IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik zie wel de streep maar hoeve dagen na tp? Hij is wel erg licht..

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Huh? Staat daar nou een licht kruisje Jane?

Bubblez: hoe lang spuit jij nu? Net paar dagen toch? En wat spuit je?
    Tussen 6&12 is best ruim! Hier moet ik wel echt nagenoeg steeds op t zelfde tijdstip is t advies.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Had ff terug gelezen , vind het sowieso te licht voor 13 dagen na tp.. Vooral omdat je al heftig bloed las ik?? Misschien een restje hcg ??

Ik krijg altijd bloedtesten en ik had zulke duidelijke testen, zal zo plaatsen van toen , en hcg vanuit laatste test gezien in bloed was maar 9 toen..

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dit dus de laatste keer.. En laatste test ochtend van bloed test en had toen naar 9 hcg

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja er staat nu in 1x een kruisje.
    Ik bloed wel, maar minder als een normale menstruatie.
    En dus alleen bloed, geen slijmvlies oid.
    Was gisteravond in 1x stront misselijk en enorme blauwe aders oo mijn boobs dus dacht vanochtend ik doe gewoon een test.
    Maandag was z&k omo wit net als die van de kV.
    Tot mijn grote verbazing dus vanochtend een duidelijk zichtbaar streepje op z&k, later kV gedaan ook een licht streepje en vanavond dus de cb en daar nu ook een + dus schiet mij maar lek....

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik verwacht er echt niks van.
    Ik weet ook dat het duidelijker had moeten zijn.
    Als er nog wat zit zit het sowieso niet goed.
    Maar heb woensdag afspraak staan voor echo voor tp van de cryo, maar zolang ik dit zo houd lijkt het mij niet verstandig om de tp te laten doen?

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ze moeten je bloed prikken , dat doet ze bij ons als t mis is net zolang dat het hcg op 0 staat zodat we zeker weten hoe en wat..

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat doen ze bij ons dus niet.
    Zelf testen, positief is positief en negatief is negatief..
    Maar heb morgen een afspraak staan bij de huisarts voor iets anders, misschien dat ik haar kan overhalen om bloedtest te regelen.
    Het zit sowieso niet goed dat kan niet anders :(

9. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

Apr 9, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi jane ik zie ook een licht kruisje... maar als je ook bloed en al snel een cryo tp krijgt zou ik echt aandringen op een bloedtest hoor! Of wat je zegt dan maar via je huisarts....

Heel veel succes!!!!

Groetjes cheyenne

10. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Jane: ik ben erg benieuwd wat de nieuwe test laat zien! Ik zie het kruisje ook. En inderdaad zou een bloedtest goed zijn. Of je belt het ziekenhuis dat je twijfelt over de test?

Ik ben gisteren eindelijk gebeld voor een nieuw behandelplan. Dinsdagmorgen heb ik een afspraak om het nieuwe schema uitgelegd te krijgen.
    Het nieuwe schema is bijna gelijk aan het vorige: weer Menopur en Orgalutran. Maar nu op dag 2 beginnen ipv dag 5 zodat er hopelijk meer dan 1 follikel groeit.
    Mocht ik ergens in de komende 3 dagen ongesteld worden (dag 27 nu, cyclus tussen 28-35 dagen), dan moet ik even bellen en begin ik vóór de ziekenhuisafspraak al met prikken. Dat is dan wel weer meegedacht van ze.
    Ik heb nog voor 1 dag Menopur en kon vandaag nog geen medicijnen halen, maar als het morgen doorbreekt, haal ik het net!
    M'n buik rommelt al dagen (maar vandaag wel wat erger), dus daar kan ik niet van op aan.

Ik ben wel blij dat ik zo snel alweer mag beginnen en waarom zou het nu niet goed gaan?

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Heb al meerdere malen gebeld, maar ze doen het echt niet.
    Volgens de gynaecoloog: door utrogestan heen ongesteld is niet zwanger.

Maar ik laat de cryo tp deze maand niet doen, ik ga wel naar de afspraak toe en dan kan ik de testen ook laten zien.

Vanochtend op verzoek van man digi gedaan maar die geeft niet zwanger aan.

