IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Ik heb helaas nog geen nieuw plan... ik zou gisteren gebeld worden, maar helaas niks gehoord. Ik bel maandag zelf maar even dus.
    M'n temperatuur lijkt nu eindelijk te stijgen. Klopt wel met mijn normale cyclus...

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Maandag hoor ik of er een bevruchting is en zo ja doandav terug plaatsing.. Spannende dagen.. Nu ligt het niet meer in mijn handen..

Val wel steeds lekker in slaap na die morfine , heerlijk ;)

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    *breekt hier even in*

Veel succes Tess, hopelijk gaat de terugplaatsing door en heb je over twee weken een positieve test! M'n duimen draaien!

En aan de rest van de dames en 1 heer: heeeeeeeel veel succes! Niet opgeven, hoe moeilijk ook (vooral na een afgebroken poging)

*breekt weer uit*

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dankjewel Muzieknootje!! Super lief meiden💋

5. weer

weer Bekend lid

Mar 1, 2014
    512
    0
    0
    Goedenavond, ik heb een hele tijd geleden meegeschreven toen ik zou starten met icsi. Nu eindelijk begonnen!
    Ik heb het korte schema en ben donderdag ongesteld geworden. Mocht vrijdag met decapeptyl starten en vandaag na een echo waarbij alles er rustig uitzag, de gonal f er bij. Hogere dosering dan de vorige icsi, ben erg benieuwd. Vind het erg spannend! Jullie zijn bijna allemaal al een stapje verder geloof ik, maar hoop toch zo nu en dan steun te geven en krijgen. Groetjes

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Tess! Goede score, als ik dat even mag zeggen ;) Nu hard duimen voor een mooi aantal bevruchtingen meis, een mooie tp en een super mooie test over 2 weekjes ;)

Liefs!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Thnx Lovely😘..

Nu slapen.. Hopelijk morgen minder pijn

8. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

Apr 9, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess hopen op Veel mooie embryo's en die ene mooie plakker natuurlijk!!! Ik duim voor je!!!

Maaike je bent niet gebeld? Ook niet netjes hoor...
    Ik ben vrijdag gebeld was helemaal zenuwachtig en wat krijg ik te horen, dat ik een afspraak moet maken met de arts :/ hadden ze toch serieus wel eerder gewoon kunne zeggen ipv van zeggen je wordt vrijdag gebeld om te vertellen wat het nieuwe plan wordt....

Geniet allemaal van het heerlijke weer dames!

Gr cheyenne

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Stom dat ze niet bellen Maaike, niet netjes nee..

Thnx Cheyenne! Oh stom , konden ze toch ook meteen zeggen.. Heb je de afspraak staan of kan je maandag pas bellen ?

10. suusdemuus

Feb 16, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Allemaal,

Helaas is onze icsi mislukt ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden op me testdag. Ben hier erg verdrietig van maar hier stopt nu ook alles voor ons we gaan niet meer verder met het medische traject
    Ik wens iedereen hier heel veel succes

Liefs Suus

11. weer

weer Bekend lid

Mar 1, 2014
    512
    0
    0
    Jeetje wat verdrietig. Vond je het traject te zwaar? Veel sterkte gewenst.

12. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Heel veel sterkte!

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier helaas ook een mislukte poging.
    5 dagen voor test datum ongesteld geworden :(

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wat jammer zeg meiden..

Mag ik vragen waarom jullie stoppen Suus?

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dag lieve meisjes,
    Ik ben de laatste weken weinig geweest omdat ik zoveel moest werken en de stress me iets teveel werd.. ik ga straks alles bijlezen.

Wij hebben om half 11 onze afspraak. Dan krijgen we alle medicatie mee en leren ze mijn man mij prikken. Ik ben echt doodsbang.. :(

Tot straks!

16. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Succes!

En, zo eng is het niet! Komt helemaal goed!

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Maaike; Niet zo netjes dat je niet bent gebeld. Heb je vanmorgen zelf gebeld? Heb je zelf inbreng in je volgende poging?

Tess; spannende dag vandaag! Wanneer word je gebeld?

Muzieknootje; bedankt! Zit jij in de wachtweken van je cryo?

Weer; succes met deze poging! Wanneer heb je weer een echo? Een aantal van ons hebben er (deze ronde) een poging opzitten, aantal zijn nog bezig en sommigen hebben een afgebroken poging. Dus een gemixte club ;)

Cheyenne; Communicatie loopt niet helemaal oké zo te lezen. Vervelend dat het zo loopt.

Suus; wat ontzettend erg voor jullie! :( Je had al een keer eerder geschreven dat dit de laatste poging was voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie dit een plekje geven. Knuffel!

Jane; wat sneu dat je ongesteld bent geworden! :( Veel sterkte!

Bubblez; hoe is het vanmorgen gegaan?

18. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Ik heb zelf maar even gebeld vanmorgen en ik word vanmiddag terug gebeld. Dus ik weet nog niks.
    Ik heb niet het idee dat ik enige inbreng heb in de volgende poging. Ik begin ook pas net natuurlijk... Hoop wel dat ik snel door kan! Ik ga ervan uit dat het het lange traject gaat worden, maar hopelijk hoor ik dat binnen een paar uur!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik heb 10.15 mogen bellen.. Morgen terug plaatsing , tot nu toe 9 van de 12 bevrucht , super goed! Nu hopen dat ze het allemaal halen en lekker door delen.. Dag 4 vriezen ze in wat nog van goede kwaliteit is en dat weet ik dan binnen 14 dagen via een brief.

Bubbelz.. Komt echt helemaal goed. Ik had ook naalden en prik angst , eerste keer was echt janken haha maar geloof me ik ram die naald er zo in nu ;)

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou ik heb het overleefd haha. Mijn man heeft geprikt, viel reuze mee.

Mag vanaf vandaag lucrin spuiten. 13 augustus echo.. en dan gonal erbij.

Ik ben nu wel echt kots misselijk en moe dus ga even slapen. Ga vanavond even goed bij lezen! En reageren!

Share This Page