op voor een goede uitgangsecho!

Hier is de misselijkheid begonnen. Ik voelde het al een paar dagen zeuren, maar vandaag is het pas echt begonnen. Heb al twee keer boven en emmer gehangen. (Met mijn dochtertje was dat op 6+2 dus ik voelde het al wel wat komen) alleen nu ook super vermoeid... Leuke combi ;) maar ik weet natuurlijk wat er voor in de plaats komt dus doe het met een semi-lach :p

17. toekan

toekan Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    3,702
    0
    36
    NULL
    België
    Dreamer: jammer dat het prikken zo lastig blijft :(

Tess: pff blauwe plekken... Dat lijkt me alles behalve fijn zeg!

Summer: ja, nog steeds (bah!) ik vermoed tot 12 weken al hoop ik van niet..

Suus: fijn dat het meeviel! Nu hopen op mooie bevruchtingen!

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hopelijk mooie bevruchtingen Suus..

Toch wel vervelend die misselijkheid Toekan, maar zeker voor het goede doel jullie wonder!!

Mochten er een zwangerschap zijn dan gebruik je in ons zkh tot 10 weken utrogestan.

Vandaag de pipelle gehad, even vervelend maar dat is het, hoop dat het een mooi resultaat geeft.

19. Summer6

Summer6 Lid

Jun 16, 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Suus! Fijn dat het meeviel!
    Tess wat is Pipelle?

Oh Toekan die misselijkheid! Bah! Hoewel ik het nu echt dolgraag zou willen. Heb net een test gedaan (predictor) en was echt net zo licht postitief als die van vorige week.

Nu zit ik vet te stressen want het ook wat buikpijn en heb geen tests meer. Mn man is in het buitenland tot zaterdag.... getsie. Ik was die stomme onzekerheid even vergeten.

20. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Summer; wat baken dat de test niet oploopt! Hoever ben je nu? Hier gebruik je Utrogestan tot 12 weken.

Tess; hopelijk heb je wat aan de pipelle.

Toekan; gelukkig weet je dat het voor een goed doel is, maar toch vervelend ;)

Suus; fijn dat de punctie meeviel! 5 eitjes is een mooie score. Hoeveel bevruchtingen zijn er uit voort gekomen? Heb je nog pijn en moeite met plassen? Ik heb een beetje buikpijn gehad. Moeite met plassen had ik alleen tijdens overstimulatie, niet na een punctie.

Dreamer; nog even afwachten dus wanneer je mag gaan stimuleren. Ik heb ook altijd een echo voordat ik start met stimulatie. Hier een dag voor de start eentje. Word gekeken of het bms dun is en of er geen cystes zitten. Zo'n echo had je misschien al gehad, maar omdat je van het weekend ging menstrueren doen ze de echo nog een keer. Zo gaat dat tenminste hier wel.

Share This Page