12. weer

weer Bekend lid

Mar 1, 2014
    512
    0
    0
    Jeetje wat een rot situatie meid. Je hoopt het toch ergens hè.

13. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Lieke; is je zwangerschap afgebroken? :( Sterkte! Jij gaat dus Menopur 150EH proberen. Hoe vind je dat?

Dreamer; hoe as je echo?

Jane; ik zie helaas geen plusje in je CB van gisteravond. Door Utrogestan kun je ook zwangerschapsverschijnselen krijgen of misschien maak je weinig HCG aan. Ik zou inderdaad de echo laten staan voor woensdag. Als er niets te zien is kun je alsnog door voor een cryo als je wil. Succes met de onzekerheid!

Maaike; hopelijk meer geluk nu je op dag 2 start. Fijn dat je alweer kunt starten.

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    @Jane: benieuwd wat er uit je echo gaat blijken woensdag. Gek hoor, hopelijk dan meer duidelijkheid.

@maaike: fijn dat je weer snel mag beginnen en dat het zkh ook een beetje met je mee denkt!

@pinkflower: er was een stijgende lijn te zien op de echo, d.w.z. dat mijn eierstokken verder geslonken zijn. Helaas nog niet voldoende. Biometrist verwacht dat dit volgende week wel het geval zal zijn en we dan weer verder kunnen. Eerst zien, dan geloven! Even geduld dus nog hier.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik spuit nu 5 dagen, sinds maandag. Eerst als onderdrukker lucrin en vanaf donderdag gonal f erbij. Ja ze zeiden zelf sat het niet op een vast tijdstip hoeft. Vind dat best handig, scheelt zoveel geregel..
    En jij?

Ik lees morgen verder bij.. ik heb last van een boel dingen en voel me niet zo awesome.. mijn man is lekker een avondje weg, ik duik mn bed in. Slaap lekker meiden!

16. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    @Bubblez: Inderdaad fijn hoor, ik moet soms op mijn werk spuiten bijvoorbeeld, niet echt ideaal. Maar ja, dan lukt het wel altijd ineens heel vlug, hihi.
    Op dit moment ben ik tijdelijk aan de pil, maar zodra ik groen licht krijg om te starten, wordt het decapeptyl voor een paar dagen om alles plat te leggen en daarna puregon erbij om te stimuleren. Met een beetje geluk volgende week weer van start! Wil graag weer vooruit, voelt nu een beetje als 'pauzestand'.

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ben sinds maandag al gestopt met de utrogestan dus dat is het niet.

Maar heb gisteren contact gehad met mijn arts.
    Ze vermoed dat het na de innesteling fout gegaan is.
    Krijg sowieso woensdag een echo en indien nodig dan bloed onderzoek.

Dus nu wachten op de kraan die opengaat, alleen lijkt het nu weer gestopt te zijn dus ik hoop woensdag meer te weten.

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hoop t ook voor je dat je meer weet.. Ik ken het niet , bij elke vroeg mk bloedde ik al snel en cyclus daarna was het weer goed.. Hoop snel op duidelijkheid.

In iedergeval fijn dat je begonnen bent Bubbelz.

Dreamer , hoop dat ze goed slinken.

Heb na een week soms nog last van gevoelige eierstokken en minder conditie maar is natuurlijk ook niet gek.. Wachtdag 4 vandaag. Gaat alweer snel!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @pinkflower is helaas misgegaan. .dus nu september met 3e poging starten en krijg dus menopur. .geen idee hoe t bij mij aanslaat. .spannend allemaal. .

20. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Dreamer; hopelijk zijn je eierstokken bij de volgende controle weer op normale grootte.

Bubblez; hier geven ze aan tussen 17-20.00 uur spuiten. Ik spuit altijd rond een vast tijdstip. Bij een dagje weg kan het tijdstip weleens verschillen. Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit.

Jane; hoe is het met jou? Al gaan menstrueren of zit je nog in onzekerheid?

Tess; je eerste wachtweek zit er alweer bijna op! Hoe voel je je? Je eisterstokken al minder gevoelig?

Lieke; een dikke knuffel! Wat rot zeg, dat het weer is misgegaan. Nu even bijkomen van alles en over een maand weer starten. Ik denk dat we dan ongeveer weer gelijk starten. Ik start begin sept. met spuiten.

Share This Page